Gjest Peppa Skrevet 13. mai 2007 #3181 Skrevet 13. mai 2007 Heisann Bippe! Håper det går bra med mamma`n din!
Liljen Skrevet 14. mai 2007 #3182 Skrevet 14. mai 2007 Hei hei:) Innom med en kjempestor til bippe!! Snakker om ferie, når skal du ha ferie da?? Håper det går bra med mammaen din
Catus Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #3183 Skrevet 14. mai 2007 Hei jenter! Tusen takk, det går nokså bra med mamma. Hun fikk prøve seg i rullestol i dag, men er rimelig lei av å være på sykehuset. Vi vet ikke noe mer enda, så vi venter i tålmodighet. Men som jeg har sagt før, har jeg stor tro på at det vil gå veldig bra. Ellers tok jeg siste pille av Proverakuren i går. Nå venter jeg bare på at mensen skal komme innen en ukes tid. Spennende
Catus Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #3184 Skrevet 14. mai 2007 Jeg dro til byen etter jobb i dag for å spise middag med to gode venninner. Kjenner det var godt å komme seg ut litt. Liljen: Jeg skal ha fire ukers ferie, fra 25.juni. Gleder meg vannvittig!
Daria Skrevet 14. mai 2007 #3185 Skrevet 14. mai 2007 4 uker sammenhengende ferie? Så deilig Har dere noen reiseplaner da? Godt det ser bra ut for moren din
Impala Skrevet 14. mai 2007 #3186 Skrevet 14. mai 2007 4 uker sammenhengende ferie er digg. Det hadde jeg for første gang i fjor Godt å høre at det går bra med mammaen din
Eeyore Skrevet 14. mai 2007 #3187 Skrevet 14. mai 2007 Godt du kjenner meg såpass, ja! Jeg som ikke klarer å drepe en edderkopp eller flue en gang.. ← Jeg dreper ikke, bare sjekker om de kan svømme i doskåla... Så deilig med så lang ferie. Jeg skal "bare" ha 3 uker.
smile Skrevet 14. mai 2007 #3188 Skrevet 14. mai 2007 4 uker på rad høres jo digg ut! Så godt å høre det går bra med mammaen din!!!
Petra Prøvedokke Skrevet 15. mai 2007 #3189 Skrevet 15. mai 2007 fire ukers ferie høres deilig ut! ha en fin tirsdag
Frida Frosk Skrevet 15. mai 2007 #3190 Skrevet 15. mai 2007 Innom med en tirsdagsklem til Bippevennen.
Eeyore Skrevet 16. mai 2007 #3194 Skrevet 16. mai 2007 Hvordan går den med mensen? Vi er nok i samme båt vi to, for legen så antydninger av PCO på UL i dag Fikk beskjed om å spise mye frukt og fisk, og gå tur hver dag... Skal inn og ta flere prøver for å kunne si det helt sikkert. Kos deg på 17. mai
Catus Skrevet 16. mai 2007 Forfatter #3195 Skrevet 16. mai 2007 Så koselig med mye besøk! Jeg orker ikke sitere og kommentere til dere alle, så jeg tar en liten samlekommentar. Mamma kom hjem fra sykehuset i dag! Sårene hadde grodd fint, men hun har en del vondt og humper rundt på krykker forløpig. Vi har ikke fått noen svar på prøver enda, men regner med det kommer til mandag når hun skal på kontroll. Jeg drar hjemover til helga, blir fra fredag til søndag. Hun trenger litt hjelp til diverse gjøremål, og jeg vil gjerne bidra så godt jeg kan. ------------------------------- Kjempedeilig med fire ukers sammehengende ferie ja. Skal ha fra 23.juni til 22.juli. Vi har forløpig ingen reiseplaner. Blir kanskje en svipptur til Sverige eller noe, men ikke noe større enn det. Deilig å bare være hjemme og nyte stillheten også. Gleder meg iallfall ubeskrivelig masse! :-D
smile Skrevet 16. mai 2007 #3196 Skrevet 16. mai 2007 Ha en god 17.mai da og langhelg med mamma eller??? GOdt å høre at det går bra så har hun en snill datter som vil hjelpe henne!!!!
Catus Skrevet 16. mai 2007 Forfatter #3197 Skrevet 16. mai 2007 Hvordan går den med mensen? Vi er nok i samme båt vi to, for legen så antydninger av PCO på UL i dag Fikk beskjed om å spise mye frukt og fisk, og gå tur hver dag... Skal inn og ta flere prøver for å kunne si det helt sikkert. Kos deg på 17. mai ← Så leit, Eeyore. Godt vi har hverandre da, så kan vi trøste og støtte hverandre så godt vi kan. Håpet er ikke ute, vet du. Det er jo gode sjanser for oss på tross av en slik diagnose. Ellers merker jeg at mensen er på vei. Har sett antydninger i dag, så jeg regner med at den er her i løpet av morgendagen. Endelig skjer det noe!
smile Skrevet 16. mai 2007 #3198 Skrevet 16. mai 2007 litt for mensen jeg da!!! Det er jo gode nyheter!!! Da skjer det iallefall noe og du responderer br apå tablettene!!!!
Catus Skrevet 16. mai 2007 Forfatter #3199 Skrevet 16. mai 2007 Ha en god 17.mai da og langhelg med mamma eller??? GOdt å høre at det går bra så har hun en snill datter som vil hjelpe henne!!!! ← Det blir ikke langhelg, da jeg må nødt å jobbe på fredag. Men jeg drar rett etter jobb, og drar hjem igjen søndag kveld. Så litt blir det jo. Ha en fin 17.mai du også!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå