Catus Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #3501 Del Skrevet 5. juli 2007 Det frister, Daria.. Betaler du billetten, så kommer jeg øyeblikkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #3502 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg skjønner virkelig ikke poenget med å lage Metforminen så store når de attpåtil ikke er glaserte! Jeg som har så problemer med å få ned piller, måtte selvsagt få behov for den typen. Jeg sliter med å svelge dem, og jeg gruer meg til jeg må ta dem tre ganger om dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. juli 2007 #3503 Del Skrevet 5. juli 2007 Det frister, Daria.. Betaler du billetten, så kommer jeg øyeblikkelig! Du får alliere deg med Vimse og traktoren Jeg skjønner virkelig ikke poenget med å lage Metforminen så store når de attpåtil ikke er glaserte! Jeg som har så problemer med å få ned piller, måtte selvsagt få behov for den typen. Jeg sliter med å svelge dem, og jeg gruer meg til jeg må ta dem tre ganger om dagen.. Går det ikke an å dele dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 5. juli 2007 #3504 Del Skrevet 5. juli 2007 Eller gjør som jeg gjør med katta, knus dem og bland dem i leverposteien Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #3505 Del Skrevet 5. juli 2007 Du får alliere deg med Vimse og traktoren Da tror jeg nesten ikke vi er fremme før finværet er tilbake hos oss! Går det ikke an å dele dem? Det gjør sikkert det, men jeg synes ikke det er så mye bedre med skarpe kanter. Velger heller å svelge dem hele. Uansett er det jo noe jeg bør venne meg til. Eller gjør som jeg gjør med katta, knus dem og bland dem i leverposteien Ha en fin dag Takk for tips, men jeg tror heller jeg foretrekker å svelge dem enn å spise leverpostei med bismak. Ha en fin dag du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 5. juli 2007 #3506 Del Skrevet 5. juli 2007 Masse vann! Det hjelper ofte. Du får tenke på hvorfor du tar pillene, og la det stå til Ha en finfin dag, Bippe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #3507 Del Skrevet 5. juli 2007 Det er nettopp den fremgangsmåten jeg bruker, Vannmelon. Og det funker, selv om jeg av og til må svelge ørten ganger og nesten brekker meg når pilla setter seg fast i halsen min. Men det går til slutt, og jeg må jo bare bli vant til det. For hvem vet hva slags piller man må ta opp gjennom årene? På våre gamle dager må vi sikkert ta både det ene og det andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 5. juli 2007 #3508 Del Skrevet 5. juli 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #3509 Del Skrevet 5. juli 2007 Endelig fikk jeg meg en skikkelig runde på KG. Lenge siden sist nå, gitt. Men nå kjenner jeg at frokostkaffen vil ut, og det nokså akutt! *løper* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. juli 2007 #3510 Del Skrevet 5. juli 2007 Godt du melder fra hvor du går, og ikke minst hvorfor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 5. juli 2007 #3511 Del Skrevet 5. juli 2007 Innom og oppdatere meg litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 5. juli 2007 #3512 Del Skrevet 5. juli 2007 Godt du melder fra hvor du går, og ikke minst hvorfor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. juli 2007 #3513 Del Skrevet 5. juli 2007 Men nå synes jeg Bippe har vært lenge borte, forklaringen tatt i betraktning... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #3514 Del Skrevet 5. juli 2007 Godt du melder fra hvor du går, og ikke minst hvorfor... Er ikke det en av KG-reglene, da? Innom og oppdatere meg litt. Koselig du stikker innom! Men nå synes jeg Bippe har vært lenge borte, forklaringen tatt i betraktning... Ja, du vet en av bivirkningene av Metforminen er jo diaré.. Neida, jeg har vært sånn til og fra. Ikke til og fra doen, men til og fra PC'en. Jeg har spist litt, surret masse og gjort litt smått av lure ting. Nå bør jeg kanskje begynne å tenke på hva jeg skal lage til middag i dag. Fortsatt en god stund til mannen kommer hjem, men det hadde jo vært greit å ha bestemt seg før han står i døra iallfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 5. juli 2007 #3515 Del Skrevet 5. juli 2007 Ja, du vet en av bivirkningene av Metforminen er jo diaré.. På KG er det heller INGENTING som er privat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 5. juli 2007 #3516 Del Skrevet 5. juli 2007 Og noen reagerer på at det snakkes om babybæsj i min dagbok??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 6. juli 2007 #3517 Del Skrevet 6. juli 2007 Håper diareèn har gitt sei nå, vennen.. Ikke noe særli det der nei Ha en superflott helg stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 6. juli 2007 #3518 Del Skrevet 6. juli 2007 Mye diskusjoner om menneskelige ekskrementer her inne nå synes jeg God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #3519 Del Skrevet 6. juli 2007 På KG er det heller INGENTING som er privat Nei, det er iallfall helt sant! Og noen reagerer på at det snakkes om babybæsj i min dagbok??? Håper diareèn har gitt sei nå, vennen.. Ikke noe særli det der nei Ha en superflott helg stor Takk for det snuppa. Men jeg hadde ikke diaré, altså. Jeg bare spøkte med det. Men jeg skjønner at jeg ikke var klar nok på at jeg bare tullet, da det virker som at alle tror jeg satt på do store deler av dagen. Mye diskusjoner om menneskelige ekskrementer her inne nå synes jeg God helg! Som Eeyore sier; ingenting er privat på KG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #3520 Del Skrevet 6. juli 2007 Som sagt, så hadde jeg altså ikke diaré den dagen. I dag har jeg heller motsatt problem.. Når vi først er inne på dette temaet, kan jeg like godt dra den helt ut og faktisk prate om det uten å tulle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå