Gå til innhold

Galehuset

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men du kan gjøre sånn som dette

:sjarmor::ler:

Den der er ganske genial.. Egentlig!! :ler:

Skrevet

Takk! :sjarmor:

Skal jeg si i like måte?

Men nå sier jeg god natt og sov godt til dere alle. Så gøy å endelig ha det litt morsomt sammen igjen! :klem:

Skrevet

Har hatt lunsj i dag!!! :Hehe:

Tror jeg er mett nå.. :legrine:

Og vet ikke helt åssen soverutinene til tantegutten er, så jeg tror ikke vi lunsjer mer i dag... :ler:

Var virkelig morsomt å få litt tid sammen igjen.. Just like old days :ler:

Få mer av dem igjen!!

Merker jeg sliter med skrivinga nå, så det blir nok kvelden her og om veldig snart!!

Natti natti vennen :klem:

Skrevet

God natt -og bon apetit ;)

:klem:

Skrevet

God morgen! Ble lite lunsj i går, da jeg allerede hadde sovnet da mannen kom hjem. Nå sitter jeg her og spiser frokost i stedet. Ja, EKTE frokost altså. Det vil si mat.

Nesten litt farlig å prate om mat for tiden.. :ler:

Skrevet
Nesten litt farlig å prate om mat for tiden.. :ler:

:ler: Velkommen til kofferten, hvor alt du sier kan og vil bli tolket i verste mening. Her er forøvrig ikke servering, men det er lov å nyte medbrakt... ;)

Skrevet

:hoppe: HURRA! Bippe og gjengen tilbake i godt gammelt kofferthumør :hoppe:

Og så var ikke jeg her... :tristbla:

Skrevet

Vi får satse på at du er her neste gang, Eeyore! :ler:

I dag holder jeg på med diverse lure ting rundt i huset. Har satt på ørtende klesvask allerede, har skiftet på senga og småryddet litt. Nå er det støvsuging som står for tur, samt vasking av bad. Til slutt skal jeg pakke. Jeg drar nemlig til Danmark med jobben i morra tidlig. Blir borte til og med torsdag. Blir herlig å komme seg ut litt. :)

Skrevet

:hoppe: Jeg er her nå :hoppe:

Men det ser ut som om du er veldig opptatt i dag. Har egentlig store planer om husarbeid jeg også, men så var det en dokumentar om tvillinger, trillinger og firlinger på National Geographic, så da passet det bra å sitte litt med laptoppen :ler:

Kos deg på Dansketur da :klem:

Gjest vimse
Skrevet

Di flyfille :ler:

Ha en strålende tur og kos deg masse masse!!! Godt å komme vekk litt og være sammen med kollegaene på enn litt annen arena enn i hverdagen :)

:klem:

Skrevet

God tur :) Er det semniarer og ting involvert, eller ren sosial tur?

Skrevet

kose seg på tur :kose:

Gjest Peppa
Skrevet

Hørte jeg noen sa koffert???

:sjenert:

Håper alt er bra her Bippe! Ha en strålende dag! :klem::kline:

Skrevet

Hei alle! Nå er jeg hjemme igjen. Kom hjem i går kveld sånn i tolv tida. Har hatt en knallfin tur, og har kost meg nesten hele tida. Vi har blant annet shoppet, bowlet, vært på sightseeing i Aalborg, samt hatt MASSE god mat og drikke gjennom hele turen. :sikle:

Er nesten sikker på at jeg har lagt på meg to kilo på disse tre dagene.. :sjenert::ler:

Ellers hadde vi en dag med faglig innhold også. Det var helt greit det, selv om temaet kanskje ikke engasjerte meg sånn veldig. Men pytt sann, det gjorde ingenting. Faginnholdet er tross alt ikke det aller viktigste for meg på en slik tur.. ;)

Skrevet

I dag var det en slitsom dag på jobb. Merker godt at jeg har vært borte noen dager. Fikk ikke slappet så mye av da jeg kom hjem heller, da vi overraskende fikk beskjed om at vi får overnattingsgjester i helga. Så dermed måtte jeg gjøre en del husarbeid. Er nesten ferdig. Har bare sengetøyet igjen.

Nå sitter jeg med litt kveldsmat mens jeg koser meg foran pc'n. Vet ikke helt når gjestene kommer; de kan egentlig komme når som helst.

*hater å ikke vite når folk kommer*

Selv om det ikke gjør noe som helst om de drøyer litt til.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...