Gå til innhold

Galehuset

Fremhevede innlegg

Skrevet

:juhu: Gratulerer så mye!! :danser:

Håper på referat fra mannens reaksjon! :ler:

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Håper på referat fra mannens reaksjon! :ler:

Samme her ;)

Skrevet

:juhu: :juhu: Gratulerer så utrolig mye!!! :juhu: :juhu:

Dette var FANTASTISKE nyheter.

stooore :klemmer:

Skrevet

:juhu: GRATULERER!!! :juhu:

Så fantastisk vennen!!! Nå ble jeg virkelig glad altså. Og så bra at det gikk uten pergo. Nå krysser jeg armer og bein for at spiren din klorer seg fast. Men du kan vel be om noen tidlige UL underveis? Det har i alle fall beroliget meg mye. Og jeg har også vært i 60-årslag og tatt flere feriepils før jeg testet, så jeg tror ikke du trenger bekymre deg for det. Dere deler jo ingenting før i uke 5 ;)

STOOOOOOR :klem:

Skrevet

gratulerer såååå mye Bippe :juhu: :juhu: :juhu: :juhu:

Skrevet

Stiller meg også i kø.... :sjenert:

*stjeler popcorn fra Vimse* :popcorn:

Skrevet
Stiller meg også i kø.... :sjenert:

*stjeler popcorn fra Vimse* :popcorn:

Ey!

:slåss:

Skrevet

Tusen takk alle sammen! Dere er skjønne!

Jeg har vært på vift i hele dag, og er totalt utslitt. Jeg tror jeg må legge meg nedpå litt før jeg orker å skrive noe referat. *gammel*

Men jeg kommer tilbake, forhåpentligvis senere i ettermiddag/kveld. :-D

Skrevet

Må bare innom og :hoppe: litt mer for denne fantastiske nyheten.

Og du er ikke gammel, bare gravid ;)

Skrevet

He he, godt å høre at trøttheten min er av det positive slaget da Eeyore. Det hjalp å hvile litt.

Jeg slappet nettopp av med Shrek 2 på DVD. Og jeg følte meg jaggu litt hormonell da jeg ble skikkelig rørt på slutten. Så vidt jeg klarte å holde tårene unna.. :sjenert::ler:

Men ellers har jeg det veldig bra. Det eneste er at jeg har spist for mye sjokolade denne helga, men jeg måtte jo feire litt.. :sjenert:

Den harde hverdagen begynner jo imorra, og det betyr ingen godsaker før til fredag igjen. Må prøve å holde på den gode stilen i tiden fremover. Det er minst like viktig nå som før.

-----------------

Så var det referatet da, som dere var så nysgjerrige på.

Vel, jeg tok frem gaven så snart mannen hadde roet seg litt etter han kom hjem fra vift i går. Jeg sa at jeg hadde kjøpt noe til ham i byen. Noe han kom til å få bruk for og som jeg håpet han ville bruke flittig. Han kjente at det var en bok gjennom gavepapiret. Han er ikke av typen som liker å lese, så han skjønte ikke så mye. Men han åpnet den jo, og så "Verdens beste pappa" på omslaget. Han ble litt forvirret, kikket et øyeblikk på den og la den bort. Så så han litt forvirret på meg og spurte om det var noe han kom til å få bruk for.. "..?"

Jeg sa at ja, den ville han få bruk for nå. "Ja....er du gravid?" spurte han. Ja, måtte jo jeg svare da. Og jeg tror jeg gliste det bredeste gliset jeg har.

Mannen trodde ikke på meg med en gang, og han måtte spørre meg flere ganger om jeg kødda. Jeg måtte vise ham de positive testene før han skjønte at jeg ikke tulla. Da det endelig gikk opp for ham, var han i sjokk og klarte ikke si så mye mer enn "faen" og "oj". :legrine:

Det tok ganske lang tid før det begynte å synke inn. Vi pratet litt om det, så fant han ut av at han måtte ringe sin mor og fortelle det. Han klarte ikke å vente. Sivgermor ble så glad at hun begynte å gråte i telefonen. Etter han hadde pratet med henne, sa han til meg at han begynte å skjønne det, at det begynte å bli morsomt å tenke på og at han kjente han begynte å bli kjempeglad. Deretter måtte han ringe bestekompisen og fortelle det til ham også. :ler:

I dag har vi pratet og tenkt masse på dette, og vi gleder oss veldig. Men vi er også veldig klar over at det ikke er noen garanti for at ting skal gå bra. Selv om vi prøver å ikke tenke så mye på det. Prøver å fokusere på alt det positive. :-D

I morra kommer jeg nok til å fortelle det til bestevenninna mi, som også prøver å bli gravid med mannen sin. Vi har en slags avtale på at vi skal fortelle med en gang begge to, dersom det skjer noe. Nå håper jeg bare at hun og mannen ikke kommer langt etter, for det hadde vært så koselig å gå gravid sammen med noen. Krysser fingrene for dem! :)

Skrevet

Åh... *snufse litt*

Så skjønt!!

Og så håper jeg da virkelig venninna di prøver å bli gravid med mannen sin og ikke noen andre :legrine:

Skrevet
Og så håper jeg da virkelig venninna di prøver å bli gravid med mannen sin og ikke noen andre :legrine:

:fnise:

Skrevet

Åhh, så morsomt!!:)

Den boka har mannen min også, men han kjøpte den selv da ;)

Du kan hilse mannen din å si at det er en bra bok, he he

Kos deg ikveld vennen! :klemmer:

Skrevet
Åh... *snufse litt*

Så skjønt!!

Ja, han var litt skjønn i går. :hjerte:

Men skrev jeg ikke at venninna mi prøver å bli gravid med mannen sin?

*iler for å sjekke at jeg ikke skrev mannen MIN i steden for*

:legrine:

:ler: Stakkars forvirra mann... :ler:

Ja, han var litt forvirret i går. Hadde nesten litt vondt av ham, for han kjempet så hardt for å forstå hva det var jeg forsøkte å fortelle ham. :ler:

Åhh, så morsomt!!:)

Den boka har mannen min også, men han kjøpte den selv da ;)

Du kan hilse mannen din å si at det er en bra bok, he he

Kos deg ikveld vennen! :klemmer:

Så bra at boka er god. Det skal jeg si til ham.

Og dersom han ikke gidder å lese den selv, skal jeg foreslå at vi leser den sammen. Det vil si at jeg leser høyt og han lytter. Kan bli koselig det! :-D

Skrevet
Og dersom han ikke gidder å lese den selv, skal jeg foreslå at vi leser den sammen. Det vil si at jeg leser høyt og han lytter. Kan bli koselig det! :-D

Ja jøss :)

Skrevet

Jeg MÅTTE bare ha en ticker. Kunne visst ikke la være.. :sjenert:

Håper bare den ikke må fjernes etter kort tid.

Nei, *presse bort negative tanker* !!!

Skrevet

Tickeren blir 241 dager til -sånn er det bare :Nikke:

Hva er foreløbig terminsdato? *gidder ikke regne*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...