Catus Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #3581 Del Skrevet 10. juli 2007 Det er jo bare å våkne han litt da Det tror jeg faktisk ikke jeg hadde orket selv heller, så trøtt som jeg var. Ska prøve å ta med meg sola når jeg reiser hjem neste uke Kos deg masse, med eller uten sol, det er jo ferie :-D Ja, ta med deg sola hjem igjen! Den er veldig savnet her, selv om det er ferie.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #3582 Del Skrevet 10. juli 2007 I dag har det vært nok en dag med møkkavær. Det har regnet en del og det er gørrkaldt! Jeg har faktisk frøset MED jakke på! Dritt altså!!!!! Ellers har jeg vært på trafikalt grunnkurs i kveld. Føler meg egentlig litt for gammel for et sånt kurs. Man lærer i grunnen ingenting konkret, da de er mest opptatt av holdningsarbeid blant ungdommer. Det eneste som er nyttig er førstehjelpskurset vi skal ha neste uke. Det kan man aldri lære nok om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 11. juli 2007 #3583 Del Skrevet 11. juli 2007 Enig med deg i at været er dritt ja Førstehjelp er alltid kjekt å få repetert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 11. juli 2007 #3584 Del Skrevet 11. juli 2007 skulle ønske vi fikk tilbud om førstehjelp her også, føler jeg skulle tatt et nå som jeg har fått barn.. Ha en fin kveld vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 12. juli 2007 #3585 Del Skrevet 12. juli 2007 Viktig med gode holdninger vettu Begynner å bli fornøyd med været nå ja, selv om jeg egentlig ikke er så verst glad i regn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 12. juli 2007 #3586 Del Skrevet 12. juli 2007 Nå må det vle komme snart vel???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 12. juli 2007 #3587 Del Skrevet 12. juli 2007 skulle ønske vi fikk tilbud om førstehjelp her også, føler jeg skulle tatt et nå som jeg har fått barn.. Ha en fin kveld vennen! Vi får førstehjelpskurs på helsestasjonen vi. Sjekk opp om det er det der du bor. Ellers har vel Røde Kors og sånt førstehjelpskurs? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #3588 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Viktig med gode holdninger vettu Ja, det er kjempeviktig. Men jeg føler nok at jeg har gode holdninger fra før. Jeg har enorm respekt både for beltebruk, alkohol og fart. Kommer nok til å bli en overforsiktig billist. Nå må det vle komme snart vel???? Ser dårlig ut gitt.. Vi får førstehjelpskurs på helsestasjonen vi. Sjekk opp om det er det der du bor. Ellers har vel Røde Kors og sånt førstehjelpskurs? Røde kors har omfattende og bra kurs ja. Men det koster en del, tror jeg..? Endret 12. juli 2007 av Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #3589 Del Skrevet 12. juli 2007 Da var jeg halvveis i det trafikale grunnkurset. Det var bedre i dag enn sist, men jeg føler nok fortsatt at jeg kan det meste vi går gjennom i timene. Vel å bra å få ting repetert, altså. Ellers har jeg hatt besøk i dag. Ei venninne og hennes ett år gamle sønn var hos meg fra tolv til halv fem. Veldig koselig! Jeg hadde laget pzzasnurrer, og det virket som at de falt i smak. Hun ville til og med ha med seg oppskriften. Jeg sitter og spiser litt rester nå, og det smaker faktisk veldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #3590 Del Skrevet 12. juli 2007 Det er så utrolig dårlig luft på trafikkskolen. Etter en time har jeg hodepine, og øyelokka mine blir tunge som bly. Ikke har vi så ofte pause heller. Kjenner jeg er dautrøtt! Spørs hvor lenge jeg holder koken i kveld.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 12. juli 2007 #3591 Del Skrevet 12. juli 2007 Skal du på kurs nå? Holder de det så sent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #3592 Del Skrevet 12. juli 2007 Neida, jeg har allerede vært der og det sluttet kl åtte. Mulig jeg var litt uklar i innlegget mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #3593 Del Skrevet 12. juli 2007 *stønn* Jeg har visst forspist meg på pizzasnurrer. Måtte jo spise opp resten må vite.. *sitter og trykker i meg nektariner og vannmelon* Det er ikke fullt før det renner over.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 12. juli 2007 #3594 Del Skrevet 12. juli 2007 Å, nå skjønte jeg det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #3595 Del Skrevet 12. juli 2007 Skjønte i ettertid at måten jeg skrev på kunne misforstås. Pytt sann, sånn blir det av og til. Heldigvis var det ikke mulighet for pikante og kinky'e misforståelser.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 12. juli 2007 #3596 Del Skrevet 12. juli 2007 *leter etter mulige kinky måter å tolke det på* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #3597 Del Skrevet 12. juli 2007 *krysser fingrene for at du ikke finner noe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 12. juli 2007 #3598 Del Skrevet 12. juli 2007 Nei... det eneste jeg fikk ut av det, var at det mest sansynlig ikke blir noe på Bippemannen ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #3599 Del Skrevet 12. juli 2007 Det tror jeg jaggu du har rett i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #3600 Del Skrevet 12. juli 2007 Men tiden får vise.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå