Gjest uri Skrevet 25. mai 2007 #3261 Skrevet 25. mai 2007 Pisste for en halltime siden.. Så jeg holder ut ganske lenge nå jeg.. BRING IT ON!!
Gjest vimse Skrevet 25. mai 2007 #3262 Skrevet 25. mai 2007 Nei det gjorde det visst ikke allikevel, den bare havnet på feil plass
Catus Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #3263 Skrevet 25. mai 2007 *kan holde meg nesten i det uendlige* Så bare kjør på for min del!
Catus Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #3264 Skrevet 25. mai 2007 Nei det gjorde det visst ikke allikevel, den bare havnet på feil plass Ja jeg så det, men jeg rakk ikke å kommentere det før du så det selv.
Gjest vimse Skrevet 25. mai 2007 #3265 Skrevet 25. mai 2007 Det gikk litt fort i svingen, skylder på blæra.
Catus Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #3268 Skrevet 25. mai 2007 Greit nok at jeg har evnen til å holde meg i det uendelige. Men jeg kjenner alderen tynger når jeg ikke lenger er i stand til å holde meg våken utover nattetimene.. Makan!!
Gjest uri Skrevet 25. mai 2007 #3269 Skrevet 25. mai 2007 Gamling!! Kjenner faktisk det begynner å røyne på her og... Men gidde ikke gå å legge meg helt enda... Må liksom nyte roen litt før det er påan igjen!!
Gjest vimse Skrevet 25. mai 2007 #3270 Skrevet 25. mai 2007 Jeg må bare fortelle hva jeg så på et handlesenter her i ettermiddag, siden vi snakket såvidt om tiss og sånt liksom... Jeg vandret bort til bilen i softisrus, og plutselig ser jeg en pappa og en jente i 4-5 årsalderen tipper jeg som romsterer noe veldig ved den ene hovedinngangen, og pappaen står og holder jenta mens hun tisser, RETT ved hovedinngangen Hun hadde tydeligvis truffet mer enn asfalten, for jeg hører mannen si: "vi må inn og kjøpe en ny truse og sånt", legger fra seg det våte tøyet på en kasse ved inngangen, tar den nedentilnakne jenta under armen og går INN på kjøpesenteret
Daria Skrevet 25. mai 2007 #3271 Skrevet 25. mai 2007 Lekkert... Trodde de fleste kjøpesentre hadde doer?
Catus Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #3272 Skrevet 25. mai 2007 Gamling!! Kjenner faktisk det begynner å røyne på her og... Men gidde ikke gå å legge meg helt enda... Må liksom nyte roen litt før det er påan igjen!! Gamling ja.. Det ante meg at den kom til å komme fra deg! Tror jeg skal legge meg snart, gitt. Mannen er visst på vei hjemover nå, så kanskje det blir litt lunsj i kveld.. Jeg må bare fortelle hva jeg så på et handlesenter her i ettermiddag, siden vi snakket såvidt om tiss og sånt liksom... Jeg vandret bort til bilen i softisrus, og plutselig ser jeg en pappa og en jente i 4-5 årsalderen tipper jeg som romsterer noe veldig ved den ene hovedinngangen, og pappaen står og holder jenta mens hun tisser, RETT ved hovedinngangen Hun hadde tydeligvis truffet mer enn asfalten, for jeg hører mannen si: "vi må inn og kjøpe en ny truse og sånt", legger fra seg det våte tøyet på en kasse ved inngangen, tar den nedentilnakne jenta under armen og går INN på kjøpesenteret Makan altså! *er i sjokk* Var det lokal-handlesenteret?
Gjest vimse Skrevet 25. mai 2007 #3273 Skrevet 25. mai 2007 Nei, heldigvis. Det var det med kaninen Og, det er doer der, mange faktisk, så... Kunne ikke bare jentungen gjort i buksa alt sammen da, og så kjøpe med seg noe for så å gå inn på doene og vaske og skifte? Nei fyttiflatbankakatt jeg ble gørrirritert, og man går ikke rundt med en nedentilnaken jente(ikke noen barn for den saks skyld) inne på et kjøpesenter altså
Catus Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #3274 Skrevet 25. mai 2007 Helt enig med deg der! Ellers får jeg nesten litt vondt av den katta du stadig flatbanker.. (får visst ikke til liten skrift lenger?)
Gjest vimse Skrevet 25. mai 2007 #3276 Skrevet 25. mai 2007 Nei det fikk jeg ikke til... Det er en fantasikatt jeg banker da, her er ikke katter i nærheten Men NÅ skal jeg stikke og pisse og så tror jeg at jeg skal legge meg, har store planer for morgendagen, kanskje... Oppfør deg pent!
Catus Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #3277 Skrevet 25. mai 2007 Nei, nå må jeg krype til korset og innrømme at det er blitt natta for Bippe. Er jaggu så trøtt at.. Men jeg kommer vel innom i morra en tur mens jeg spiser frokost, tenker jeg.
Gjest uri Skrevet 25. mai 2007 #3278 Skrevet 25. mai 2007 Fy søren!! For en fyr!! Jeg begynner faktisk å lure på hva som sviver i toppen på enkelte... Hadde aldri falt meg inn å gå rundt med naken unge på et senter.. Herlighet!! Blir helt oppgitt.. Hvilken katt er det vimse flatbanker???? :klø:
Catus Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #3279 Skrevet 25. mai 2007 Oppfør deg pent! Det kan jeg ikke love! Er det ikke lunsjtider, snart, tro? Natta til deg også, sove godt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå