Gjest vimse Skrevet 7. april 2007 #2941 Del Skrevet 7. april 2007 Hvilken vei står møblene nå da? *nysgjerrig* Jeg har jo muligheten til å visualisere det siden jeg har vært i stua di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 7. april 2007 #2942 Del Skrevet 7. april 2007 Hvilken farge malte dere i da??? Her er det mannen som ommøblerer flere ganger i året så nå har jeg satt ned foten og sagt at sånn vi har det nå blir det. BASTA! Ha en fin lørdag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 7. april 2007 Forfatter #2943 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Hvilken vei står møblene nå da? *nysgjerrig* Jeg har jo muligheten til å visualisere det siden jeg har vært i stua di ← TV og anlegg står der sofaen sto før. Det vil si foran den veggen som nå er oppusset på nytt. Sofaen står nesten midt i rommet, mellom TV'n og kjøkkenet. Så har vi satt en nyinnkjøpt kommode på veggen mot kjøkkenet. Litt krøkkete forklart, men du ser det kanskje for deg? Hvilken farge malte dere i da??? Her er det mannen som ommøblerer flere ganger i året så nå har jeg satt ned foten og sagt at sånn vi har det nå blir det. BASTA! Ha en fin lørdag!!! ← Vi malte med samme farge som vi hadde fra før (caffe latte). Det var bare den ene veggen som måtte tapetseres og males på nytt på grunn av masse ujevnheter i veggen og bobler i tapeten. Ha en fin lørdag du også! Endret 7. april 2007 av Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 7. april 2007 #2944 Del Skrevet 7. april 2007 Skjønte det jeg Måtte bare sjekke om du hadde flyttet spisestuen eller noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 7. april 2007 Forfatter #2945 Del Skrevet 7. april 2007 Nei, spisestuen står fint der den står. Gidder nok ikke å flytte på den med det første. Nå er det bare litt gardiner her og der, litt tepper og bilder på veggene som mangler. Satser på å få ting litt på plass i løpet av året.. Men nå tror jeg at jeg må prøve å få gjort litt lure ting. En dusj skal blant annet bli godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 7. april 2007 #2946 Del Skrevet 7. april 2007 Cafe latte er en kjempefin farge!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 7. april 2007 #2947 Del Skrevet 7. april 2007 Utrolig hva gardiner og bilder kan gjøre Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 7. april 2007 #2948 Del Skrevet 7. april 2007 Stua vår er så kjedelig at den kun kan møbleres på en måte. Men nå håper vi jo å flytte snart så da blir det ommøblering uansett Hva annet morsomt skal du gjøre i påsken da Bippe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 7. april 2007 #2949 Del Skrevet 7. april 2007 Gosh! Ommøblerer du SÅ ofte? Det gidder ikke jeg. Er alt for slapp pg giddalaus til å gjøre det. Finner jeg en måte ting fungerer på, lar jeg det bare være sånn. Har ikke så mye energi og stå-på-vilje som deg, gitt.. ← Jeg liker forandringer!! Og ikke alltid at stearin/telys er godt nok.. (gardiner kan jeg ikke ha lengre, det blir bare helt feil slik vinduene er etter oppussinga, litt dumt da, siden jeg kjøpte helt nye panellengder på sensommeren i fjor.. ) Men nå har jeg jo et løfte jeg må holde, og det er ganske kjipt!!! Grunnen til at mannen vil ha det slik vi har det nå FOR EVAH, er pga en fremtidig flatskjerm!! Den kommer visst til å passe perfekt på den veggen tvn står på nå.. Men jeg ser jo ingen flatskjerm, så da kan jeg jo ommøblere Eller evt få flatskjerm.. Nå har jeg noe å true med... Jeg vil og se stua di, og vite hvordan du haaaar deeeeet... Kan jeg få lov til å bruke huset ditt som hytte??? Så kommer jeg nedover sånn sirka annenhver helg Pluss vinterferie, sommerferie og påskeferie.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 8. april 2007 #2950 Del Skrevet 8. april 2007 Cafe latte er en kjempefin farge!!! ← jeg ommøblerte på rommet til jenta i går, og nå ser det myyye større ut der! morsomt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 8. april 2007 #2951 Del Skrevet 8. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 8. april 2007 #2952 Del Skrevet 8. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 8. april 2007 #2953 Del Skrevet 8. april 2007 Innom med en påskeklem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 10. april 2007 Forfatter #2954 Del Skrevet 10. april 2007 Tusen takk jenter! Koselig med så mye besøk! :-D I dag var første arbeidsdag etter en deilig ferie. Sukk.. Men det gikk bedre enn jeg regnet med, selv om det var hardt. Hadde heldigvis ikke så mange som maste på meg.. Nå sitter jeg og surfer litt her, samtidig som jeg spsier svigermors mat som mannen hentet hos henne i går. Så greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. april 2007 #2955 Del Skrevet 10. april 2007 Her hadde jeg visst ikke vært på en stund... *skylder på påskeferien* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 10. april 2007 #2956 Del Skrevet 10. april 2007 jasså...du sitt her å glor!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 10. april 2007 Forfatter #2957 Del Skrevet 10. april 2007 Her hadde jeg visst ikke vært på en stund... *skylder på påskeferien* ← Unnskyldning både godtatt og fullt ut forstått! Koselig å se deg igjen! :-D jasså...du sitt her å glor!!! ← Jupp! Må jo følge litt med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 10. april 2007 #2958 Del Skrevet 10. april 2007 Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 10. april 2007 Forfatter #2959 Del Skrevet 10. april 2007 tilbake til go'vimsa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 10. april 2007 Forfatter #2960 Del Skrevet 10. april 2007 *mett* Men har jeg plass til et aldri så lite sjokoladekakestykke, tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå