Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

He he.. Så nysgjerrige dere er da! Skulle tro det var noe ekstraordinært med den bilen vår! :ler:

Sånn som dere har hausa opp dette her, kommer dere til å bli såå skuffa når dere får vite hva det er.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg bare tid til å stikke nesa innom. Må gjøre en del lure ting rundt i huset, da vi får besøk i kveld. Ser ut til at det kan bli en rimelig spontan liten fest hos oss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. mai er jo en fest dag da, og fest sånn helt uten videre kan jo bli knallbra..

Og nå kom jeg på at det i dag er 9 år siden jeg møtte mannen.... :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vil bare informere om at hver gang noen blir nysgjerrige på noe så blir garantert petra prøvedokke også nysgjerrig!!

:ler:

håper dere koste dere i går! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Formen er upåklagelig den. Men det ble ikke så mye alkohol på meg i går. Hadde vel fire øl små øl og et bittelite glass whiskey. Selv for meg er ikke det nok til å bli dårlig av.

Men det var gøy i går. Vi var bare fire stk, og det er egentlig helt passe. Meg og tre gutter.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil bare informere om at hver gang noen blir nysgjerrige på noe så blir garantert petra prøvedokke også nysgjerrig!!

:ler:

Da skal du også få PM, så får du stilt nysgjerrigheten din. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg bare å venter på at mannen skal våkne. Han trengte en liten blund på øya etter kompisen som overnattet reiste hjem.

Så snart han våkner skal vi se en film. Deretter skal vi jobbe videre med bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må forresten skryte litt av meg selv. Det sto en bolle med sjokolade på bordet i hele går, men jeg rørte den ikke! *stolt*

Håper bare jeg klarer å holde fingrene unna restene som er i gjen i dag.. :sjenert:

Men dersom jeg ikke klarer det, er det ingen krise. Det er jo en "rød" dag i dag, så det er kanskje lov..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...