Frida Frosk Skrevet 4. august 2007 #3701 Del Skrevet 4. august 2007 Gjorde et forsøk på lottoen jeg også, men det gikk dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 5. august 2007 #3702 Del Skrevet 5. august 2007 Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 5. august 2007 #3703 Del Skrevet 5. august 2007 Nå er det jeg som er groddfast forran pc'n... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 5. august 2007 #3704 Del Skrevet 5. august 2007 Synd at ikke du heller vant, Vannmelon. Vi får satse på Impala da. Håper hun deler litt med oss dersom hun vinner førstepremien! Har ikke sjekket enda, og telefonen vår er død så hvis Norsk Tipping ringer, så får de ikke svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 5. august 2007 #3705 Del Skrevet 5. august 2007 En nysgjerrig kylling melder sin ankomst! Egentlig litt rart at jeg ikke har vært her før, for jeg har jo ofte sett deg i samme dagbøker som jeg vanker i Morsomt at vi bor såpass nærme hverandre! Lykke til med prøving og sånn. Blir spennende å følge deg! Åh, nå kjente jeg at jeg ble nysgjerrig Måtte bare si det Når det gjelder den lottopremien, så sjekka jeg nettopp tallene. Vi vant bare 50 kr, så jeg håper at Vannmelon og Impala fikk karret til seg litt mer enn meg. Jaja, jeg fikk iallfall nesten tilbake innsatsen. :juhu: for lottogevinst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. august 2007 #3706 Del Skrevet 6. august 2007 50 kr er 50 kr mer enn ingenting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 8. august 2007 #3707 Del Skrevet 8. august 2007 Tenk at du har kjørt forbi huset mitt to ganger på ei uke uten å hilse på! *snurt* Du sov jo Kjører forbi deg i mårra og.. Men da er du nok på jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 8. august 2007 Forfatter #3708 Del Skrevet 8. august 2007 Åh, nå kjente jeg at jeg ble nysgjerrig Måtte bare si det Hun er fra helt motsatt side av deg, vimse. Kjører forbi deg i mårra og.. Men da er du nok på jobb.. Jammen herreli da! Du skulle jo bare stukket innom meg på jobb. Makan altså! Men det er da voldsomt som du farter for tiden. *tusler inn i boka di for å se hvor du skulle denne gangen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 8. august 2007 Forfatter #3709 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg drar forresten i morra, til Danmark. Skal til København sammen med brødrene mine for å treffe vår danske famile. Har aldri truffet dem før, så det blir spennende. Jeg både gleder meg og gruer meg. Skal bli gøy å se om jeg ligner på noen av dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 8. august 2007 #3710 Del Skrevet 8. august 2007 Hun er fra helt motsatt side av deg, vimse. Jammen herreli da! Du skulle jo bare stukket innom meg på jobb. Makan altså! Men det er da voldsomt som du farter for tiden. *tusler inn i boka di for å se hvor du skulle denne gangen* Ah, okei da. *ikke fullt så nysgjerrig* Tror du skal leite lenge etter uriboka altså Jeg drar forresten i morra, til Danmark. Skal til København sammen med brødrene mine for å treffe vår danske famile. Har aldri truffet dem før, så det blir spennende. Jeg både gleder meg og gruer meg. Skal bli gøy å se om jeg ligner på noen av dem! Så gøy!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. august 2007 #3711 Del Skrevet 8. august 2007 God tur -så spennende med "ny" familie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 8. august 2007 Forfatter #3712 Del Skrevet 8. august 2007 Ah, okei da. *ikke fullt så nysgjerrig* Tror du skal leite lenge etter uriboka altså Så gøy!!! Ja, jeg fant fort ut av at uriboka var borte.. Håper det kommer ny snart! Og ja; det skal bli gøy å reise nedover. Men jeg gruer meg litt også. De har vært vant til å treffes hvert år der, og plutselig kommer det fire nordmenn som alle skal "se på." Liker ikke så mye oppmerksomhet på en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 8. august 2007 #3713 Del Skrevet 8. august 2007 Du får bare nyte det Og så får du sikkert skravlet fra deg litt Skal dere bo hos noen eller på hotell? