Gå til innhold

Galehuset

Fremhevede innlegg

Gjest vimse
Skrevet

Her var mange spennende nyheter!!

:hoppe: for mamma som er hjemme, mens, ferieprat og hele pakka!!

Og husk at det bare er å ringe hvis du og mamsen din trenger hjelp til noe, jeg kjører gjerne :Nikke:

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en bror som bor i samme byggefelt som mamma, så jeg regner med at han stiller dersom det er behov for bil.

Men tuuuuusen takk for tilbudet, vennen. Det var veldig veldig snilt av deg! :klem:

Jeg skal heller huske på det dersom broren min ikke har mulighet.. ;)

Gjest Turbotøsa
Skrevet

:vinke:

Nå var det så lenge siden jeg hadde lagt et spor i dagboka di.. :hoppe: litt jeg også, for alt det gode! :hoppe: litt for at jeg har fri fram til mandag også :sjarmor:

Skrevet

Å... Mensen kommer :hoppe:

:sjenert:

Tror det er første gang jeg hopper av den grunn..

:ler:

Men det er jo strålende nyheter da :-D Det liker vi.. Og at mamman er oppe og går, det er jo flott :tommel: Du får stelle godt om henne når du er hjemme til helgen ;)

(noe jeg selvfølgelig ikke tviler på at du gjør ;) )

:kose:

Skrevet

:hoppe: Hopper for mensen jeg også. :ler:

Og kos deg med mammaen din i helga. :klem:

Skrevet

Håper du har en fin 17. mai :flagg:

Og så bra at mensen ser ut til å være på vei :)

Skrevet

Men mensen har ombestemt seg. Har ikke sett mer til den!

:frustrert:

Skrevet

Å nei, æsj altså :troest:

Men hva skjer hvis den ikke kommer? Kan det skje med Provera?

Gjest vimse
Skrevet

Æsj da :sur:

Håper du koser deg sammen med mamsen din!!

Skrevet

Huff da!!! Den har ikke ombestemt seg igjen i helga nå da???

Håper du koser deg med mammaen din og at hun har det bra etter forholdene! :klem:

Skrevet

Da er jeg hjemme igjen! Har hatt en veldig koselig helg. Mamma er i fin form, og hun klarer det meste selv. Det er bare gjøremål som innebærer mye gåing hun ikke klarer enda. Jeg har hjulpet til med støvsuging, handling, oppvask og middagslaging. Ellers har vi bare sittet og skravlet. Har også besøkt broren min og familien. Nevøen min på fem år lærte å sykle uten støttehjul lørdag. Det var stas og han var stolt som en hane! :)

Nå har jeg pakket ut fra bagen min og satt over en vaskemaskin. Resten av kvelden skal jeg bare slappe av. Måtte bare innom her for å oppdatere meg litt først. Utnytter det mens mannen er på vift. ;)

Skrevet

Mensen har ikke ombestemt seg igjen, så jeg har rett og slett ikke sett mer til den. Pokker heller, altså! :sur:

Skrevet

Nytt forum og greier!

*ut på utforsking*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...