Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Nei, den er jo magisk! Så dermed kan den se ut akkurat som vi har lyst til. Kanskje til og med se liten nok ut til å ta med som håndbagasje. Så slipper vi å vente på bagasjen og å risikere å miste den. :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil også ha en sånn :ler:

Da kunne du pakket hele flyttelasset i en koffert og tatt nattbussen til Oslo. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, den er jo magisk! Så dermed kan den se ut akkurat som vi har lyst til. Kanskje til og med se liten nok ut til å ta med som håndbagasje. Så slipper vi å vente på bagasjen og å risikere å miste den. :tommel:

Lurt :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal oppfinne og ta patent på en slik. Hadde sikkert blitt søkkrik!

Bare synd jeg mangler hjernen til sånt.. :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal oppfinne og ta patent på en slik. Hadde sikkert blitt søkkrik!

Bare synd jeg mangler hjernen til sånt.. :sjenert::ler:

Hadde nok blitt en helt hos flyselskapene..... Massevis av arbeidsledige stuere. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde nok blitt en helt hos flyselskapene..... Massevis av arbeidsledige stuere. :ler:

Spørs om de ikke hadde terrorisert og sabotert meg! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har ledd høyt flere ganger, og jeg har ikke lest ferdig hele tråden enda.

Det er vel bare et tidsspørsmål før den blir flyttet til snikk-snakk. Den er ikke akkurat så veldig seriøs..

..håper jeg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreli, for en morsom tråd! :legrine:

Jeg selv er litt sær når det kommer til offentlige doer pluss det å gå på do ute i naturen. Jeg har store problemer å gå på do (både nummer en og nummer to) på fellesdoer, f.eks på kjøpesentre. Jeg har en slags sperre i meg som gjør at jeg ikke klarer å få til noe dersom jeg hører det er andre til stede. Venter til de har gått, eller jeg venter til de tar på håndvasken/håndtørreren.

Og det å gå på do ute i naturen klarer jeg ikke i det hele tatt. Jeg husker en gang jeg holdt meg i 24 timer av den grunn. Det var godt å komme seg på do etterpå, det må jeg innrømme. Tror faktisk det var en offentlig do også.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreli, nå er jeg så trøtt at jeg nærmest ser i kryss. Tror jeg bør gå å legge meg snarest.

God natt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er ikke alene om det med offentlige doer. Mine do-rutiner henger igjen fra barneskolen. På do om morgenen før skolen og så ikke før jeg kom hjem igjen. Synes det er greit at jeg fremdelse ikke trenger å måtte gå på do hele dagen :ler:

Det er bare i galehuset vi kan snakke om sånt...

Endret av Eeyore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må inn og sjekke do-tråden jeg tror jeg :ler:

Kjenner meg litt igjen i den oofentlig do-greia men utrolig morsomt å skru på håndvasken på offentlig do i ett sekund eller to for så å skru av. Skal love deg at folk trøkker og tisser akkuart da!!! :legrine:

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må inn og sjekke do-tråden jeg tror jeg :ler:

Kjenner meg litt igjen i den oofentlig do-greia men utrolig morsomt å skru på håndvasken på offentlig do i ett sekund eller to for så å skru av. Skal love deg at folk trøkker og tisser akkuart da!!! :legrine:

God helg! :klem:

:ler:

Håper alt er bra med deg, Bippe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...