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 8. august 2007 Forfatter #3714 Del Skrevet 8. august 2007 Nyte det og nyte det, fru blom. Godt jeg kjøpte meg et nytt antrekk da, sånn at jeg iallfall føler meg litt "fin." Og vi skal bo på hotell; heldigvis. ------- Ja, jeg har jo helt glemt å fortelle at jeg faktisk har gått ned noen kilo som et resultat av kostholdsendringen min. Klærne mine passer ikke så godt lenger, og det var vel egentlig derfor jeg måtte kjøpe nytt antrekk til slektstreffet. Du som vet hvordan jeg ser ut vimse, må ikke tro at jeg er blitt veldig tynn altså. For det har jeg ikke. Det meste av vekten har jeg mistet fra puppene, de har gått ned en hel størrelse! I tillegg er jeg litt smalere rundt livet og lårene, men jeg har fortsatt litt å ta av. Blir ikke skinn og bein av meg med det første, det er helt sikkert. Men det er ikke noe mål heller, jeg trives med meg selv sånn som jeg er nå. Jeg liker at det er "litt å ta i" hos meg, og det tror jeg mannen liker også. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 8. august 2007 Forfatter #3715 Del Skrevet 8. august 2007 Ellers har jeg IKM rundt denne tiden. Men mensen har ikke vist noen tegn til å være i anmarsj. Jeg er ikke gravid, det er jeg 99,9 % sikker på. Jeg hadde bare håpet at mensen ville være i rute nå som jeg spiser Metformin pluss at jeg som sagt har gått ned littegranne. Jaja, jeg får bare være tålmodig, så dukker den forhåpentligvis opp etter hvert. Jeg er jo vant til å vente, så.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 8. august 2007 #3716 Del Skrevet 8. august 2007 Kjekt med hotell da, så får dere muligheten til en pustepause innimellom, blir sikkert masse som skjer, og lite avslapping, og da er det nok godt å kunne slenge seg ned på senga og sløve Hva sier mannen om at puppene forsvinner da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 8. august 2007 Forfatter #3717 Del Skrevet 8. august 2007 Altså; vi skal bare være sammen med familien på lørdagskvelden. Så det blir heldigvis ikke så intenst. Men det blir en lang reise i og med at vi skal kjøre, så det er godt med en "egen" seng å slenge seg nedpå når det passer. Pluss at vi slipper å være sosiale hele tiden, annet med hverandre da, men det går nok bra. --- Tror han er litt skuffet over at de er mindre ja.. Men samtidig tror jeg han synes det er veldig fint at jeg føler meg mer vel med meg selv. Men jeg synes det er litt rart jeg også, for "store pupper" var jo på en måte en del av min identitet. Ja, ikke fordi de har blitt små, for det har de alldeles ikke. Men det føles bare sånn, fordi jeg sammenligner med slik de var. Sammenlignet med andres er de jo fortsatt store. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 8. august 2007 #3718 Del Skrevet 8. august 2007 Ah okei, visste ikke om det var sånn "selskapshelg" for det kan fort bli litt slitsomt... av Bippemannen Men det er sikkert godt for skuldre, nakke og rygg for din del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 8. august 2007 #3719 Del Skrevet 8. august 2007 Kult å sitte sånn offentlig på nett og diskutere puppene dine eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 8. august 2007 Forfatter #3720 Del Skrevet 8. august 2007 av Bippemannen Men det er sikkert godt for skuldre, nakke og rygg for din del Ja, det hjelper litt. Kult å sitte sånn offentlig på nett og diskutere puppene dine eller? Huff.. Godt jeg er fortrolig med dem, og godt det ikke er så mange her som vet hvem jeg er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå