Gjest uri Skrevet 28. april 2007 #3061 Del Skrevet 28. april 2007 Se det ja!!! Det var jo en god start Du er så flink atte Og at du unner deg noe søtt i dag, syns jeg ikke du skal plage deg over... Det er helg.. Det går vel an å kose seg litt da?? Siden du holder deg borte fra det i ukene..!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 28. april 2007 Forfatter #3062 Del Skrevet 28. april 2007 Ja det aller viktigste er vel at du holder deg unna i ukene. Det er vel det vi alle burde.... Men kos deg massssssse med mannen og sjokolade i kveld! ← Takk, det skal jeg! Bare venter på at mannen skal komme hjem snart, sånn at vi kan få begynt på sjokoladen.. Tenkte å se en film også i kveld. Jeg kjøpte Charlie og sjokoladefabrikken for åtti kr på Rema her om dagen. Klarte ikke la være når den var så billig. Dessuten er det jo Johnny Depp.. Selv om han ikke er så snacksy i akkurat denne filmen, da. Men pyttsann; bagateller! Se det ja!!! Det var jo en god start Du er så flink atte Og at du unner deg noe søtt i dag, syns jeg ikke du skal plage deg over... Det er helg.. Det går vel an å kose seg litt da?? Siden du holder deg borte fra det i ukene..!? ← Ja, det må gå an å kose seg litt. Så sant ikke blodprøvene mine viser at jeg har diabetes, skal jeg unne meg selv å spise godis i helgene. Hvordan skulle jeg ellers overleve, tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 28. april 2007 #3063 Del Skrevet 28. april 2007 Så skal jeg komme med standardfrasen: MAN SKAL KOSE SEG LITT INNIMELLOM!! på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 28. april 2007 #3064 Del Skrevet 28. april 2007 Men atte.. Om du har sukkersyke... Kan du ikke spise bare LITT søtt engang da?? Er det pga prøvinga da eller noe?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 28. april 2007 Forfatter #3065 Del Skrevet 28. april 2007 AMEN sier jeg da, vimse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 28. april 2007 Forfatter #3066 Del Skrevet 28. april 2007 Men atte.. Om du har sukkersyke... Kan du ikke spise bare LITT søtt engang da?? Er det pga prøvinga da eller noe?? :klø: ← I og med at jeg har PCOS, har jeg større risiko for å få diabetes enn dere andre. Men jeg har ikke mistanker om at jeg har det, altså. Jeg vil bare gjøre mitt for å unngå at jeg får det. Og det er jo ikke akkurat usunt å redusere på sukkerinntaket mitt. Det var jo rett og slett enormt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 28. april 2007 #3067 Del Skrevet 28. april 2007 Og det finnes veldig mange gode erstatninger for diabetikere, både når det gjelder mat og snop Forøvrig så tror jeg dette snopgreiene sitter mer i topplokket enn fysisk sett, nesten som røyken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 28. april 2007 Forfatter #3068 Del Skrevet 28. april 2007 Det har du heløt rett i, vimse. Både med det ene og det andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 29. april 2007 Forfatter #3069 Del Skrevet 29. april 2007 Puh! Nå har vi jobba mye med bilen. Jeg ble nettopp kjørt hjem av en kompis, mens mannen ble igjen der de jobber med bilen. Han synes jeg hadde jobbet nok for i dag, og skulle få lov til å slappe av resten av kvelden. Det skal jobbes videre på bilen den 1.mai, så helt fri får jeg ikke den dagen. Men men, bare bilen blir ferdig i løpet av dnnen uka, så ser jeg kanskje mer til mannen fremover. Og da er det jo verd det. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 29. april 2007 #3070 Del Skrevet 29. april 2007 Mye jobbing med bilen det... Hva er det den feiler?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 29. april 2007 #3071 Del Skrevet 29. april 2007 Er du bilmekaniker også Bippe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 29. april 2007 Forfatter #3072 Del Skrevet 29. april 2007 Mye jobbing med bilen det... Hva er det den feiler?? ← Tja, hva skal jeg si.. Jeg skal heller forklare litt på PM til deg, da det egentlig ikke er reparasjon det går på.. *mystisk* Er du bilmekaniker også Bippe? ← Nei, der kommer jeg nok til kort. Jeg er bare "en hjelpende hånd", og det er sannelig vanskelig nok i seg selv for en som egentlig ikke kan så mye om bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 29. april 2007 Forfatter #3073 Del Skrevet 29. april 2007 Men nå skal jeg se film! Tar den PM'en litt senere jeg, Uri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 29. april 2007 #3074 Del Skrevet 29. april 2007 *tror jeg vet* til nysgjerrige uri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 29. april 2007 #3075 Del Skrevet 29. april 2007 Venter veldig på PM altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 29. april 2007 #3076 Del Skrevet 29. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 29. april 2007 #3077 Del Skrevet 29. april 2007 Ser ikke ut som den kommer dette århundret!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 29. april 2007 #3078 Del Skrevet 29. april 2007 Hun har jo akkurat logget av for å se film Du av alle burde jo vite at en film varer litt lengre enn 20 minutter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 29. april 2007 #3079 Del Skrevet 29. april 2007 Og etter filmen skal hun sove.. Så jobb... Så jobbe med den hekkans bilen på tirdag.. Så jobb jobb jobb... Og helga skal hun vel og tilbringe sammen med bilen... Kommer til å dø på meg av nysgjerrighet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 29. april 2007 #3080 Del Skrevet 29. april 2007 Næsj da, hun klarer nok snike seg til en pm, hvis ikke får du bare mase på sms Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå