Gå til innhold

Galehuset

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal vinke til deg når vi kjører forbi i morgen (selv om jeg ikke vet helt eksakt hvor du bor da) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

grattis med dagen som var!!! :klem:

håper alt er bra med bippe-mor :)

Skrevet

Hei alle sammen! Og tusen takk for alle hilsninger! Setter stor pris på at dere tenker på meg. :klem:

Nå har jeg påskeferie! Jippi!!!!! :hoppe:

Avspaserer i dag. Må bare innom jobben en kjapp tur i løpet av dagen for å svare på en spørreundersøkelse det er litt viktig at blir gjennomført. Men det er bare et skjema som skal fylles ut, så det er ikke så ille. :)

Skrevet

Beklager at jeg ikke har vært innom her på noen dager. Men jeg har jobbet overtid to dager på rad, da jeg hadde en del ting som måtte gjøres unna for å ha tid til å ta påskeferie. Og jeg turte ikke å stikke innom KG mens jeg jobbet, fordi jeg da ikke hadde fått gjort så mye fornuftig.. :sjenert:

I går dro jeg rett fra jobb og besøkte en venninne jeg ikke ser så ofte. Det var veldig koselig, og jeg merket det var veldig godt å komme seg ut litt.

Skrevet

Insinuerer du at KG kan være distraherende? Har aldri skjedd meg... ;)

Skrevet

Nei, sånt skjer vel aldri supermennesker som deg.. :ler:

Skrevet

Men MEG derimot, er veldig lett å lede.. :forvirret::ler:

Prøver meg på en liten dagbokrunde her nå. Tror ikke jeg har vært innom folk på år og dag. Må oppdatere meg litt hos de forskjellige.

*henter en ny kopp kaffe*

Skrevet

For et herlig vær! Nå har jeg hengt ut dyner og puter i sola. Gleder meg til å legge meg i nyluftet og nyskiftet sengetøy i natt. :-D

Ellers fikk mannen selvangivelsen i dag. Vi fryktet det verste, og trodde oppriktig han kom til å få en saftig smell i år. Men jaggu får han ikke igjen penger, gitt! Hurra!! :hoppe:

Jeg har ikke fått min enda. Håper den kommer i morra. Og jeg tror jeg også får igjen litt. Ikke så mye, men tviler på det blir smell iallfall. Og det er tross alt det viktigste. :-D

Gjest vimse
Skrevet

PÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅSKEFRIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!

:hoppe:

Skrevet

God påske, Bippe. Kos deg kjempemasse. Skal se om jeg ikke får oppdatert meg her inne etterhvert :)

Skrevet

God påske og grattis med overstått!!!!

Nyt påsken! Du fortjener så utrolig masse å ha fri og slappe av!!!! :klem:

Gjest Peppa
Skrevet

Kos deg i påsken lille venn!!

Jeg skal på do og tisse og så ta meg en dusj! ;)

Skrevet (endret)
God påske, Bippe. Kos deg kjempemasse. Skal se om jeg ikke får oppdatert meg her inne etterhvert :)

Takk for det, og i like måte. Jeg har vært her så lite i det siste, så jeg tror ikke det er så mye spennende å oppdatere seg på.. ;)

God påske og grattis med overstått!!!!

Nyt påsken! Du fortjener så utrolig masse å ha fri og slappe av!!!! :klem:

Tusen takk! Det var fint sagt. :klem:

Jeg kjenner det skal bli veldig godt å få slappet litt av, ja.

Kos deg i påsken lille venn!!

Jeg skal på do og tisse og så ta meg en dusj!  ;)

Takk for det, og i like måte.

Håper det gikk greit på do og i dusjen, da.. :ler:

Endret av Bippe
Skrevet

I dag sov jeg til halv tolv! :overrasket:

Det pleier jeg aldri å gjøre. Våkna da mannen gikk på jobb sånn i ni-tida, og skulle bare hvile øynene en halvtimes tid. Så våkna jeg forvirra halv tolv. Tror jeg trengte litt søvn, ja..

Nå har jeg tatt meg en god dusj, har stelt meg nesten ferdig, og nå sitter jeg og spiser frokost. Etterpå skal jeg til jobb en halvtimes tid for å svare på den spørreundersøkelsen. Så skal jeg ut på jobben til mannen for å hjelpe ham med ymse ting. Må også ta storinnkjøp av mat i dag. Greit å gjøre unna før påska setter inn. :)

Skrevet

Sitter her for meg selv og nyter den utsøkte smaken av smågodt. De hadde tilbud på Ica i dag, og jeg kjøpte en stooor pose. Har faktisk allerede fylt opp påskeegget.. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...