Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Det er jo bare å våkne han litt da ;)

Det tror jeg faktisk ikke jeg hadde orket selv heller, så trøtt som jeg var. :ler:

Ska prøve å ta med meg sola når jeg reiser hjem neste uke ;)

Kos deg masse, med eller uten sol, det er jo ferie :-D

:klem:

Ja, ta med deg sola hjem igjen! Den er veldig savnet her, selv om det er ferie..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har det vært nok en dag med møkkavær. Det har regnet en del og det er gørrkaldt! Jeg har faktisk frøset MED jakke på! :overrasket:

Dritt altså!!!!!

Ellers har jeg vært på trafikalt grunnkurs i kveld. Føler meg egentlig litt for gammel for et sånt kurs. Man lærer i grunnen ingenting konkret, da de er mest opptatt av holdningsarbeid blant ungdommer. :forvirret:

Det eneste som er nyttig er førstehjelpskurset vi skal ha neste uke. Det kan man aldri lære nok om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peppa

skulle ønske vi fikk tilbud om førstehjelp her også, føler jeg skulle tatt et nå som jeg har fått barn..

Ha en fin kveld vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig med gode holdninger vettu ;) Begynner å bli fornøyd med været nå ja, selv om jeg egentlig ikke er så verst glad i regn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skulle ønske vi fikk tilbud om førstehjelp her også, føler jeg skulle tatt et nå som jeg har fått barn..

Ha en fin kveld vennen! :klem:

Vi får førstehjelpskurs på helsestasjonen vi. Sjekk opp om det er det der du bor. Ellers har vel Røde Kors og sånt førstehjelpskurs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig med gode holdninger vettu ;)

Ja, det er kjempeviktig. Men jeg føler nok at jeg har gode holdninger fra før. Jeg har enorm respekt både for beltebruk, alkohol og fart. Kommer nok til å bli en overforsiktig billist. ;)

:hallo:

Nå må det vle komme :sol: snart vel????

Ser dårlig ut gitt.. :forvirret:

Vi får førstehjelpskurs på helsestasjonen vi. Sjekk opp om det er det der du bor. Ellers har vel Røde Kors og sånt førstehjelpskurs?

Røde kors har omfattende og bra kurs ja. Men det koster en del, tror jeg..?

Endret av Bippe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg halvveis i det trafikale grunnkurset. Det var bedre i dag enn sist, men jeg føler nok fortsatt at jeg kan det meste vi går gjennom i timene. Vel å bra å få ting repetert, altså. ;)

Ellers har jeg hatt besøk i dag. Ei venninne og hennes ett år gamle sønn var hos meg fra tolv til halv fem. Veldig koselig! Jeg hadde laget pzzasnurrer, og det virket som at de falt i smak. Hun ville til og med ha med seg oppskriften.

Jeg sitter og spiser litt rester nå, og det smaker faktisk veldig godt! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så utrolig dårlig luft på trafikkskolen. Etter en time har jeg hodepine, og øyelokka mine blir tunge som bly. Ikke har vi så ofte pause heller.

Kjenner jeg er dautrøtt! Spørs hvor lenge jeg holder koken i kveld..

:Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*stønn* Jeg har visst forspist meg på pizzasnurrer. Måtte jo spise opp resten må vite..

*sitter og trykker i meg nektariner og vannmelon*

Det er ikke fullt før det renner over.. :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:tommel:

Skjønte i ettertid at måten jeg skrev på kunne misforstås. Pytt sann, sånn blir det av og til. Heldigvis var det ikke mulighet for pikante og kinky'e misforståelser.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...