Catus Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #3561 Del Skrevet 9. juli 2007 Lykke til med mense, lappen og alt Lappen..? :klø: Ellers har jeg prøvd å mane frem sol i over to uker nå, men værgudene har oversett meg totalt. Nå er jeg halvveis i ferien min, og jeg lengter sånn etter å få noen solstråler på min stakkars bleke kropp.. Men vi satser på at tiden fremover blir mye bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. juli 2007 #3562 Del Skrevet 9. juli 2007 Lappen..? :klø: Sola er åpenbart ferdig med å være her, da burde den jo dukke opp hos deg etterhvert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 9. juli 2007 #3563 Del Skrevet 9. juli 2007 Hei hei, vennen Kan bli spennende her fremover ja Krysser fingrer!! Ser ut som om sola er på vei til å titte frem her iallefall. Nå mangler vi bare litt varme og, så er det topp Ha en flott dag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #3564 Del Skrevet 9. juli 2007 Sola er åpenbart ferdig med å være her, da burde den jo dukke opp hos deg etterhvert... Åh, DEN lappen.. Jeg tror jeg skal ta meg en dusj for å våkne opp litt, tydelig at jeg trenger det! Hei hei, vennen Kan bli spennende her fremover ja Krysser fingrer!! Ser ut som om sola er på vei til å titte frem her iallefall. Nå mangler vi bare litt varme og, så er det topp Ha en flott dag. stor Sola titter frem sånn av og til her i dag. Men det er fortsatt ikke skikkelig sommervarme. Håper det bedrer seg til i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #3565 Del Skrevet 9. juli 2007 Nå: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #3566 Del Skrevet 9. juli 2007 Dette er urettferdig!!! Om to uker er ferien min over, og det betyr at jeg nesten ikke får se snurten av sola i HELE ferien min på totalt fire uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. juli 2007 #3567 Del Skrevet 9. juli 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #3568 Del Skrevet 9. juli 2007 Takk, det trengte jeg.. Sola har faktisk tittet innom i dag, men det har vært en god del skyer og det blåser veldig. Hver gang sola stakk nesa bak en sky ble det kjempekaldt og jeg frøs faktisk litt innimellom. Sånn skal det da ikke være midt i juli? :klø: Men men, jeg skal vel bare være glad til at jeg fikk sett sola! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #3569 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg var ute og plukket inn en del markjordbær og blåbær fra hagen i stad. Blåbærene var veldig fine, men to tredjedeler av jordbærene som var modne nå hadde skader etter all regnet. Håper resten av jordbærene blir bra. Gleder meg iallfall til å spise jordbær og blåbær senere i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 9. juli 2007 #3570 Del Skrevet 9. juli 2007 Dette er urettferdig!!! Om to uker er ferien min over, og det betyr at jeg nesten ikke får se snurten av sola i HELE ferien min på totalt fire uker! Det er jo da vi skal sørover jo :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 9. juli 2007 #3571 Del Skrevet 9. juli 2007 Åh, det hørtes godt ut med blåbær. Gleder meg til det begynner å bli modent her oppe i nord. Ønsker deg en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turbotøsa Skrevet 9. juli 2007 #3572 Del Skrevet 9. juli 2007 Dette er urettferdig!!! Om to uker er ferien min over, og det betyr at jeg nesten ikke får se snurten av sola i HELE ferien min på totalt fire uker! Tror jeg tar litt ferie da jeg Ut i båt og bare nyte livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #3573 Del Skrevet 9. juli 2007 Det er jo da vi skal sørover jo :juhu: Godt noen er heldige.. Åh, det hørtes godt ut med blåbær. Gleder meg til det begynner å bli modent her oppe i nord. Ønsker deg en fin kveld! Det var veldig godt. I og med at jeg ikke spiser så usunt i ukedagene, kunne jeg ikke ha dem med fløte eller is til. Jeg ble tvunget til å finne en ny vri, og jeg endte faktisk opp med å spise corn flakes med jordbær, blåbær og melk på (uten tilsatt sukker). Det var faktisk ganske godt. Selv om det selvsagt ikke kan sammenlignes med den mer usunne varianten. Det får heller vente til helga! Tror jeg tar litt ferie da jeg Ut i båt og bare nyte livet Ja, gni det inn du, så skal jeg jammen meg :slåss: på deg neste gang jeg ser deg! Neida, jeg unner deg en deilig ferie snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turbotøsa Skrevet 9. juli 2007 #3574 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg hadde ikke vært så veldig redd for deg heller Er bare litt pøbel i dag Hm, ikke hadde jeg sett denne heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #3575 Del Skrevet 9. juli 2007 Pøbel, ja! Den piskesmilyen var visst ny ja. Spænk me beibi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turbotøsa Skrevet 9. juli 2007 #3576 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg tror kanskje bippemanne skal stå for spænkinga jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #3577 Del Skrevet 9. juli 2007 Han har lagt og snorket i et par timer allerede. Ikke mye spænking der i gården i kveld, nei.. ---------------- Jeg lurer forresten på om jeg ikke burde joine ham i den snorkinga snart. Jeg har ikke vært trøtt hittil, men nå begynner jeg å kjenne øyelokka blir tyngre.. Klokka er jo jaggu blitt ett, så det er kanskje ikke så rart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #3578 Del Skrevet 9. juli 2007 Etter jeg så hvor mye klokka var, ble jeg plutselig akutt dautrøtt. Akkurat som om kroppen min fikk sjokk da den skjønte hvor sent det hadde blitt. Rar jeg ja.. Tror jeg skal legge meg nå, gitt. Virker som at jeg kan trenge det. -----> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turbotøsa Skrevet 9. juli 2007 #3579 Del Skrevet 9. juli 2007 Det er jo bare å våkne han litt da Ha en god natt i hvertfall og sov godt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 10. juli 2007 #3580 Del Skrevet 10. juli 2007 Ska prøve å ta med meg sola når jeg reiser hjem neste uke Kos deg masse, med eller uten sol, det er jo ferie :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå