Daria Skrevet 6. juli 2007 #3521 Del Skrevet 6. juli 2007 Jeg regnet i grunnen med at det var en spøk... Men man kan jo åpenbart aldri være sikkert på KG -her får man ofte vite mer enn man trenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 6. juli 2007 #3522 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Oh my... *piler ut igjen* Endret 6. juli 2007 av uri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 7. juli 2007 #3523 Del Skrevet 7. juli 2007 Hihi... Leste i en brosjyre vi fant på legevakten om "forstoppelse hos barn". Der sto det noe om at hvis avføringen ble hard, og kanskje tykk som en banan måtte man dra til legen. Hvordan i huleste skal barn få trykt ut en banan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #3524 Del Skrevet 7. juli 2007 Men man kan jo åpenbart aldri være sikkert på KG -her får man ofte vite mer enn man trenger Ja, det er helt sikkert! MYE mer enn man trenger! Oh my... *piler ut igjen* Jasså? Tåler du ikke mer, pingla? Hihi... Leste i en brosjyre vi fant på legevakten om "forstoppelse hos barn". Der sto det noe om at hvis avføringen ble hard, og kanskje tykk som en banan måtte man dra til legen. Hvordan i huleste skal barn få trykt ut en banan? Gosj! Håper det er snakk om banan uten skall iallfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #3525 Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg må bare fortelle at jeg faktisk begynner å få mensen. Og det helt på egenhånd (dvs. uten hjelp av Provera-pillene)! :juhu: Trodde i grunnen aldri jeg skulle bli så glad for at mensen kommer, men nå håper jeg at kroppen min begynner å fungere mer normalt. Krysser fingrene for at mensen ikke forsvinner før den har kommet ordentlig i gang, og for at den blir mer regelmessig fremover. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. juli 2007 #3526 Del Skrevet 7. juli 2007 Så bra :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #3527 Del Skrevet 7. juli 2007 Ja, ikke sant? :-D Kjenner jeg er litt optimistisk i dag angående dette. Håper bare ikke jeg blir veldig skuffa, så jeg skal prøve å holde meg selv på bakkenivå. Tenker jo litt på at selv om jeg får mensen tilbake nå, vil ikke det si det samme som at jeg får EL. Og da er vi jo like langt. Men uansett skal jeg ikke stresse med dette. Skal bare ta en dag om gangen og se hva som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 7. juli 2007 #3528 Del Skrevet 7. juli 2007 Så bra :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #3529 Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg trengte i grunnen denne oppturen i dag, da dagen ellers har vært en møkkadag. Har vært vimsete i dag og slått meg selv flere ganger. Dulter inn i både det ene og det andre. I tillegg har mannen vært på ekstrem billigsalg i dag.. Men det er bra igjen nå. Mannen er på vift i kveld, så jeg får litt KG-tid. Skal prøve å oppdatere meg litt her og der, dersom jeg klarer å holde meg våken da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. juli 2007 #3530 Del Skrevet 7. juli 2007 Det er jo uansett et skritt i riktig retning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #3531 Del Skrevet 7. juli 2007 Så bra :juhu: Ja, ikke sant? :-D Håper bare ikke jeg gleder meg for tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #3532 Del Skrevet 7. juli 2007 Det er jo uansett et skritt i riktig retning Det har du helt rett i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 7. juli 2007 #3533 Del Skrevet 7. juli 2007 Det hørtes bra ut! Krysser alle fingre og tær for at kroppen din er på tur inn i normal gjenge for godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #3534 Del Skrevet 8. juli 2007 Takk for kryssing, Vannmelon. Det trenger jeg nok. Ellers har jeg satt meg opp på IKM-lista igjen. Det er nesten et år siden jeg sto der sist, og dessuten fikk jeg jo bare sjansen til å stå der en ussel gang. Så dette har jeg ventet lenge på. Enkle, men store gleder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #3535 Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg har jo helt glemt å fortelle at jeg skal på trafikalt grunnkurs til uka. Har meldt meg på sammen med ei venninne som heller ikke har lappen. Hun er på min alder, og ingen av oss har lyst til å gå gjennom dette alene. Heldigvis er vi nå to gamlinger som skal sitte sammen med alle 15/16-åringene på kurs. Men etter jeg har gjennomført dette har jeg i det minste lov å øvekjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 8. juli 2007 #3536 Del Skrevet 8. juli 2007 Så bra at ting ser ut til å normalisere seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. juli 2007 #3537 Del Skrevet 8. juli 2007 Så du vil over i de kjørendes rekker? <-Bippe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #3538 Del Skrevet 8. juli 2007 I dag er været på ertehumør. Sola titter frem i noen sekunder av gangen, før skyene tar over igjen. Sånn har det vært store deler av dagen. Hvorfor kan ikke sola bare bli her da, sånn at jeg iallfall får en følelse av å ha SOMMERferie, ikke bare ferie? De har jo ikke meldt så fint vær fremover heller, men de kan jo ta feil. *håper* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #3539 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Så du vil over i de kjørendes rekker? <-Bippe? Egentlig har jeg ikke så kjempelyst til å kjøre, da jeg trives svært godt i passasjersetet. Men jeg har kommet frem til at det er kjekt å ha lov å øvekjøre iallfall. Og i og med at vi ønsker barn, ville det utvilsomt vært veldig praktisk om jeg hadde lappen. Så nå tar jeg ett skritt av gangen, så ser vi hvor det ender. Endret 8. juli 2007 av Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 8. juli 2007 #3540 Del Skrevet 8. juli 2007 Kanskje du blir gravid med en gang du har lappen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå