Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Jeg håper vireklig ikke det tar så lang tid å bli gravid, Vannmelon. Har nemlig ingen ambisjoner om å ta lappen på en god stund enda. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, vi hadde fått et digert vepsebol over inngangen til garasjen vår. Mannen var modig og spylte det ned med vannslangen i stad. Han dro videre på vift med en gang, og det er derfor min jobb å gå ut å slå av vannkrana. Det er en stund siden det falt ned nå, så jeg håper den verste svermingen er over..

*er redd for veps*

Skal bare spise opp middagen min først, så skal jeg driste meg ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde jeg forresten være bekymret når pilleboksen min har en skrivefeil på seg?

"Tas til måtild" står det.

Det ser bare ikke helt profft ut. Godt det ikke er noen alvorlige medisiner jeg går på. Da tror jeg nesten jeg hadde vært litt skeptisk da. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Peppa

He he, nei...... egentlig ikke. man skulle trodd at etter så mange år på legestudie, så skulle man kunne skrive sånt uten feil! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stønn! Denne helga har jeg spist MASSE godteri! :overrasket:

I går kjøpte jeg en stor pose smågodt og en pose Sprø Mix. Nesten alt forsvant i løpet av kvelden i går. Nå skal det jo sies at mannen også spiste masse; sikkert halvparten. Men jeg kjenner at magen min ikke er så vant til dette lenger. Før kunne jeg trykke i meg mengder uten å bli kvalm og uggen, men det kan jeg sannelig ikke lenger. Ikke på samme måten iallfall. I går endte jeg opp med å gnafle bare på trass.. :sjenert:

Og i dag har jeg spist kokesjokolade. Jeg er METT!!! :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreli, jeg har vært skravlete i dag! :overrasket:

Men jeg ser jo at jeg nesten bare har skravlet i min egen dagbok..

Mannen skal på vift nesten hele dagen i morra, så jeg regner med jeg får litt KG-tid da, slik at jeg får skravlet litt hos dere andre også! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peppa

Jeg har lagt på meg etter at jeg har begynt på p-staven.... :tristbla:

så jeg MÅ MÅ MÅ MÅ slutte å spise all den sjokoladen! :sur: Basta bom!

Ok, jeg lover herved i dette innlegg at fra dags dato skal Peppa kun spise sjokolade fredager og lørdager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt på meg etter at jeg har begynt på p-staven.... :tristbla:

så jeg MÅ MÅ MÅ MÅ slutte å spise all den sjokoladen! :sur: Basta bom!

Ok, jeg lover herved i dette innlegg at fra dags dato skal Peppa kun spise sjokolade fredager og lørdager!

Da kan vi hjelpe hverandre over frustrerte ukedager. Jeg spiser heller ikke godteri annet enn i helgene. Jeg har gitt meg selv lov til å spise på søndager også, på vilkår av at jeg ikke dytter i meg store mengder hver helgedag. Og det har gitt resultater. Jeg har faktisk gått ned et par kilo. :-D

Og jeg merker ikke det samme sukkersuget midt i uka lenger. Jeg som var SÅ sjokoladesugen før, hver eneste dag! Dermed er det håp for alle, Peppa. Selv deg! :kyss:

:klem:

Hei angelou! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen! Mannen har dratt på vift, og nå er det frokost på gang for meg. Det tok fryktelig lang tid før jeg sovnet i natt, så jeg er en smule trøtt. Men jeg fik ikke sove lenger på morgenen heller, så jeg stod like godt opp. Leste litt i en bok først, da jeg synes det er så koselig å ligge i senga å lese.

Det var så rart i natt da jeg ikke fikk sove. Hadde en sånn merkelig kriblene følelse i kroppen, det klødde og kilte liksom overalt. I tillegg var jeg kvalm. Var kvalm på morran i dag også. Hadde jeg ikke hatt mensen akkurat nå hadde jeg nesten kunne tro at..

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten en litt deilig å føle seg sånn at man kan starte jakten på innbilte graviditetssymptomer igjen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lykke til i jakten ;)

Takk! :ler:

Ikke bestandig at de er innbilte heller ;)

Det har du jammen rett i!

Men jeg regner med at mine kommer til å være innbilte iallfall i en periode fremover. Men etter hvert håper jeg de blir meget reelle! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er seriøst bekymret for TV'n vår. Den driver og slår seg av og på av seg selv hele tiden. Den må liksom ha en halvtime på seg til å "varmes opp" før den blir stabil.

Håper ikke den eksploderer til slutt.. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye postivt det var å lese her nå :)

Men jeg synes godt du kunne ha ordnet litt :sol: når jeg kom på ferie til landsdelen din altså! :ler:

Lykke til med mense, lappen og alt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...