Eeyore Skrevet 7. juni 2007 #3341 Del Skrevet 7. juni 2007 Aner jeg at det er noe du ikke vil fortelle oss Bippe? Du vet hvor gode vi er på å mase Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #3342 Del Skrevet 8. juni 2007 Makan til overdramatisering og spekulasjoner da, jenter! Jeg rakk rett og slett ikke mer enn å skrive det ene innlegget i går kveld. Hadde nettopp logget meg på og klikket på "svar", da mannen kom hjem. Ettersom jeg ikke hadde sett så mye til ham på to dager, logget jeg av for å tilbringe litt kvalitetstid med ham. Skjønt vi var så trøtte begge to samt litt slått ut av varmen, at det egentlig ikke ble så mye kvalitet ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #3343 Del Skrevet 8. juni 2007 I dag har jeg sittet i sola hele ettermiddagen og bare kost meg. Fått litt farge har jeg også, og det er ikke verst! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #3344 Del Skrevet 8. juni 2007 *gumler bamsemums* Utrolig godt det er med sjokolade når det er mange dager siden sist. Nam nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 8. juni 2007 #3345 Del Skrevet 8. juni 2007 Det er typisk at du dukker opp når jeg har tenkt meg ut på verandaen med et glass rødvin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #3346 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Åh, det hørtes godt ut! Jeg har også rødvin, men kan ikke ta knekken på en hel flaske alene. Mannen er ikke så glad i vin, desssuten skal han på jobb i morra så jeg tror ikke vindrikking er det han har mest lyst til ikveld. Kanskje jeg skal ta meg en øl i steden? Endret 8. juni 2007 av Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. juni 2007 #3347 Del Skrevet 8. juni 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 8. juni 2007 #3348 Del Skrevet 8. juni 2007 Du får gjøre som meg å kjøpe sånne små flasker som er akkurat ett glass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 9. juni 2007 #3349 Del Skrevet 9. juni 2007 Innom med en klem til Bippemor Håper du får en strålende helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #3350 Del Skrevet 9. juni 2007 Du får gjøre som meg å kjøpe sånne små flasker som er akkurat ett glass Så smart! Visste ikke det fantes jeg. Så oppdatert er jeg i vinens verden.. Har bare sett de små miniflaskene med brennevin jeg, på danskebåten. Kanskje ikke helt det samme.. Innom med en klem til Bippemor Håper du får en strålende helg! Hei Gopia! Der var du tilbake fra ferie. Takk, jeg har en veldig fin helg. Været er helt fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #3351 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) I dag har jeg jobbet som en galning utenfor. Har luket ugress til den store gullmedalje Og jeg må bare få sagt at jeg HATER SKVALDERKÅL!!!! De er overalt! Brukte mangfoldige timer på å få fjerna skogen som hadde vokst seg stor og frodig mellom alle plantene mine. I tillegg til all løvetannen.. Men nå ser det mye bedre ut. Bare synd at det ikke er borte for godt. Bare snakk om dager så vokser det seg til igjen. Men da blir det ikke like omfattende arbeid som det var i dag. Hvis jeg tar det jevnlig da, og ikke sånne skippertak jeg er veldig god på.. Endret 9. juni 2007 av Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #3352 Del Skrevet 9. juni 2007 Men været var helt fantastisk i dag, da. Og jeg har faktisk fått en del farge. Så ikke så dumt at det ikke er godt for noe. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 9. juni 2007 #3353 Del Skrevet 9. juni 2007 Du får ta en time et par ganger i uka så holder det seg ganske bra. *kjenner til skvallerkålfenomenet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. juni 2007 #3354 Del Skrevet 9. juni 2007 Luke løvetann er morgendagens plan -hvis jeg gidder da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #3355 Del Skrevet 9. juni 2007 Får håpe jeg kan klare å holde meg til planen din, vimse. Men jeg tror jeg nedregulerer kravet til én gang i uka. Best å ikke overdrive.. Daria: Jeg er glad jeg gjorde det i dag, selv om plenen fortsatt er full da. Men de tar jeg bare med gressklipperen etter behov. Vi har uansett planer om å grave opp hele plenen (les: mosedotten) etter hvert, og legge ny. Så jeg orker ikke stresse med å grave opp løvetann for løvetann nå. *litt lat* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #3356 Del Skrevet 9. juni 2007 Nei, nå kom mannen hjem. Tror jeg skal sosialisere litt med ham før vi legger oss. Jeg ble ikke ferdig med dagbokrunden min, men jeg skal heller fullføre den neste gang jeg er pålogget. Blir sikkert ikke før i morra kveld - tidligst. De har jo meldt fint vær i morra også, så jeg skal være ute og koooose meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 10. juni 2007 #3357 Del Skrevet 10. juni 2007 Regner med at du koser deg i finværet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 10. juni 2007 #3358 Del Skrevet 10. juni 2007 I dag har jeg jobbet som en galning utenfor. Har luket ugress til den store gullmedalje Og jeg må bare få sagt at jeg HATER SKVALDERKÅL!!!! Det er du ikke alene om! Har renset plenen for det selv idag. Og det var kommet MASSE nytt, selv om vi gjorde det forrige helg også Varm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 11. juni 2007 #3359 Del Skrevet 11. juni 2007 Hei hei Her er flere som har vært med hodet langt nedi bed med mer ugress enn vanlige planter Jeg har gjort det samme i dag. Og vet ALT om løvetann. Forbanna planter Plenen (mosedotten vår) har og fått en klipp, nå står hekken for tur i morgen Håper du koser deg i finværet. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #3360 Del Skrevet 12. juni 2007 Godt det er flere enn oss som har mosedott, Liljen! Ehm... Jeg datt visst rett oppi kofferten av mitt eget utsagn, gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå