Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Har mensen fortsatt ikke kommet :overrasket:

:kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna:

Skremmer tanta ordentlig så hun ikke tør noe annet enn å innfinne seg hos Bippe!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia! Bare innom en veldig kjapp tur mens mannen tar seg en dupp på sofaen. Vi skal prøve å se på gressklipperen vår etterpå (dersom mannen våkner snart, ellers blir det en annen dag).

Jeg klarte nemlig å gjøre en skikkelig brøler i går da jeg skulle klippe gresset. Gressklipperen trengte mer bensin, og jeg fylte selvsagt på med feil dunk. Det vil si at gressklipperen nå er godt forsynt med diesel i steden for bensin. Det likte den visst IKKE.. :sjenert:

Håper vi klarer å fikse den. Den må visst demonteres og renses. Huff, makan til distré jeg er! :sur:

Endret av Bippe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen er ikke kommet enda, nei. Eller det vil si; den har vært her uten å ha vært her..

Øøøhh.. Må visst forklare det nærmere.

Jeg ringte til legen i går for å høre hva jeg skulle gjøre. Jeg sa at Proverakuren ikke hadde gitt resultater. Hun spurte om jeg ikke hadde fått antydninger til blødning en gang. Da måtte jeg jo innrømme at det hadde jeg jo fått på onsdag, men at det forsvant igjen. Da sa hun at antydninger var nok til å ta blodprøver. Det visste jo ikke jeg, da jeg var i den tro at det måtte være friskt blod.

Jeg synes godt hun kunne sagt det allerede på timeavtalen sist, sånn at jeg visste om det. :forvirret:

Men det er ikke noe å gjøre med. Jeg skal bare vente i tre uker nå, og ta en ny kur. Så må jeg inn å ta blodprøver så snart antydningene viser seg igjen. Kjedelig å måtte gjennom det en gang til, men må man så må man.

Endret av Bippe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peppa

Det var dumt hun ikke nevnte det først ja. Dumme damen!!! Fy og fy!!

Men du får heller prøve på igjen neste gang! Du er ihvertfall i gang med en prosess som vil hjelpe deg videre!

Håper du har det fint Bippe! Tenker på deg vennen!

Dette skal gå så bra!! :5:

:kose::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig med Peppa!

Nå er du iallefall i gang og det er bra!!!!

Fikk dere i gang gressklipperen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes godt hun kunne sagt det allerede på timeavtalen sist, sånn at jeg visste om det. :forvirret:

enig med du!!

hvordan går det med gressklipperen, da? :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, ja, sunn fornuft gjelder ikke med andre ord - jeg hadde også tenkt som deg, mensen er mensen liksom ;) Får håpe den kommer ordentlig neste måned da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt på jobb. Jobber litt overtid i dag, da vi skal reise bort med jobben neste uke. Skal tre dager til Danmark, fra tirsdag til torsdag.

Og i og med at det er fridag på mandag, blir det fra i morgen en heeeel uke til neste gang jeg skal på jobb! Juhuuu!!! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at jeg må vente på en ny Provera-kur ja. Men det er jo egentlig ikke så lenge til jeg kan prøve på nytt, da det allerede har gått to uker siden jeg tok første pille. Dessuten er det jo en Danmarkstur inni her også, så tiden kommer til å gå veldig fort. :)

Men ikke spør mer om den gressklipperen enda. Den står nemlig fortsatt med dieselen i tanken. Både jeg og mannen er skikkelig trege når det gjelder sånt.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg ferdig for i dag. Har faktisk fått gjort en del.

Nå skal jeg bare innom butikken en tur, før jeg tar bussen hjemover. Skal bli godt å synke ned i sofaen.. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smile: Hei hei! Du er her enda, ja? Jeg er alltid like spent hver gang jeg logger meg på, om noen er på sykehuset og føder. Ser ikke ut til at du har kommet riktig så langt enda. ;)

Uri: Mimreboksen er et fint sted å være, kan jeg tenke! :ler:

Ja, det er sannelig ikke lenge til sommerferie. Jeg starter 22.juni, og det er bare en måned til! :juhu:

Frida: Tusen takk, og i like måte! Skjønner du heller ikke har reist for å føde enda.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på shopping i dag. Hadde fortsatt en del igjen på gavekortet jeg fikk av mannen til jul, så jeg dro på sørlandssenteret for å handle sko. Fikk handlet et par sandaler og et par ballerinasko. Er kjempefornøyd, og nå er iallfall føttene min klare for sommeren. :)

Det gjorde godt å handle litt. Utrolig at jeg har hatt gavekortet helt siden jul. Det er faktisk fem måneder det. Kan tenke meg at det høres helt utenkelig ut for spesielt Uri å sitte på et gavekort så lenge. Det hadde vel brent i lomma hennes allerede dagen etter hun hadde fått det.. :ler:

Unnskyld at jeg mobber deg Uri, men jeg klarte bare ikke la være.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimse

*kniser for seg selv*

Deilig med litt shopping kan jeg tenke, bruke hodet til noe helt annet enn det man pleier!!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...