Impala Skrevet 17. april 2007 #3001 Del Skrevet 17. april 2007 Og jeg som trodde jeg hadde gått glipp av masse her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 17. april 2007 #3002 Del Skrevet 17. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 17. april 2007 Forfatter #3003 Del Skrevet 17. april 2007 Du!! Blondie!! Nå mårru bestemme deg! Ung eller gammal?? ← Alt ettersom det passer, vettu! Forresten er jeg ikke så veldig blond lenger. Håret har vokst ut med min egen farge nå. Men jeg kjenner på at jeg har lyst til å bli blond igjen. Sånn etter hvert iallfall.. Her går jammen sidene unna Håper du får en strålende helg, snuppelure. Kos dere i det herlige sommerværet. stor stor ← Unna og unna, fru Blom.. Lenge siden jeg har vært her nå, og jeg er egentlig bare innom en kjapp tur denne gangen også. Prioriterer tid sammen med mannen for tida, dessuten er jeg en del på vift. I tillegg tør jeg ikke logge meg inn når jeg er på jobb, for da får jeg ikke gjort annet enn KG.. Men takk, jeg hadde en flott helg! Var ute hele lørdagen og jobbet i hagen. Var herlig med soooool! :-D Bare innom og vanner litt planter, for jeg tror de får litt lite oppmerksomhet her om dagen ← Det har du visst helt rett i.. Godt du passer på meg, vennen! Og jeg som trodde jeg hadde gått glipp av masse her inne ← Men den gang ei.. ← Koselig du stikker innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 17. april 2007 Forfatter #3004 Del Skrevet 17. april 2007 Juhuuuu!!! Hanna vant dansefeber! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 17. april 2007 #3005 Del Skrevet 17. april 2007 hellu vennen!!! Går alt bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 17. april 2007 #3006 Del Skrevet 17. april 2007 på!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 17. april 2007 Forfatter #3007 Del Skrevet 17. april 2007 Hei Peppa, vennen min! Joda, alt er fint med meg. Jeg har bare litt lite KG-tid for tida. Men det er nesten et positivt tegn, for det betyr jo at jeg stadig er på vift eller koser meg med mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 17. april 2007 Forfatter #3008 Del Skrevet 17. april 2007 Hurra! Der var vimse også, jo! Stoooor tilbake til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 17. april 2007 #3009 Del Skrevet 17. april 2007 Så godt at du koser deg da! Uff, jeg sitter å ser på debatt på NRK, jeg må bare riste på hodet..... Religion er roten til alt ondt sier jeg bare.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 17. april 2007 Forfatter #3010 Del Skrevet 17. april 2007 Ja, det kan du si. Det nytter iallfall ikke å diskutere religion, da man aldri blir enige uansett. Skjønner ikke hvorfor man ikke bare kan bli enige om at man er uenige og begynne å respektere hverandres ulikheter og trosretninger? Fatter ikke hvorfor det skal være så vanskelig. Mitt synspunkt er iallfall at de fleste religioner i bunn og grunn har den samme guden, men at det er forskjellige måter å tilbe på. Men det er vel egentlig ikke religionene i seg selv som skaper krig, det handler vel så mye om makt og penger. Religionen blir bare et fint påskudd til å starte krig og uroligheter. Sånn! Det var dagens dype! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 17. april 2007 #3011 Del Skrevet 17. april 2007 Du var flinkere å komme med "dype" du enn hva samtlige av de i NRK gjorde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 17. april 2007 Forfatter #3012 Del Skrevet 17. april 2007 Så pass ja? Men så veldig dypt var det vel ikke. Jeg er i grunnen litt for trøtt til å kunne diskutere krig, fred, religion og sånn i kveld.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 17. april 2007 Forfatter #3013 Del Skrevet 17. april 2007 Men nå er det natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 17. april 2007 #3014 Del Skrevet 17. april 2007 Det er så typisk at du er her når jeg sitter oppslukt i noe på teve Er vel ikke lenge til du skal til legen nå!? Håper dere blir klokere Religion er roten til alt ondt sier jeg bare.... ← Veldig enig i den!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 17. april 2007 #3015 Del Skrevet 17. april 2007 Natt Natt, eller-du sover vel allerede du Kos deg med mannen du!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 18. april 2007 Forfatter #3016 Del Skrevet 18. april 2007 Det er så typisk at du er her når jeg sitter oppslukt i noe på teve Er vel ikke lenge til du skal til legen nå!? Håper dere blir klokere Veldig enig i den!!!! ← Ikke vær så TV-gal, da. Det er bare fordummende, vet du. Mye smartere å være her og bli opplyst av meg! ------------ Jeg skal til legen til mandag. Blir spennende.. Natt Natt, eller-du sover vel allerede du Kos deg med mannen du!! ← Jeg var nok i drømmeland da, ja. Sov godt gjorde jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 18. april 2007 #3017 Del Skrevet 18. april 2007 Ikke vær så TV-gal, da. Det er bare fordummende, vet du. Mye smartere å være her og bli opplyst av meg! ------------ Jeg skal til legen til mandag. Blir spennende.. Jeg var nok i drømmeland da, ja. Sov godt gjorde jeg også. ← oh yeah... Du må begynne å plinge på meg når du er her :-D Spennende med mandag da... Satser på at det bare er en liten pille eller to som skal til for å få orden på sakene igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 18. april 2007 #3018 Del Skrevet 18. april 2007 Så spennende med mandag da Jeg har fått time i mai Og sånn som dagene mine flyr unna, så er ikke det lenge til tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 18. april 2007 #3019 Del Skrevet 18. april 2007 Hei og hopp! Er en stund siden sist nå, så jeg tar meg en liten runde og oppdaterer meg litt... Stor til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 21. april 2007 Forfatter #3020 Del Skrevet 21. april 2007 Lenge siden jeg har vært her nå. Eller det vil si; jeg har sneket som gjest mes jeg har vært på jobb. Litt, iallfall.. Men tør ikke logge meg inn, for da bare begynner jeg å skravle, og da tror jeg ikke sjefen min hadde blit så glad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå