Catus Skrevet 21. april 2007 Forfatter #3021 Del Skrevet 21. april 2007 Mannen er på jobb, så nå sitter jeg og spiser frokost mens jeg surfer på KG. Tenkte jeg skulle prøve å få gjort ymse lure ting i heimen i dag, men vi får se hvordan det går. Jeg skal være med mannen senere i dag og hjelpe ham med noe som tar litt tid, så jeg bør ikke slite meg helt ut. Ikke det at man sliter seg ut på enkelt husarbeid, men jeg tør jo ikke å ta sjansen. For man kan aldri vite.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 21. april 2007 #3022 Del Skrevet 21. april 2007 Ha en god dag da, med eller uten mye husarbeid og ikke minst masse lykke til på mandag!!! Du fortjener virkelig å få orden på dette nå!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 21. april 2007 Forfatter #3023 Del Skrevet 21. april 2007 Tusen takk for det, smile! Håper jeg får noen svar til mandag, og at ting kan komme i rute snart. Så blir det kanskje stor mage på meg også etter hvert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 21. april 2007 #3024 Del Skrevet 21. april 2007 Og jeg blir tante Du må gi en lyd fra deg nå du har vært der.. Venter så og si like spendt som deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 21. april 2007 Forfatter #3025 Del Skrevet 21. april 2007 Ja, vi får satse på at du blir tante! Selvsagt gir jeg lyd fra meg når jeg har vært der. Men jeg har noen ærend i byen den dagen (har tatt meg fri fra jobb), skal blant annet møte en venninne. Så jeg kommer ikke innom her før litt ut på ettermiddagen. Dere får bare vente i tålmodighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 21. april 2007 #3026 Del Skrevet 21. april 2007 Jeg kan vente litt.. Bare jeg får vite det iløpet av dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 21. april 2007 Forfatter #3027 Del Skrevet 21. april 2007 Den er grei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 21. april 2007 #3028 Del Skrevet 21. april 2007 Jeg og vil vente... Venter venter venter venter venrte vnerete v ernte v er *zzzzz* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 22. april 2007 #3029 Del Skrevet 22. april 2007 Lykke til i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 22. april 2007 #3030 Del Skrevet 22. april 2007 lykke til i morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 22. april 2007 #3031 Del Skrevet 22. april 2007 Lykke til hos legen i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 22. april 2007 #3032 Del Skrevet 22. april 2007 Lykke til vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. april 2007 #3033 Del Skrevet 22. april 2007 Jeg og vil vente... Venter venter venter venter venrte vnerete v ernte v er *zzzzz* ← Lykke til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 23. april 2007 #3034 Del Skrevet 23. april 2007 Masse lykke til i dag.. Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 23. april 2007 #3035 Del Skrevet 23. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 23. april 2007 Forfatter #3036 Del Skrevet 23. april 2007 Tusen takk for lykkeønskningene, jenter! Så fint at dere tenker på meg! I dag har jeg altså vært til timeavtale hos spesialisten. Selve undersøkelsen gikk bra, og var over på få minutter. Var jo nesten ikke ubehagelig i det hele tatt, takket være at legen var så rolig og flink. Men svaret på hvorfor jeg ikke har hatt mensen på 8 måneder er: Jeg har PCOS.. Søren óg! Det var egentlig det jeg fryktet innerst inne, men man forventer liksom ikke at det skal skje en selv. Det er sånt som bare skjer andre. Teite tanker, jeg vet det.. Vel vel, nå er det iallfall det som er realiteten, og vi må bare gjøre det beste ut av det. Det betyr jo ikke at vi ikke kan få barn noen gang, det vil bare ta litt lenger tid pluss at vi kanskje trenger litt hjelp for å få det til. Veien videre ser i grove trekk slik ut: Jeg har fått resept på Provera, som skal hjelpe meg å få i gang mensen. Deretter skal jeg ta blodprøver, mannen skal også testes. Så har vi fått ny time om to måneder, hos samme lege jeg var hos i dag. Da skal mannen også være med. Der vil vi få forklart hva som skal skje videre. Nå sitter jeg og ser på brosjyrene jeg har fått om PCOS. Det at jeg har fått den diagnosen innebærer også en større fare for å få diabetes og hjerte- og karsykdommer enn det andre har. Det vil igjen si at jeg må passe på kostholdet fremover, samt prøve å gjøre litt mer fysisk aktivitet enn det jeg gjør nå. Jeg må bli mer sunn, rett og slett. Det er jo ikke dumt i seg selv, men jeg er så tung i rompa og har alltid hatt trøbbel med å komme i gang med sånt. Men nå MÅ jeg jo, så.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. april 2007 #3037 Del Skrevet 23. april 2007 Uff, det var leit Men nå vet dere hvertfall hva det er, og da kan man prøve å få gjort noe med det. Synes jeg har sett en del tråder her inne med folk som blir gravide med PCOS, så det er jo ikke umulig, selv om det blir litt vanskeligere. *krysser fingre og tær* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 23. april 2007 #3038 Del Skrevet 23. april 2007 Uff da vennen! Men det er som Daria sier, det finnes muligheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 23. april 2007 #3039 Del Skrevet 23. april 2007 Har tenkt på deg i dag!!! Det var jo ikke noen god nyhet da! Jeg tror jeg må lese litt om PCOS nå for jeg vet ikke noe om det. Men det er som Daria sier godt at dere endelig har fått vite noe og kan få hjelp!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 23. april 2007 Forfatter #3040 Del Skrevet 23. april 2007 Uff, det var leit Men nå vet dere hvertfall hva det er, og da kan man prøve å få gjort noe med det. Synes jeg har sett en del tråder her inne med folk som blir gravide med PCOS, så det er jo ikke umulig, selv om det blir litt vanskeligere. *krysser fingre og tær* ← Takk for det, vennen. Det er litt leit å tenke på ja, men som du sier er det mange som blir gravide på tross av diagnosen. Så jeg skal ikke miste motet. Vi er fortsatt unge og har god tid, så jeg skal prøve å bare fokusere på det positive. Uff da vennen! Men det er som Daria sier, det finnes muligheter ← Ja, heldigvis gjør det det. Takk, vennen min! Har tenkt på deg i dag!!! Det var jo ikke noen god nyhet da! Jeg tror jeg må lese litt om PCOS nå for jeg vet ikke noe om det. Men det er som Daria sier godt at dere endelig har fått vite noe og kan få hjelp!!! ← Takk for det! Jeg vet heller ikke så veldig mye om det enda. Har fått en brosjyre som jeg skal lese, pluss en tykk blekke om hvor viktig kosthold og fysisk aktivitet er for meg. Det står nok masse på nettet også, så jeg skal surfe litt rundt å lese litt etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå