Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Peppa

Ja, når skal man ta frem påskeegget og fylle det opp med godteri egentlig?

Tenkte å fylle opp et egg for jenta og gjemme det, slik at jeg og hun kunne lete etter det en dag. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke egentlig på påskeaften man skal sette frem påskeegget? Var iallfall det da jeg var liten. Men nå spiser jeg jo så ofte godt, at det nesten er påskeaften flere ganger i uka..

Bare egget som mangler, da. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest vimse

Jeg må innrømme at det spises litt snop her også i løpet av en uke, men jeg gleder meg til å gå og handle med mannen til uka, og ha en skikkelig påskehandel, snop og godt pålegg og sånt. Egentlig ikke så mye utenom det vanlige, men det er noe spesielt allikevel... :sjenert::ler:

Vi pleide å få påskeegget på 1.påskedag tror jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig du, som har en mann som gidder å gå å handle med deg. Min mann HATER å gå på butikken, og han sitter heller i bilen på utsiden og venter på meg enn å bli med inn. Og da kan du tenke deg at jeg stresser meg gjennom hyllene for å unngå at han må vente for lenge.

Hmfr.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg er enig med deg i at det er noe spesielt med påske uansett. Sjokoladen smaker nesten ekstra godt når den ligger i et påskeegg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimse
Heldig du, som har en mann som gidder å gå å handle med deg. Min mann HATER å gå på butikken, og han sitter heller i bilen på utsiden og venter på meg enn å bli med inn. Og da kan du tenke deg at jeg stresser meg gjennom hyllene for å unngå at han må vente for lenge.

Hmfr.. :forvirret:

Næh, to ganger i året handler vi sammen, det er til jul og påske, så det skal bare mangle at han blir med på :ler:

Og så må du bare lære deg å stresse ned, hvis han synes det tar for lang tid så får han bare bli med inn da, så går det fortere ;) Det sier jeg til mannen her, så får han bestemme selv hva han vil, men jeg vil ikke ha noe klaging :ler:

Men jeg er enig med deg i at det er noe spesielt med påske uansett. Sjokoladen smaker nesten ekstra godt når den ligger i et påskeegg. :ler:

Det tror jeg nesten det er noe i :ler: Vi skal vel til svigers på middag en gang i løpet av påsken som vi pleier, og hun har plassert små påskeegg rundt omkring i stuen, og de er som regel tomme når vi har vært der... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh, to ganger i året handler vi sammen, det er til jul og påske, så det skal bare mangle at han blir med på :ler:

Og så må du bare lære deg å stresse ned, hvis han synes det tar for lang tid så får han bare bli med inn da, så går det fortere ;) 

Godt å høre at dere ikke koser dere sammen på butikken. Hvis du skjønner hva jeg mener..

Må prøve å stresse ned ja, men det er ikke så lett. Jeg stresser heller enn å bli møtt med masse klaging når jeg kommer ut fra butikken.. :forvirret:

Det tror jeg nesten det er noe i :ler: Vi skal vel til svigers på middag en gang i løpet av påsken som vi pleier, og hun har plassert små påskeegg rundt omkring i stuen, og de er som regel tomme når vi har vært der... :sjenert:

Så koselig da!

Er det ikke herlig å få lov til å være som barn igjen? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimse

Du får sette i ørepropper når du er på vei ut til bilen igjen :ler:

Jo, det er deilig å være barn igjen innimellom!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smågodt. Så det var flere forskjellige sjokolader. Masse digg!

Men nå har jeg spist for mye, så magen min står nesten litt i spenn.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, heldigvis for det. :ler:

Men nå er det natta for meg. Sov godt, jenter! :klem:

Ikke sikkert jeg kommer innom her i morra før jeg drar. Da er jeg i tilfellet ikke tilbake før torsdag. Så derfor:

GOD PÅSKE ALLE SAMMEN!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...