Catus Skrevet 4. august 2007 Forfatter #3681 Del Skrevet 4. august 2007 Litt lure ting bør jeg vel også få gjort i dag. Hva det blir har jeg ikke bestemt meg for enda, bortsett fra en klesvask eller to. Skittentøyshaugen har vokst seg stor i løpet av noen få dager. Må på butikken også for å kjøpe lotto. Det er en del millioner i potten i dag, og den som ikke spiller kan heller ikke vinne. Selv om det er mikroskopiske sjanser da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 4. august 2007 #3682 Del Skrevet 4. august 2007 Så bra at det går bedre på jobb. Ferie gjør susen vet du, og idag er det sjokoladeda Jeg er småkvalm, og kjeder meg på jobb, så jeg har ikke lyst på noe... Og er det ikke typisk at finværet kommer når ferien vår er over ? Dagen idag er erklært en møkkadag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. august 2007 Forfatter #3683 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg synes ikke dagen er en møkkadag, jeg har jo fri fra jobb! Men været kunne helt klart vært bedre. Nå regner det her.. Og den kvalmen din er jo bare positiv da, jeg skulle gjerne hatt den jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 4. august 2007 #3684 Del Skrevet 4. august 2007 Men jeg er på jobb Men kvalmen min får du ikke... Den er nemlig ikke så stor. Akkurat passe til at jeg vet at jeg er gravid Men etter 12 uker kan du god arve den, eller før hvis den blir værre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. august 2007 Forfatter #3685 Del Skrevet 4. august 2007 Avtale! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. august 2007 Forfatter #3686 Del Skrevet 4. august 2007 Herreli! Klokka er over ett, og jeg har ikke kommet meg i gang med lure ting enda. Sånn går det når man gror fast i stolen og sitter og knoter med PM'er, treffer gamle brevenner fra barndommen på Facebook og lignende. *sparker meg selv hardt i rompa* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 4. august 2007 #3687 Del Skrevet 4. august 2007 Stakkars rumpa til Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. august 2007 #3688 Del Skrevet 4. august 2007 Hei hei Det er lov å ha en skikkeli avslappingsdag av og til ser du Jeg skal snart på jobb, så jeg det var den lørdagen liksom Hvordan står det til ellers da?? stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. august 2007 Forfatter #3689 Del Skrevet 4. august 2007 Stakkars rumpa til Bippe Men jeg fikk det ikke til. Fant ut av at det er fysisk umulig å sparke særlig hardt. Det er vel derfor jeg fortsatt sitter her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. august 2007 Forfatter #3690 Del Skrevet 4. august 2007 Hei hei Det er lov å ha en skikkeli avslappingsdag av og til ser du Jeg skal snart på jobb, så jeg det var den lørdagen liksom Hvordan står det til ellers da?? stor Joda, men jeg har slappet av nesten hele uka (etter jobb).. Hadde tenkt å være effektiv i dag. Men den gang ei. Jaja, det kommer en dag i morra også. Satser på bedre lykke da. Da er mannen hjemme også, så da kommer iallfall ikke KG til å stjele like mye tid. Ellers har jeg det veldig fint! Ting går sin gang, jeg knasker metforming og IKM nærmer seg med stormskritt. Har ikke noe håp om at det har skjedd noe spennende denne måneden, jeg er mest spent på om mensen er kommet i rute. *krysser fingrene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 4. august 2007 #3691 Del Skrevet 4. august 2007 Du får ikke ta hele premien, altså, for jeg har også spilt, men vi kan godt dele. Håper mensen din er i rute, eller enda bedre - at den uteblir av den rette grunnen Ha en fin lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 4. august 2007 #3692 Del Skrevet 4. august 2007 En nysgjerrig kylling melder sin ankomst! Egentlig litt rart at jeg ikke har vært her før, for jeg har jo ofte sett deg i samme dagbøker som jeg vanker i Morsomt at vi bor såpass nærme hverandre! Lykke til med prøving og sånn. Blir spennende å følge deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. august 2007 #3693 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg vil også være med å dele lottopremien Blir spennende å se om mensen kommer eller ikke, krysser fingrene for det siste, og at du istedet får en positiv test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. august 2007 Forfatter #3694 Del Skrevet 4. august 2007 Du får ikke ta hele premien, altså, for jeg har også spilt, men vi kan godt dele. Nja.. Du kan vel få en liten del, men jeg vil ha mest! En nysgjerrig kylling melder sin ankomst! Egentlig litt rart at jeg ikke har vært her før, for jeg har jo ofte sett deg i samme dagbøker som jeg vanker i Morsomt at vi bor såpass nærme hverandre! Lykke til med prøving og sånn. Blir spennende å følge deg! Det har du egentlig rett i. Men jeg har ikke prøvedagbok da, kanskje det har litt med det å gjøre. Andre prøvere finner meg ikke så lett av den grunn, selv om jeg er innom noen av bøkene. Men det var morsomt at vi bor såpass i nærheten av hverandre. Litt av en tilfeldighet! :-D Jeg skal stikke nesa innom dagboka di også. Jeg vil også være med å dele lottopremien Det var da voldsomt til krav om deling her da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. august 2007 Forfatter #3695 Del Skrevet 4. august 2007 Når det gjelder den lottopremien, så sjekka jeg nettopp tallene. Vi vant bare 50 kr, så jeg håper at Vannmelon og Impala fikk karret til seg litt mer enn meg. Jaja, jeg fikk iallfall nesten tilbake innsatsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. august 2007 Forfatter #3696 Del Skrevet 4. august 2007 Ellers takk for lykkeønskninger og fingerkryssing. Det trenger jeg! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. august 2007 Forfatter #3697 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg er alene hjemme og koser meg i kveld. Slukte nettopp en skål med is og sjokoladesaus. Nå sitter jeg og titter på KG og på Facebook, samtidig som jeg spiller musikk og synger for full hals. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 4. august 2007 #3698 Del Skrevet 4. august 2007 Det høres egentlig ut som en veldig fin kveld De har ikke ringt fra Norsk Tipping, så antar at det ikke ble noen storgevinst her heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. august 2007 Forfatter #3699 Del Skrevet 4. august 2007 Ja, det er eggentlig en veldig fin kveld. Jeg koser meg når jeg kan synge litt. Er nok ikke den beste vokalisten i verden, så jeg synger stort sett bare når jeg er alene.. Synd at ikke du heller vant, Vannmelon. Vi får satse på Impala da. Håper hun deler litt med oss dersom hun vinner førstepremien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 4. august 2007 #3700 Del Skrevet 4. august 2007 Hadde ikke klaget på det, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå