Gjest Peppa Skrevet 4. mai 2007 #3121 Del Skrevet 4. mai 2007 Håper du får det fint i helgen! Blir det for kjedelig så ta første bussen du ser, inn til byen og bare shoppe!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 8. mai 2007 #3122 Del Skrevet 8. mai 2007 Javel... Langt nede på side 2 måtte jeg for å finne deg!! Var det SÅ gøy i helga eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #3123 Del Skrevet 8. mai 2007 Hei jenter! Joda, det var helt greit i helgen. Men det var fryktelig kaldt, så jeg frøs ganske mye. Håper ikke jeg blir syk nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #3124 Del Skrevet 8. mai 2007 I går tok jeg første pille med Provera. Skal gå på dem i syv dager nå, og etter det håper jeg mensen kommer i gang. I løpet av de tre-fire første dagene av mensen skal jeg ned til legen for å ta blodprøver. Blir spennende å høre hva de viser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #3125 Del Skrevet 8. mai 2007 Ellers fikk jeg en lite hyggelig telefon i stad. Mamma ringte å fortalte at hun har fått hudkreft. Hun fikk greie på det i dag, etter hun hadde fjernet en føflekk. Heldigvis ser det ut til at kreften ligger i overflaten, og at det er av den typen som kan opereres bort. Hun skal opereres allerede til fredag, så det ser ut til å haste litt. Synes dette er veldig skummelt, men jeg håper på det beste og krysser fingrene alt jeg orker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 8. mai 2007 #3126 Del Skrevet 8. mai 2007 Huff da!!! Men heldigvis har hudkreft ved sånne føflekker gode prognoser men jeg skjønner du blir litt engstelig, det hadde jeg nok også blitt! Blir spennende med piller og blodprøver da!!! Hjelpes! Det er snart 300 dager siden du sist hadde mensen for vi hadde jo samtidig husker jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 8. mai 2007 #3127 Del Skrevet 8. mai 2007 Sier det samme som Smile, heldigvis er prognosene bra for slike kreftformer. Krysser fingre og tær for mamma`n din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 8. mai 2007 #3128 Del Skrevet 8. mai 2007 huff.. Skremmende med kreft.. Men heldigvis at prognosene er bra da.. Jeg blir med og krysser både fingrer og tær.. Spennende med pillene og mens og sånt da.. Vi håper på fortgang på tingene nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #3129 Del Skrevet 10. mai 2007 Tusen takk, jenter! Mamma er allerede på sykehuset. Har tatt noen prøver i dag, og blitt forberedt på morgendagen. Operasjonen blir i morra tidlig, og hun blir værende på sykehuset i opptil fem dager. Jeg har det greit i forbindelse med dette, altså. Men det ligger likevel i bakhodet mitt hele tiden. Bare det at det heter hudKREFT er skremmende. Men jeg har full tro på at det skal gå bra til slutt! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 10. mai 2007 #3130 Del Skrevet 10. mai 2007 Det er bra!!! Det er noe skremmende med det ordet der ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #3131 Del Skrevet 10. mai 2007 Ojsann! Supermedlemsskapet mitt er visst gått ut nå. Jeg må vel gjøre noe med det før en av moddene fjerner signaturen min.. Eller hva, vimse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 10. mai 2007 #3132 Del Skrevet 10. mai 2007 Hvordan går det med omleggingen av kostholdet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #3133 Del Skrevet 10. mai 2007 Tja.. Den helt store omleggingen klarer jeg ikke. Jeg konsentrerer meg mest om å la være å spise sukker i ukedagene, samt at jeg har begynt å drikke vann i steden for saft. I tillegg prøver jeg å kutte en del på brød, men å spise knekkebrød i stedet. Er faktisk stolt av meg selv jeg, selv om det ikke er den største omleggingen. Man kan jo kke gape over for mye heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 10. mai 2007 #3134 Del Skrevet 10. mai 2007 Hjelpes meg! Synes det er kjempebra jeg! Hadde jeg klart å kutte ned på sukkeret hadde jeg vært fornøyd!! Vann har jeg heldigvis blitt avhengig av så den kampen slipper jeg. Men etterhvert vil du vel merke dette på vekta sikkert også?? Bonus?!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. mai 2007 #3135 Del Skrevet 10. mai 2007 Tror det er lurt å ta det forsiktig og gradvis, da sprekker man ikke så lett. Synes det høres ut som om du har vært flink så langt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 10. mai 2007 #3136 Del Skrevet 10. mai 2007 Ojsann! Supermedlemsskapet mitt er visst gått ut nå. Jeg må vel gjøre noe med det før en av moddene fjerner signaturen min.. Eller hva, vimse? ← Tja.. Den helt store omleggingen klarer jeg ikke. Jeg konsentrerer meg mest om å la være å spise sukker i ukedagene, samt at jeg har begynt å drikke vann i steden for saft. I tillegg prøver jeg å kutte en del på brød, men å spise knekkebrød i stedet. Er faktisk stolt av meg selv jeg, selv om det ikke er den største omleggingen. Man kan jo kke gape over for mye heller.. ← Synes du er kjempeflink jeg!! Vil bare tipse om fun light wildberries, den er veldig god. Blir noen nervepirrende dager fremover nå vil jeg tro, tenker på dere og krysser fremdeles fingre og tær!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #3137 Del Skrevet 10. mai 2007 Hjelpes meg! Synes det er kjempebra jeg! Hadde jeg klart å kutte ned på sukkeret hadde jeg vært fornøyd!! Vann har jeg heldigvis blitt avhengig av så den kampen slipper jeg. Men etterhvert vil du vel merke dette på vekta sikkert også?? Bonus?!!! ← Jeg kjemper litt med det vannet. Har vært alt for dårlig til å drikke i det hele tatt. Jeg kunne fint gå en hel dag på bare ett glass væske (i tillegg til et par kopper kaffe, som jo er vanndrivende). Og det er jo slett ikke sunt, så jeg prøver så godt jeg kan å tvinge vannet ned. Forløpig går det bra. Og jeg håper på en bonus med lavere vekt etter hvert, ja. Det hadde passet meg ypperlig! Tror det er lurt å ta det forsiktig og gradvis, da sprekker man ikke så lett. Synes det høres ut som om du har vært flink så langt ← Takk for det! Jeg er helt enig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #3138 Del Skrevet 10. mai 2007 ← Tenkte meg det ja! Bare gi meg frem til imorra, for da får jeg lønn.. Synes du er kjempeflink jeg!! Vil bare tipse om fun light wildberries, den er veldig god. Blir noen nervepirrende dager fremover nå vil jeg tro, tenker på dere og krysser fremdeles fingre og tær!! ← Det er akkurat den Fun Lighten jeg har hatt dilla på. Den er knallgod! Vet den ikke har sukker, men jeg tror ikke søtstoffene er helt bra, heller. Jeg skal unne meg litt saft i blant altså, men ikke hver dag. Takk for kryssing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 10. mai 2007 #3139 Del Skrevet 10. mai 2007 Nei søtstoffene er ikke helt bra de heller, men det er en grei løsning hvis man blir kvalm av mengder med vann, bare sånn at man får i seg litt væske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #3140 Del Skrevet 10. mai 2007 Jepp, det er det som har vært min strategi også. Men forløpig har det gått bra med vannet. Vannet på jobb smaker imidlertid så vondt at jeg drar med meg vann hjemmefra. Det smaker så mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå