Gjest vimse Skrevet 1. juni 2007 #3301 Del Skrevet 1. juni 2007 Kos deg med overnattingsbesøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #3302 Del Skrevet 1. juni 2007 Takk, snuppa. Men jeg fikk nettopp beskjed om at de ikke kommer likevel. Det var egentlig veldig godt, for jeg hadde sett frem til å bare slappe av denne helga. Kanskje de kommer i morra i stedet, men det er også tvilsomt. Ser ut til at jeg får den helga jeg håpet på likevel! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 1. juni 2007 #3303 Del Skrevet 1. juni 2007 Litt tungvint at folk ombestemmer seg sånn kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #3304 Del Skrevet 1. juni 2007 Jo, litt. Men mest av alt er jeg bare glad for at de ikke kommer likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #3305 Del Skrevet 1. juni 2007 Men nå er jeg skikkelig gørrtrøtt. Kjenner jeg bærer preg av en lang uke uten mye søvn, og stress på jobb i dag. Så jeg tror faktisk jeg skal hoppe i seng. Regner med jeg er sterkere tilbake i morra, dersom jeg ikke blir med mannen på vift. Vi får se. God natt så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 1. juni 2007 #3306 Del Skrevet 1. juni 2007 Skjønner det ja, godt å få litt fri når det har vært en hektisk uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 1. juni 2007 #3307 Del Skrevet 1. juni 2007 Natt Natt! Sove godt! på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #3308 Del Skrevet 1. juni 2007 masse tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 2. juni 2007 #3309 Del Skrevet 2. juni 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #3310 Del Skrevet 2. juni 2007 til smile! ----------------------------- Folka har ombestemt seg igjen. De kom som sagt ikke i går kveld, men det ser ut til at de skal overnatte i natt. Hvorfor må det være så mye frem og tilbake? Jaja, jeg gjorde iallfall alt klart i går kveld, sånn at jeg slipper å gjøre så mye i dag. Planer sånn ellers er å stå litt på kjøkkenet. Kjøpte litt kjøttdeig i Danmark, og den må stkes opp i dag. Noe blir kjøttkaker, og noe skal bare stekes opp klart til å legge i frysa og brukes senere til pizza/lasagne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #3311 Del Skrevet 2. juni 2007 Måtte slippe inn den ene katta i stad. Hun stod å mjauet som bare det på utsiden for å påkalle oppmerksomheten min. Da jeg slapp henne inn, bar det rett ned i kjelleren til kattekassa for å gå på do. Så ville hun ut igjen. Rare katta.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 2. juni 2007 #3312 Del Skrevet 2. juni 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #3313 Del Skrevet 2. juni 2007 Ja, hun er rar.. Uhh, nå er jeg sprengt i magen, Har spist masse M&M's, og kjenner magen står som en ballong. Akk, hvorfor lærer jeg aldri? Når jeg først spiser sjokolade, tar jeg helt av. Klarer ikke begrense meg. Så får jeg svi for det etterpå, men pytt sann. Det går vel over.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 2. juni 2007 #3314 Del Skrevet 2. juni 2007 Måtte slippe inn den ene katta i stad. Hun stod å mjauet som bare det på utsiden for å påkalle oppmerksomheten min. Da jeg slapp henne inn, bar det rett ned i kjelleren til kattekassa for å gå på do. Så ville hun ut igjen. Rare katta.. Hun er nå dressert i alle fall! Håper det går bra med besøket ditt i kveld da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 3. juni 2007 #3315 Del Skrevet 3. juni 2007 En katt som vil inn for å gå på do? Trodde det pleide å være omvendt Hun er kanskje sjenert? Ha en fin soldag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. juni 2007 #3316 Del Skrevet 4. juni 2007 Kom det overnattingsgjester eller? Syns det er utrolig slitsomt med folk som ikke kan bestemme seg jeg da. Håper du har hatt en fin helg i fonmværet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 4. juni 2007 #3317 Del Skrevet 4. juni 2007 Ja, hun er rar.. Uhh, nå er jeg sprengt i magen, Har spist masse M&M's, og kjenner magen står som en ballong. Akk, hvorfor lærer jeg aldri? Når jeg først spiser sjokolade, tar jeg helt av. Klarer ikke begrense meg. Så får jeg svi for det etterpå, men pytt sann. Det går vel over.. kjenner til den der. er ikke så god til å begrense meg jeg heller. men sjokolade er jo farlig godt, da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 4. juni 2007 #3318 Del Skrevet 4. juni 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 4. juni 2007 #3319 Del Skrevet 4. juni 2007 :slåss: :juhu: Innom og lager litt rabalder i Galehuset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. juni 2007 #3320 Del Skrevet 4. juni 2007 Hei hei rar katte du har da. Men vi har en rimelig rar katt vi og da. Den drikker kaffi Ha en fin uke i finværet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå