Eeyore Skrevet 16. august 2007 #3741 Del Skrevet 16. august 2007 Krysser armer og bein for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 16. august 2007 #3742 Del Skrevet 16. august 2007 Uff, håper den mensen din kan få orden på seg, må være slitsomt å gå sånn og vente. På den annen side så må det jo skje noe hormonelt siden du er sår på niplene? Beklager, måtte bare si det på den måten Godt å "se" deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 17. august 2007 #3743 Del Skrevet 17. august 2007 Godt å se deg igjen :juhu: Du må jo teste da hvis mensen ikke kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 17. august 2007 #3744 Del Skrevet 17. august 2007 Så fint at dere har hatt det bra! Godt å høre. Og - håper du slipper piller og slipper mensen, begge deler fordi det har skjedd noe stort! (eller lite, alt ettersom hvordan du ser på det) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 17. august 2007 Forfatter #3745 Del Skrevet 17. august 2007 Harde dager? Harde dager ja. Jeg har vært så utrolig trøtt hele uka. Tror den helgeturen tok på gitt.. Men nå er det helg, og jeg kan kose meg! Selv om huset må tas et skikkelig tak da. Det ser virkelig ikke ut her! Krysser armer og bein for deg Takk for det, vennen! Uff, håper den mensen din kan få orden på seg, må være slitsomt å gå sånn og vente. På den annen side så må det jo skje noe hormonelt siden du er sår på niplene? Beklager, måtte bare si det på den måten Godt å "se" deg! Tulling! Men ja, jeg begynner jo å lure litt. Men jeg får det ikke til å stemme, for jeg tror ikke vi har hoppet i høyet på riktig tidspunkt. Så jeg regner med at det bare er syklusen som tøyser med meg, som vanlig. Godt å se deg igjen :juhu: Du må jo teste da hvis mensen ikke kommer Joda, jeg skal nok det dersom mensen ikke viser seg. Må jo vite helt sikkert. Så fint at dere har hatt det bra! Godt å høre. Og - håper du slipper piller og slipper mensen, begge deler fordi det har skjedd noe stort! (eller lite, alt ettersom hvordan du ser på det) Absolutt noe stort! ------ Godt å se dere alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 17. august 2007 Forfatter #3746 Del Skrevet 17. august 2007 Men nå er det middagstid. Mannen våkna fra luren sin tidligere enn jeg trodde. Så nå skal jeg ut i vinden og legge en flintstek på grillen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 17. august 2007 #3747 Del Skrevet 17. august 2007 Du altså, når jeg snakket om hormonelt så mente jeg alt som er hormonelt, og det må vel være positivt at det hormonelle ting som skjer i kroppen din tatt i betraktning av pcos? Jeg tenkte egentlig ikke så mye på bebis(får ikke skrevet det på noen annen måte, men jeg mener det ikke sånn), men mer på syklus og og mens og sånt, at det var noe på svev der. Og så håper jeg ikke du tenker så masse på når sex og når ikke, selv om jeg godt kan forstå at det er vanskelig å la være *tenker på sex hele tiden* Kos deg med mann og mat! på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 18. august 2007 Forfatter #3748 Del Skrevet 18. august 2007 Du altså, når jeg snakket om hormonelt så mente jeg alt som er hormonelt, og det må vel være positivt at det hormonelle ting som skjer i kroppen din tatt i betraktning av pcos? Jeg tenkte egentlig ikke så mye på bebis(får ikke skrevet det på noen annen måte, men jeg mener det ikke sånn), men mer på syklus og og mens og sånt, at det var noe på svev der. Og så håper jeg ikke du tenker så masse på når sex og når ikke, selv om jeg godt kan forstå at det er vanskelig å la være *tenker på sex hele tiden* Kos deg med mann og mat! på! Det er absolutt positivt at det skjer hormonelle ting i kroppen min! Det har du helt rett i! :-D Og jeg tenker ikke på når det "passer" å hoppe i høyet. Men jeg har tenkt litt bakover i tid, og dermed får jeg det ikke helt til å stemme. Men hvem vet? Men mine ustabile sykluser er det aldri godt å vite! Ellers må jeg bare si at jeg har en ekstra fin dag idag! Grunnen til det kan jeg fortelle mer om senere, for jeg har noen ærend jeg må gjøre først. Skal først dusje så en kjapp tur til byen. Fant ut av at mannen nesten ikke har hele sokker igjen i skuffen, og det er en av de tingene jeg må handle inn. Han sliter sokker på en to tre, den mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 18. august 2007 #3749 Del Skrevet 18. august 2007 Bare sånn for å gjøre folk ekstra nysgjerrige her eller? Kos deg på sjåpping! *straks ned og kjøpe ost og lano* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 18. august 2007 Forfatter #3750 Del Skrevet 18. august 2007 Bare sånn for å gjøre folk ekstra nysgjerrige her eller? Mhm! Neida, jeg har bare ikke tid til å skravle med noen om ting og tang akkurat nå. Egentlig har jeg ikke tid til å sitte her nå en gang. Jeg skal fortelle senere. Nå må jeg løpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 18. august 2007 #3751 Del Skrevet 18. august 2007 *kommer tilbake og sjekker senere* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 18. august 2007 Forfatter #3752 Del Skrevet 18. august 2007 Nysgjerrigper'er! Men her er grunnen til at dagen er så fin: + :juhu: Men også litt Jeg testa klokka sju i dag morges og har vel visst det siden. Men jeg trodde det ikke helt, og fryktet at testen var feil. Så jeg tok selvsagt en ny test neste gang jeg måtte på do. Og den var jaggu like tydelig i sitt budskap! Jeg har ikke sagt noe til mannen enda. Det var derfor jeg ikke ville si noe da jeg var logga inn her tidligere i dag. Jeg frykter at han kunne funnet på å gå innom dagboka mi mens han var på jobb, og det kunne jeg ikke risikere. Nå er han ikke på jobb lenger, men er på vift et sted jeg vet han ikke har tilgang på PC, så nå er det tryggere å skrive om det. Jeg dro til byen i stad og kjøpte en pappabok. Den skal han få etterpå, før jeg forteller det selvsagt. Så håper jeg at det blir en stor og god overraskelse. Ah, jeg går bare rundt å smiler i dag. Men det er sannelig ganske skummelt også. Lurer på hva vi har begitt oss ut på her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 18. august 2007 #3753 Del Skrevet 18. august 2007 :juhu::juhu: :juhu: Så fantastisk, vennen!! Gratulerer så mye! *rørt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 18. august 2007 Forfatter #3754 Del Skrevet 18. august 2007 Tusen takk, Daria! Jeg er nesten litt rørt selv også.. Er så utrolig kjempeglad! Håper bare mannen blir like glad som meg. Han blir nok hakket mer skremt enn meg, men det går seg nok til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 18. august 2007 Forfatter #3755 Del Skrevet 18. august 2007 Jeg håper bare jeg får beholde spiren. Men min PCOS har jeg økt risiko for spontanabort. Men jeg håper på å få bli med i et forskningsprosjekt de holder på med, der de gir gravide pcos-kvinner Metformin under svangerskapet (de pillene som jeg har gått på de siste par månedene). Da får man nemlig masse mer oppfølging av legen. Skal uansett ringe gyn. til mandag, så regner jeg med at det går i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 18. august 2007 Forfatter #3756 Del Skrevet 18. august 2007 Skjønner forresten plutselig hvorfor jeg har vært så trøtt den siste uka. Jeg trodde jo at det var på grunn av Danmarksturen, men jeg syntes det var voldsomt hardt det skulle sitte i.. Ellers drakk jeg jo litt alkohol for en uke siden. Har tenkt litt på det i dag, men jeg tror ikke det er noen fare. Det er vel sånn at spiren ikke deler blod med meg riktig enda. *presser bort negative tanker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 18. august 2007 #3757 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Tror det er ganske vanlig å ta et glass eller to før man blir klar over at man er gravid, så det går nok bra. Jeg har også hørt noe om at mor og barn ikke dele blod så tidlig. Hadde de vært så sarte, hadde det nok ikke blitt født mange barn... Vi får håpe at den klamrer seg godt fast Så bra at det gikk så raskt, så du slapp pergo og månedsvis med prøving Må bare :hoppe: litt til -du skal ha !! :juhu: Endret 18. august 2007 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 18. august 2007 #3758 Del Skrevet 18. august 2007 Næh, er du gravid Bippe? Gratulerer så mye! så gode nyheter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 18. august 2007 #3759 Del Skrevet 18. august 2007 Å, så glad jeg ble på dine vegne nå! Gratulerer!!!!! :-D :juhu: Gleder meg til å følge deg videre! Og til å høre hvordan den kommende pappaen reagerer. Ååå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ghost Skrevet 18. august 2007 #3760 Del Skrevet 18. august 2007 VENNEN! Så kjekt da lille deg!! :duskedame: :juhu: :juhu: Nå ble jeg glad!!! Skulle ønske jeg kunne gitt deg en klem på ortnli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå