smile Skrevet 18. juli 2007 #3641 Del Skrevet 18. juli 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 21. juli 2007 #3642 Del Skrevet 21. juli 2007 *børster støv av dagboken til Bippe* Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 24. juli 2007 #3643 Del Skrevet 24. juli 2007 Greit å komme på jobb igjen!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #3644 Del Skrevet 28. juli 2007 Herreli, nå er det jaggu lenge siden jeg har vært på KG!!! Grunnen er todelt. Jeg har faktisk hatt litt liv i det siste. Har vært en del sammen med venner, samt at mamma var på besøk i noen dager i siste del av ferien min. Da blir det ikke tid til så mye pc. Den andre grunnen er at jeg har vært totalt utslitt etter jobb denne uka. Flatet helt ut når jeg kom hjem. Det har jaggu tatt på å ha fire ukers ferie! Men nå er jeg tilbake. Jeg kan tenke meg at jeg har en del å oppdatere meg på. Tror neppe jeg rekker over alt i kveld, men vi får se. Først og fremst skal jeg inn til Eeyore å gratulere. Jeg ser hun har blitt gravid siden sist jeg var på! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 28. juli 2007 #3645 Del Skrevet 28. juli 2007 Et liv utenom KG? Hva er det for noe tull? Har du begynt på pergo enda? Regner med at vi kan slå følge om ikke så lenge, når du bare får satt igang eggproduksjonen Godt å ha deg tilbake. Har savnet deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #3646 Del Skrevet 28. juli 2007 Jeg har ikke begynt på pergo enda, det skal jeg ikke gjøre før om tre måneder. Men jeg håper jo at jeg slipper det, og at metforminen gjør susen i stedenfor. Ellers er eggproduksjonen i god stand, det er vel heller modningen det er verre med.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #3647 Del Skrevet 28. juli 2007 Har savnet deg også, Eeyore. Har i grunnen savnet alle sammen! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 28. juli 2007 #3648 Del Skrevet 28. juli 2007 Har i grunnen savnet alle sammen! :-D :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #3649 Del Skrevet 28. juli 2007 Ja, deg også peppa! Det er jo en selvfølge, vet du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #3650 Del Skrevet 28. juli 2007 Puh, har fått vært innom alle dagbøkene til de fleste kjente nå, tror jeg. Jeg bakte sjokoladekake i går. I dag har jeg spist en god del, og jeg er gørrfull i magen. Men tror jeg må ha litt til i løpet av kvelden.. Helga er kort, og jeg må jo utnytte den tiden jeg har "lov" å spise godsaker! ----------------------- Jeg var forresten i byen en tur tidligere i dag. Var på café med venninner (spiste en porsjon med iskrem). Og det var så koselig! Det er alltid stas å treffe venninner man ikke ser så ofte. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #3651 Del Skrevet 28. juli 2007 Men nå kaller mannen meg ut på kjøkkenet. Best å adlyde, som den underdanige og pliktoppfyllende kona jeg er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #3652 Del Skrevet 28. juli 2007 Uhhh... Har spist mer kake.. ..og is.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. juli 2007 #3653 Del Skrevet 28. juli 2007 Men nå kaller mannen meg ut på kjøkkenet. Best å adlyde, som den underdanige og pliktoppfyllende kona jeg er! Men et liv utenom KG? Hva har vi sagt om det... Godt å "se" deg, du har vært savnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #3654 Del Skrevet 28. juli 2007 Takk i like måte! -------------- Uh, jeg er jaggu trøtt. Tror den harde starten på jobbuka har tatt helt knekken på meg. Håper det går seg til snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. juli 2007 #3655 Del Skrevet 28. juli 2007 Du skulle helst hatt ferie en stund til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 1. august 2007 Forfatter #3656 Del Skrevet 1. august 2007 Ja, hvem skulle vel ikke det? Det har gått seg til litte granne nå altså, men jeg er fortsatt trøtt om ettermiddagen og kvelden. Det har tatt seg opp med stress på jobben også. Det begynte så bra forrige uke, den var kjemperolig. Men denne uka har det vært betraktelig mer å gjøre. Jobbet overtid i går for å rekke unna alt. Heldigvis at jeg gjorde det, for da ble dagen i dag litt roligere. Håper torsdag og fredag blir overkommelige. Uansett er det jo bare to dager igjen til helg nå. Juppi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 1. august 2007 #3657 Del Skrevet 1. august 2007 Ferien blir aldri lang nok syns jeg Men samtidig så må man jo jobbe for å få inn penger så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 1. august 2007 #3658 Del Skrevet 1. august 2007 Håper du får det rolig resten av uken. Jeg får det hektisk i morgen og fredag, men så har jeg fri mandag og tirsdag. Det blir deilig. Og så er det bare halvannen uke til ferie.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 1. august 2007 Forfatter #3659 Del Skrevet 1. august 2007 Ferien blir aldri lang nok syns jeg Men samtidig så må man jo jobbe for å få inn penger så... Nei, den er aldri lang nok. Men du får jo ett års "ferie" nå da, og det til og med lønnet (kanskje noe redusert, men dog..) Håper du får det rolig resten av uken. Jeg får det hektisk i morgen og fredag, men så har jeg fri mandag og tirsdag. Det blir deilig. Og så er det bare halvannen uke til ferie.... Heldig du som får en skikkelig langhelg! Og godt det er noen igjen som fortsatt kan glede seg til ferie. Jeg har allerede jobbet nesten to uker etter ferien. Ett år til neste gang. Sukk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 1. august 2007 #3660 Del Skrevet 1. august 2007 Pøhst, du har sikkert noen feriedager og/eller avspaseringsdager til gode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå