Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Ja, her har vi jaggu kost oss!

For å gjløre det komplett sender jeg en liten klinings til alle som har vært innom, enten dere vil ha eller ikke: :kline:

Aaaahhh!!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag spiser jeg faktisk grillmat. Slang to hamburgere på grillen, og koser meg med dem nå. Det er så enkelt og greit, pluss at det ikke trengs stekefett. :tommel:

Bare synd jeg har vært på jobb i hele dag, slik at jeg ikke har fått nytt sola. Nå er det nesten litt for sent å sitte ute, for det begynner allerede å bli kaldere i lufta.

Gleder meg til våren setter skikkelig inn!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Jeg er litt underernært tror jeg :ler:

:sikle: Grillings høres godt ut. Her blir det fiskegrateng nå... Må fikse ferdig nå for jeg tror mannen kommer hjem hvert øyeblikk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sniker meg inn for å se hvordan det står til i galehuset...

Grilling er et sikkert vårtegn. Vi har også grillet noen ganger, men spist inne.

Ha en super torsdagskveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grilling er kos. Tror jeg må grille i helga. Er jo nesten sommer ute jo. :briller2:

Lenge siden jeg har vært innom og bedrevet fredagshopping. :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Sånn. Det burde holde.

*puh, sliten... *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helst hele året!!

:ler:

Nja.. Det er jeg faktisk ikke helt enig i. Jeg synes det er fint å ha et avbrakk fra varmen, jeg. Det er ikke noe stas dersom man har det samme været hele tida. Da har man ikke noe å se frem til, jo! Da kan man heller gå høst og vinter og glede seg til vår og sommer, i steden for å ta det som en selvfølge.

Synes ikke det er noe bedre enn den første dagen man kan gå uten jakke. Ville aldri vært denne tida foruten! :-D

Det eneste jeg skulle ønsket annerledes, var at høst og vinter var litt kortere. Ellers er jeg i grunnen fornøyd! ;)

Sniker meg inn for å se hvordan det står til i galehuset...

Grilling er et sikkert vårtegn. Vi har også grillet noen ganger, men spist inne.

Ha en super torsdagskveld.

Her i Galehuset er det litt stilt for tida, da jeg er mye på vift. Men det er jo egentlig et godt tegn, da! ;)

Ellers tror jeg også at det blir grilling på oss i helga. Det er kjempekoselig, synes jeg. Og ikke minst godt! :sikle:

Grilling er kos. Tror jeg må grille i helga. Er jo nesten sommer ute jo.  :briller2:

Lenge siden jeg har vært innom og bedrevet fredagshopping.  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:

Sånn. Det burde holde.

*puh, sliten... *

Ja, fredagshopping må til!

:hoppe::hoppe::hoppe:

Men pass deg Frida, du bør vel strengt tatt ikke hoppe så fælt i din tilstand.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var jeg på besøk hos ei venninne som jeg ikke ser så veldig ofte. Og det var veldig koselig. Fikk både middag, kaffe og lassevis med sjokolade.. :sikle:

I morra skal jeg og mannen på besøk til et vennepar. Der får vi visst også middag, og kjenner jeg dem rett blir det nok noe søtt også.

Blir mye godis hos venner for tida. Får visst prøve å begrense sjokoladeinntaket mens jeg er hjemme, ellers kommer jeg aldri til å kunne gå lettkledd i sommer. Kommer jo ikke til å få på meg sommerklærne.. :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde forresten veiledning på jobb i dag, og det gikk i grunnen veldig bra. Holdt på i halvannen time, og tida bare fløy av gårde. Vi ble enige om at jeg skal ha minst en samtale til, kanskje to før sommeren.

Vi ble også enige om ymse andre ting som jeg ikke vil legge ut om her. Hovedsaken er iallfall at jeg er i gang med noe som jeg vil ha veldig godt av. Men det vil ta lang tid.

Godt jeg enda er ung! :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! :)

Men nå er jeg rimelig utslitt. Var i byen etter jobb i dag, og fikk kjøpt meg en topp, øredobber og en bukse på halv pris.

Kjente at en bytur etter en slitsom dag på jobb tok knekken på meg.

Gamle kjærring, altså.. :roll:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men nå er det avslapping i horisontal stilling på sofaen som står på programmet mitt. Litt hjernedød underholdning på skjermen, samt et liiiite sjokoladekakestykke.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går jammen sidene unna :ler:

Håper du får en strålende helg, snuppelure. Kos dere i det herlige sommerværet. :)

stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...