Catus Skrevet 8. august 2007 Forfatter #3721 Del Skrevet 8. august 2007 Snakket nettopp med mamma i telefonen. Hun måtte ønske meg god tur og gi meg noen velmente råd på veien." Husk nå å ta med deg det og det og det da, jenta mi.." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 8. august 2007 #3722 Del Skrevet 8. august 2007 Ja, det hjelper litt. Huff.. Godt jeg er fortrolig med dem, og godt det ikke er så mange her som vet hvem jeg er. Sant Snakket nettopp med mamma i telefonen. Hun måtte ønske meg god tur og gi meg noen velmente råd på veien." Husk nå å ta med deg det og det og det da, jenta mi.." Mammaer kan det med å ta litt av innimellom ja Har hun det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 8. august 2007 Forfatter #3723 Del Skrevet 8. august 2007 Ja, hun har det bra. Hun ble heldigvis helt frisk av den hudkreften hun hadde. Det var jo sånn jeg trodde det kom til å gå da, men det er godt å få det bekreftet. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 8. august 2007 #3724 Del Skrevet 8. august 2007 Det var godt å høre! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 8. august 2007 Forfatter #3725 Del Skrevet 8. august 2007 Ja, ikke sant? :-D Men nå må jeg sette i gang med pakking til turen. Har ikke begynt enda, og jeg skulle vel helst ikke lagt meg så alt for sent heller. I tillegg er det et par andre småting jeg må ordne før jeg binger. Hvis jeg ikke kommer innom her igjen før jeg drar, må alle ha en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 8. august 2007 #3726 Del Skrevet 8. august 2007 Ha en strålende tur og kos deg masse masse! Kjøre forsiktig og oppføre deg pent! på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 8. august 2007 Forfatter #3727 Del Skrevet 8. august 2007 Ja, det er jo ikke meg som skal kjøre så det hjelper ikke å si det til meg gitt! Men takk for det! Vi snakkes plutselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. august 2007 #3728 Del Skrevet 8. august 2007 God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 9. august 2007 #3729 Del Skrevet 9. august 2007 God tur til København Og grattis med vektnedgang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 9. august 2007 #3730 Del Skrevet 9. august 2007 God tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 9. august 2007 #3731 Del Skrevet 9. august 2007 Kos deg på Danmarkstur, og ikke forspis deg på røde pølser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 9. august 2007 #3732 Del Skrevet 9. august 2007 Ønsker deg en god tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 15. august 2007 #3733 Del Skrevet 15. august 2007 Hallo Bippe? Hvordan var Danmarksturen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 15. august 2007 #3734 Del Skrevet 15. august 2007 ikke forspis deg på røde pølser Er det mulig? *Liker ikke røde pølser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 16. august 2007 Forfatter #3735 Del Skrevet 16. august 2007 Kos deg på Danmarkstur, og ikke forspis deg på røde pølser Ingen fare for det. Jeg liker nemlig ikke pølser, i likhet med Vannmelon. Det er i grunnen veldig mange år siden jeg spiste min siste pølse. Enten de er røde eller ei smaker de like ekkelt! Ellers takk for hilsninger fra dere alle! Godt noen ser til at det er litt liv her mens jeg er borte. Jeg har bare så vidt rukket å stikke nesa innom boka mens jeg har vært på jobb. Men jeg hadde ikke tid til å skrive noe. I tillegg har jeg vært helt ødelagt siden jeg kom hjem. Har gått rundt i en svimete tåke siden søndag kveld. Kanskje ikke så rart, for det har vært en begivenhetsrik tur med mange inntrykk og lite søvn. Men hele turen var veldig vellykket, og vi er glade for at vi dro. :-D Jeg har ikke lyst til å legge ut detaljer om alt her, men dere jeg treffer IRL kan jeg fortelle en del til når vi treffes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. august 2007 #3736 Del Skrevet 16. august 2007 Bippe! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 16. august 2007 Forfatter #3737 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg har forresten ikke fått mensen enda. Jeg er en uke på overtid. Har ikke testa, da jeg regner med at det bare er syklusen som er på bærtur som vanlig. Har heller ikke noen symptomer. Jeg er bare litt sår i brystvortene, men regner ikke med at det er noe symptom.. Dersom det går en uke eller to til, skal jeg ringe gyn for å høre om jeg bare skal vente videre eller om jeg skal ta en Proverakur for å fremprovosere det. Håper jeg slipper pillene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 16. august 2007 Forfatter #3738 Del Skrevet 16. august 2007 Bippe! :juhu: Daria!! Koselig å se deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 16. august 2007 Forfatter #3739 Del Skrevet 16. august 2007 Herreli, jeg er så vannvittig trøtt! Så vidt jeg klarer å holde øynene oppe. Tror neppe jeg klarer å ta noen oppdateringsrunde på alles dagbøker i kveld. Det kjennes ut som at det må utsettes til en annen dag. Men kanskje jeg kan komme innom for å snike litt som gjest i morra på jobb. Men det spørs vel om jeg får tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. august 2007 #3740 Del Skrevet 16. august 2007 Harde dager? At ikke den mensen kan oppføre seg da! Men man kan jo håpe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå