Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Gjest vimse

Sola skinner her, enn så lenge... Det skal begynne å regne etterhvert, vi skulle grillet en hel gjeng i kveld, men det blir nok pizza i stedet...

Sommerværet kommer... SNART!

*optimist*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her "bare" yrer det, men er jo skikkleig grått og trist da :tristbla:

Får ikke mye sommerstemning av slikt vær nei.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du klarer å få rutine på det nå, så blir det nok letter å gjennomføre når du begynner å jobbe igjen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola skinner her, enn så lenge... Det skal begynne å regne etterhvert, vi skulle grillet en hel gjeng i kveld, men det blir nok pizza i stedet...

Sommerværet kommer... SNART!

*optimist*

Håper du har rett!

Jeg nekter nemlig å gå gjennom en hel sommerferie uten sol. *litt pessimist*

Ellers er jo ikke pizza så fryktelig vondt da.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du klarer å få rutine på det nå, så blir det nok letter å gjennomføre når du begynner å jobbe igjen også :)

Vi satser på det!

Nye og helsebevisste Bippe. Hvem skulle vel tro noe slikt! :ler:

Men i dag er det jaggu fredda' og begynnelsen på helg. Det betyr at jeg har lov å spise godteri. Rart det smaker så mye bedre nå som jeg ikke er vant til å spise det hele tiden. Gleder meg.. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er jo superflink med kosthodet jo *imponert*

Har du begynt med metforminen nå, så du merker noen evt bivirkninger?

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, Bippe - har du sett denne?

denne

Nei, den hadde jeg ikke sett. Tusen takk! :)

Du er jo superflink med kosthodet jo *imponert*

Har du begynt med metforminen nå, så du merker noen evt bivirkninger?

:kose:

Takk, jeg føler meg faktisk ganske flink. ;)

Har gått på metformin i en uke nå, og i dag skal jeg trappe opp til to piller pr dag. Har heldigvis ikke merket så mye bivirkninger enda, bortsett fra litt luft.. :forvirret:

Men jeg har vært flink til å ta pillene sammen med mat, og da minsker man faren for mye bivirkninger. Så jeg håper jeg skal unngå mest mulig fremover.

Bippe?? Hvor er du egentli :klø:

Håper du får en flott torsdag :)

stor :klem:

Jeg er her jeg altså, men jeg har hatt noe som ligner et liv i det siste slik at jeg ikke har hatt så mye tid til KG. På mandag var jeg sammen med venninner hele dagen, og det var utrolig koselig. Tirsdagen var jeg og mannen en svipptur hjemme hos mamma og familien min. Og i går var jeg og mannen på en runde der vi gjorde diverse ærend. Shoppet blant annet litt. Fikk kjøpt noen lamper på halv pris, og ble veldig fornøyd med det. :)

I dag er mannen på vift hele dagen, og jeg regner med jeg skal få litt tid til KG. Må vel helst gjøre litt lure ting innimellom, men..

Det er forresten regn i dag igjen. Jeg har fortsatt ikke sett noe til ferieværet, og nå er jeg halvveis i sommerferien min. Det er jaggu urettferdig! :grine:

Men godværet kommer vel..

..håper jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har jo ikke vært innom her på noen dager nå, så skrivekløen må ha bygget seg opp over tid. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er mannen på vift hele dagen, og jeg regner med jeg skal få litt tid til KG. Må vel helst gjøre litt lure ting innimellom, men..

Lure ting er oppskrytt :sjarmor:

Finværet er forrestemn her, det er bare å komme :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...