Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herreli, nå er det jaggu lenge siden jeg har vært på KG!!! :overrasket:

Grunnen er todelt. Jeg har faktisk hatt litt liv i det siste. Har vært en del sammen med venner, samt at mamma var på besøk i noen dager i siste del av ferien min. Da blir det ikke tid til så mye pc.

Den andre grunnen er at jeg har vært totalt utslitt etter jobb denne uka. Flatet helt ut når jeg kom hjem. Det har jaggu tatt på å ha fire ukers ferie! :ler:

Men nå er jeg tilbake. Jeg kan tenke meg at jeg har en del å oppdatere meg på. Tror neppe jeg rekker over alt i kveld, men vi får se.

Først og fremst skal jeg inn til Eeyore å gratulere. Jeg ser hun har blitt gravid siden sist jeg var på! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et liv utenom KG? :overrasket: Hva er det for noe tull? :ler:

Har du begynt på pergo enda? Regner med at vi kan slå følge om ikke så lenge, når du bare får satt igang eggproduksjonen :fnise:

Godt å ha deg tilbake. Har savnet deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke begynt på pergo enda, det skal jeg ikke gjøre før om tre måneder. Men jeg håper jo at jeg slipper det, og at metforminen gjør susen i stedenfor. :tommel:

Ellers er eggproduksjonen i god stand, det er vel heller modningen det er verre med.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Puh, har fått vært innom alle dagbøkene til de fleste kjente nå, tror jeg.

Jeg bakte sjokoladekake i går. I dag har jeg spist en god del, og jeg er gørrfull i magen. Men tror jeg må ha litt til i løpet av kvelden.. :sjenert:

Helga er kort, og jeg må jo utnytte den tiden jeg har "lov" å spise godsaker! :sjarmor:

-----------------------

Jeg var forresten i byen en tur tidligere i dag. Var på café med venninner (spiste en porsjon med iskrem). Og det var så koselig! Det er alltid stas å treffe venninner man ikke ser så ofte. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå kaller mannen meg ut på kjøkkenet. Best å adlyde, som den underdanige og pliktoppfyllende kona jeg er!

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå kaller mannen meg ut på kjøkkenet. Best å adlyde, som den underdanige og pliktoppfyllende kona jeg er!

:hoho:

:fnise:

Men et liv utenom KG? Hva har vi sagt om det... :fy_fy:

Godt å "se" deg, du har vært savnet :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk i like måte! :klem:

--------------

:Gjesp:

Uh, jeg er jaggu trøtt. Tror den harde starten på jobbuka har tatt helt knekken på meg. Håper det går seg til snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvem skulle vel ikke det? ;)

Det har gått seg til litte granne nå altså, men jeg er fortsatt trøtt om ettermiddagen og kvelden. Det har tatt seg opp med stress på jobben også. Det begynte så bra forrige uke, den var kjemperolig. Men denne uka har det vært betraktelig mer å gjøre. Jobbet overtid i går for å rekke unna alt. Heldigvis at jeg gjorde det, for da ble dagen i dag litt roligere. Håper torsdag og fredag blir overkommelige.

Uansett er det jo bare to dager igjen til helg nå. Juppi!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du får det rolig resten av uken.

Jeg får det hektisk i morgen og fredag, men så har jeg fri mandag og tirsdag. Det blir deilig.

Og så er det bare halvannen uke til ferie.... :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferien blir aldri lang nok syns jeg :forvirret:

Men samtidig så må man jo jobbe for å få inn penger så...

Nei, den er aldri lang nok. Men du får jo ett års "ferie" nå da, og det til og med lønnet (kanskje noe redusert, men dog..) ;)

Håper du får det rolig resten av uken.

Jeg får det hektisk i morgen og fredag, men så har jeg fri mandag og tirsdag. Det blir deilig.

Og så er det bare halvannen uke til ferie.... :hoppe:

Heldig du som får en skikkelig langhelg! Og godt det er noen igjen som fortsatt kan glede seg til ferie. Jeg har allerede jobbet nesten to uker etter ferien.

Ett år til neste gang. Sukk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...