Catus Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #3161 Del Skrevet 11. mai 2007 Åh, guri! Kom på at jeg har glemt dynene våre utenfor. De henger på verandakanten. Håper ikke de har blitt fuktige nå.. Best jeg løper og tar dem inn umiddelbart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11. mai 2007 #3162 Del Skrevet 11. mai 2007 Leste feil og trodde først det sto "dyrene" -lurte litt på hva slagt dyreplageri du drev med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 11. mai 2007 #3163 Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg leste også dyrene først! Stussa litt på det da... Håper alt står bra til med deg Bippe. Skammelig lenge siden jeg har vært her nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #3164 Del Skrevet 11. mai 2007 Leste feil og trodde først det sto "dyrene" -lurte litt på hva slagt dyreplageri du drev med ← Jeg leste også dyrene først! Stussa litt på det da... Håper alt står bra til med deg Bippe. Skammelig lenge siden jeg har vært her nå... ← Hei Toblis! Så koselig å se deg igjen! Det er fryktelig lenge siden jeg har vært hos deg også. Tror ikke jeg har vært i den nyeste dagboka di en gang.. *flere som skammer seg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #3165 Del Skrevet 11. mai 2007 Det gikk forresten bra med "dyrene" som hang ute. De var ikke blitt fuktige, så jeg la nytt sengetøy på og la dem klare på senga. Dette ble faktisk litt ekkelt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11. mai 2007 #3166 Del Skrevet 11. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 11. mai 2007 #3167 Del Skrevet 11. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 11. mai 2007 #3168 Del Skrevet 11. mai 2007 Dakar dyrene!!! Heldigvis vet jeg jo hvor glad du er i dyr, så faren for at du henger dem ut på rekkverket er ikke så stor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #3169 Del Skrevet 11. mai 2007 Godt du kjenner meg såpass, ja! Jeg som ikke klarer å drepe en edderkopp eller flue en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 11. mai 2007 #3170 Del Skrevet 11. mai 2007 Noe jeg ikke skjønner!! Irriterende buggs er til for å drepes... Neida.. Jeg liker ikke å drepe jeg heller.. Blir jo bare ekkelt det. Fluer dreper jeg om jeg klarer, de går meg på nervene når de invaderer stua på sensommren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #3171 Del Skrevet 11. mai 2007 Nå fikk jeg melding fra mamma om at jeg kan ringe henne. Så da skal jeg gå å gjøre det. Må høre hvordan hun har det etter operasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 11. mai 2007 #3172 Del Skrevet 11. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 11. mai 2007 #3173 Del Skrevet 11. mai 2007 Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 11. mai 2007 #3174 Del Skrevet 11. mai 2007 Spennende med operasjonen til moren din da. Krysser fingra for at at det har gått bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 11. mai 2007 #3175 Del Skrevet 11. mai 2007 Håper det har gått bra med mamma`n din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #3176 Del Skrevet 12. mai 2007 God morgen! Det har gått bra med mamma. Jeg pratet med henne i går. Hun er i god form, og selve operasjonen var vellykket. Hun kjeder seg en del da, for hun får ikke lov å røre seg. Kan tenke meg det er vanskelig, for mamma er til vanlig veldig aktiv og rastløs! Men det er jo en liten pris å betale sammenlignet med alternativet. Heldigvis deler hun rom med ei hun vet hvem er fra før, og som hun kan prate litt med. Ellers vet vi ikke så mye enda. Regner med hun får noen flere svar når legen kommer på runden sin i dag, men svar på prøver får vi nok ikke før om en uke eller to tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 12. mai 2007 #3177 Del Skrevet 12. mai 2007 Godt hun har noen hun kjenner litt da, så blir forhåpentligvis ikke dagene så lange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #3178 Del Skrevet 12. mai 2007 Nemlig Nå har jeg spist frokost og rydda i den digre haugen med skittentøy. Første vask er satt over. Hva skal jeg så ta meg til? Det er nok å finne på, altså. F.eks støvsuge, vaske bad, klippe plen, rydde i blomsterbed.. Hmm..hva skal jeg velge først? *har ikke lyst til noen av delene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 12. mai 2007 #3179 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) rydde blomsterbed hørtes ut som noe du kan starte med håper det går bra med mamman din!! Endret 12. mai 2007 av Petra Prøvedokke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 13. mai 2007 #3180 Del Skrevet 13. mai 2007 Innom med en klem. Håper alt står bra til både med deg og mammaen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå