Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja det var det da.. De skal uansett låne et svært partytelt greie, så det gjør ikke noe om det regner.. Tempen er det verre med..

Men.. Man blir jo fort varme med litt alkohyl innabords.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det følger vel ofte ovner med i sånne telt? Alkohol, dansing, kroppskontakt og mange mennesker funker nok også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det gjør det vel.. Tenkte ikke på det.. Kanskje de som arrangerer festen tenker så langt uansett :)

Vi får kle oss etter forholdene, og heller kle av oss om vi blir varme.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du aldri på msn?

Ups! Jo, jeg er egentlig det. Den logger seg automatisk på når jeg slår på maskinen. Men jeg har den innstilt på "vis som frakoblet" da jeg liker å se hvem som er der før jeg stikker nesa fem. Men så glemmer jeg jo å sette meg som påkoblet. Den hukommelsen er ikke alltid like samarbeidsvillig.. :sjenert:

Men jeg skal skjerpe meg! Lover! ;)

En hel flaske rødvin!?! :hakeslepp:

Gale jente! :fy_fy:

:ler:

Ja.. :sjenert:

Men det er ikke ofte det skjer da! Det tror jeg ikke jeg hadde orket. Begynner snart å bli for gammel til dette her! :ler:

Neste helg er det min tur å knerte en flaske.. eller to.. :skaal:

:ler:

Det blir vel heller to ja.. :tunge1:

Vi får kle oss etter forholdene, og heller kle av oss om vi blir varme.. :ler:

Etter to flasker bør du tenke deg om to ganger før du kler av deg for mye! :ler:

Ha en stråååålende dag i goværet :)

stor :klem:

Takk for det, jeg koste meg veldig i går.

Men i dag er det heller dårlig stelt med været. Skikkelig møkkavær med plaskregn og kjølig luft. Hvor ble sommeren av, nå som jeg endelig har ferie? :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morra skal jeg og mannen til legen for å få svar på prøvene vi tok. Gru-gleder meg veldig. Skal bli kjempespennende å se hva som kommer ut av dette. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gikk veldig bra hos legen i dag. Alle prøvene våre var fine, og mannens soldater er i fin-fin form. Det gjør at alle forutsetninger for at vi skal få det til er til stede. :)

Det eneste er PCOS'en min da. Den er jo et problem, da den hindrer eggløsning. Legen la sterk vekt på viktigheten av godt kosthold og fysisk aktivitet, og at dette var det eneste som kunne hjelpe på senvirkningene av PCOS (dvs diabetes, overvekt og hjerte-og karsykdommer). Jeg er blitt veldig mye flinkere i forhold til dette siden sist jeg var hos henne, men jeg kan nok bevege meg enda mer enn det jeg allerede gjør. Det er bare så vanskelig å komme ordentlig i gang.. :sjenert:

Det som skal skje for min del fremover, er at jeg skal gå på Metformin-tabletter. Det er en slags anti-diabetes, som legen kalte det. Den regulerer blodsukkeret, og det er mange med PCOS som har blitt gravide på dette alene. Jeg skal gå på Metformin i fire måneder. Dersom jeg ikke har blitt gravid innen de fire månedene er gått, skal jeg over på Pergo. Pergo kan jeg ta i seks måneder. Deretter blir det prøverør dersom ikke det heller fungerer. Så dette kan bli en lang prosess, men jeg er ved godt mot og håper i det lengste at Metforminen skal fungere bra.

Håper bare jeg ikke får så mye bivirkninger. Kan virkelig styre meg for luft i magen, mageknip og diaré.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det Peppa. Håper du har rett! :klem:

-----------------------

Nå er jeg så sabla trøtt at jeg ikke vet om jeg klarer å holde meg våken stort lenger. Og klokka er jo så vidt passert ni. Rare greier..

:Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimse

Metformin er ikke så ille for magen altså, men noen kan oppleve det.

Så lenge du har et sunt og godt kosthold med nok fiber og væske så går det så bra atte!!

:troest:

Endret av vimse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...