Skravla Skrevet 1. august 2007 #3661 Del Skrevet 1. august 2007 Ja, denne sommeren er sen ferie en fordel. Selvfølgelig kan det regne i min ferie også, men når kollegaer kommer tilbake etter flere uker i regnvær så er det greit å si at jeg snart skal begynne min.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 1. august 2007 #3662 Del Skrevet 1. august 2007 Forresten har han som vi begge kjenner blitt stolt pappa til ei lita jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 1. august 2007 Forfatter #3663 Del Skrevet 1. august 2007 Pøhst, du har sikkert noen feriedager og/eller avspaseringsdager til gode Joda, jeg har en ukes ferie igjen, pluss at jeg sikkert får en avspaseringsdag eller to. Gleder meg VELDIG til det! Men det jeg mente i stad var at det er ett år til neste gang jeg får lang ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 1. august 2007 #3664 Del Skrevet 1. august 2007 Jaja, det er bakdelen med å jobbe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 1. august 2007 Forfatter #3665 Del Skrevet 1. august 2007 Ja, denne sommeren er sen ferie en fordel. Selvfølgelig kan det regne i min ferie også, men når kollegaer kommer tilbake etter flere uker i regnvær så er det greit å si at jeg snart skal begynne min.... Jeg er en av dem som har hatt fire ukers ferie med møkkavær. Så jeg er ikke misunnelig på deg i det hele tatt! Forresten har han som vi begge kjenner blitt stolt pappa til ei lita jente Næh!! Har han? Å, da må du hilse så utrolig masse og gratulere fra meg. Dette var morro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 1. august 2007 Forfatter #3666 Del Skrevet 1. august 2007 Jaja, det er bakdelen med å jobbe... Nyt det mens du kan, sier jeg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 1. august 2007 #3667 Del Skrevet 1. august 2007 Men du får jo ett års "ferie" nå da, og det til og med lønnet (kanskje noe redusert, men dog..) Ferie og ferie Men får faktisk full lønn da, minus kjøring, så det blir ikke så ille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 1. august 2007 #3668 Del Skrevet 1. august 2007 Næh!! Har han? Å, da må du hilse så utrolig masse og gratulere fra meg. Dette var morro! Will do, han spurte etter deg en dag og lurte på åssen det gikk Bebisen er bare helskjønn Nyt det mens du kan, sier jeg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 1. august 2007 Forfatter #3669 Del Skrevet 1. august 2007 Ferie og ferie Var derfor jeg skrev med anførselstegn, for jeg vet det ikke blir noen avslapningsferie akkurat. Men man er iallfall ikke på jobb da, og det er jo veldig positivt. :-D Will do, han spurte etter deg en dag og lurte på åssen det gikk Bebisen er bare helskjønn Så koselig da! Kjenner jeg ham rett er han verdens stolteste far! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 1. august 2007 #3670 Del Skrevet 1. august 2007 Du tar IKKE feil der nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 1. august 2007 #3671 Del Skrevet 1. august 2007 Var derfor jeg skrev med anførselstegn, for jeg vet det ikke blir noen avslapningsferie akkurat. Men man er iallfall ikke på jobb da, og det er jo veldig positivt. :-D Det skal blir godt å ikke tilbake på jobb, for det skjer endel forandringer der nå, og det er best at det nye har satt seg istedet for å gå midt oppi det syns jeg. Men samtidig blir det jo rart å skulle være borte så lenge også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 1. august 2007 Forfatter #3672 Del Skrevet 1. august 2007 Du tar IKKE feil der nei Tenkte meg det! Kjente ham godt en gang i tida, ser du. Var til og med litt sjarmert av ham en liten periode. Men det gikk visst over. Det skal blir godt å ikke tilbake på jobb, for det skjer endel forandringer der nå, og det er best at det nye har satt seg istedet for å gå midt oppi det syns jeg. Men samtidig blir det jo rart å skulle være borte så lenge også... Det kommer til å skje store endringer i min jobbsituasjon også, innen to år. Jeg håper jeg er i permisjon da jeg også, for jeg liker ikke å stå midt oppe i sånne store omveltninger. Men men, tiden får vise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 1. august 2007 #3673 Del Skrevet 1. august 2007 Hadde vært gøy om du og kunne fått permisjon snart Krysser fingrene for at du slipper å være med på omveltningene på jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 1. august 2007 #3674 Del Skrevet 1. august 2007 Innom med en hilsen før jeg hopper til sengs. :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 1. august 2007 #3675 Del Skrevet 1. august 2007 Innom med en stor før jeg går å legger meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 2. august 2007 #3676 Del Skrevet 2. august 2007 Hvordan går det forresten med deg og jobben. Mistrives du fortsatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 2. august 2007 #3677 Del Skrevet 2. august 2007 Var det deg jeg så på statoil i 12 tiden på mandagskvelden!? Snart helg :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. august 2007 Forfatter #3678 Del Skrevet 4. august 2007 Hvordan går det forresten med deg og jobben. Mistrives du fortsatt? Det går mye bedre nå. Jeg mistrives ikke på samme måte som jeg gjorde tidligere i år. Jeg tror jeg bare generelt var litt sliten av hele livet mitt. Etter en lang sommerferie kjennes ting litt lettere, og jeg fikk en myk start med første uke på jobb som var rolig. Nå håper jeg bare at ting fortsetter som det er nå. Tror kanskje også det hjelper litt at vi er i gang med noe konkret i forhold til at vi vil ha barn. Det var ikke noe gøy å gå i måned etter måned uten å få mensen, og å ikke ane hvorfor. Nå som jeg vet hvorfor og nå som jeg tar noe som kanskje kan hjelpe føles det lettere. Var det deg jeg så på statoil i 12 tiden på mandagskvelden!? Snart helg :-D Nei, da lå jeg nok trygt i senga mi og sov. Men syntes godt du kunne stukket innom altså. Tenk at du har kjørt forbi huset mitt to ganger på ei uke uten å hilse på! *snurt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. august 2007 Forfatter #3679 Del Skrevet 4. august 2007 God morgen, forresten. I dag er det grått på himmelen igjen. Ingen bombe akkurat, men jeg hadde håpet at det ble litt fint vær denne helga. De har vel meldt finere utover dagen i morra, og sol fra mandag. Men det hjelper ikke stort, for på mandag skal jeg jo sitte innestengt på kontoret hele dagen.. Jaja, får satse på at det blir fint neste helg. Jeg skal til København da, nemlig. Reiser på torsdagskvelden og kommer hjem søndagskvelden. Color Line hadde ikke plass, så vi skal kjøre om Sverige og over broa. Blir en veldig lang tur, men det går sikkert bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. august 2007 Forfatter #3680 Del Skrevet 4. august 2007 Nå sitter jeg med kaffe og frokost. Tenkte å unne meg en aldri så liten sjokoladebit etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå