Gå til innhold

Galehuset

Fremhevede innlegg

Gjest Peppa
Skrevet

Heisann Bippe!

Håper det går bra med mamma`n din!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei:)

Innom med en kjempestor :klem: til bippe!!

Snakker om ferie, når skal du ha ferie da??

Håper det går bra med mammaen din :)

Skrevet

Hei jenter! Tusen takk, det går nokså bra med mamma. Hun fikk prøve seg i rullestol i dag, men er rimelig lei av å være på sykehuset. Vi vet ikke noe mer enda, så vi venter i tålmodighet. Men som jeg har sagt før, har jeg stor tro på at det vil gå veldig bra.

Ellers tok jeg siste pille av Proverakuren i går. Nå venter jeg bare på at mensen skal komme innen en ukes tid. Spennende :)

Skrevet

Jeg dro til byen etter jobb i dag for å spise middag med to gode venninner. Kjenner det var godt å komme seg ut litt.

Liljen: Jeg skal ha fire ukers ferie, fra 25.juni. Gleder meg vannvittig! :hoppe:

Skrevet

4 uker sammenhengende ferie? Så deilig :) Har dere noen reiseplaner da?

Godt det ser bra ut for moren din :)

Skrevet

4 uker sammenhengende ferie er digg. Det hadde jeg for første gang i fjor :)

Godt å høre at det går bra med mammaen din :klem:

Skrevet
Godt du kjenner meg såpass, ja!

Jeg som ikke klarer å drepe en edderkopp eller flue en gang.. :ler:

Jeg dreper ikke, bare sjekker om de kan svømme i doskåla... :sjenert:

Så deilig med så lang ferie. Jeg skal "bare" ha 3 uker.

:klem:

Skrevet

4 uker på rad høres jo digg ut!

Så godt å høre det går bra med mammaen din!!! :hoppe:

Skrevet

fire ukers ferie høres deilig ut!

ha en fin tirsdag :klem:

Skrevet

Innom med en tirsdagsklem til Bippevennen. :klem:

Skrevet

Hvordan går den med mensen?

Vi er nok i samme båt vi to, for legen så antydninger av PCO på UL i dag :tristbla:

Fikk beskjed om å spise mye frukt og fisk, og gå tur hver dag...

Skal inn og ta flere prøver for å kunne si det helt sikkert.

:flagg: Kos deg på 17. mai :klem:

Skrevet

Så koselig med mye besøk!

Jeg orker ikke sitere og kommentere til dere alle, så jeg tar en liten samlekommentar. ;)

Mamma kom hjem fra sykehuset i dag! :hoppe:

Sårene hadde grodd fint, men hun har en del vondt og humper rundt på krykker forløpig. Vi har ikke fått noen svar på prøver enda, men regner med det kommer til mandag når hun skal på kontroll. Jeg drar hjemover til helga, blir fra fredag til søndag. Hun trenger litt hjelp til diverse gjøremål, og jeg vil gjerne bidra så godt jeg kan. :)

-------------------------------

Kjempedeilig med fire ukers sammehengende ferie ja. Skal ha fra 23.juni til 22.juli. Vi har forløpig ingen reiseplaner. Blir kanskje en svipptur til Sverige eller noe, men ikke noe større enn det. Deilig å bare være hjemme og nyte stillheten også. Gleder meg iallfall ubeskrivelig masse! :-D

Skrevet

Ha en god 17.mai da og langhelg med mamma eller??? GOdt å høre at det går bra så har hun en snill datter som vil hjelpe henne!!!!

:flagg:

Skrevet
Hvordan går den med mensen?

Vi er nok i samme båt vi to, for legen så antydninger av PCO på UL i dag :tristbla:

Fikk beskjed om å spise mye frukt og fisk, og gå tur hver dag...

Skal inn og ta flere prøver for å kunne si det helt sikkert.

:flagg: Kos deg på 17. mai :klem:

Så leit, Eeyore. Godt vi har hverandre da, så kan vi trøste og støtte hverandre så godt vi kan. Håpet er ikke ute, vet du. Det er jo gode sjanser for oss på tross av en slik diagnose. :kose:

Ellers merker jeg at mensen er på vei. Har sett antydninger i dag, så jeg regner med at den er her i løpet av morgendagen. Endelig skjer det noe! :hoppe:

Skrevet
:hoppe: litt for mensen jeg da!!! Det er jo gode nyheter!!! Da skjer det iallefall noe og du responderer br apå tablettene!!!! :hoppe:
Skrevet
Ha en god 17.mai da og langhelg med mamma eller??? GOdt å høre at det går bra så har hun en snill datter som vil hjelpe henne!!!!

:flagg:

Det blir ikke langhelg, da jeg må nødt å jobbe på fredag. Men jeg drar rett etter jobb, og drar hjem igjen søndag kveld. Så litt blir det jo.

Ha en fin 17.mai du også! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...