Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

:forkjola:

Jau da.. Da var det et faktum. Jeg er blitt skikkelig syk IGJEN. Tredje gang på tre måneder.

Flott!

Er hjemme fra jobb, hadde aldri i livet klart å gjøre noe der i dag. Jeg hadde feber i natt, og har kanskje sovet to timer til sammen. Veklset mellom å skjelve som et ospelauv og å være kjempevarm. I tillegg hadde jeg et tankekjør uten like. Det var helt rart. Var akkurat som om jeg hadde masse forskjellige tanker i hodet, som slåss om plassen og min oppmerksomhet. Mulig det var feberen som gjorde det. Merkelig og litt ubehagelig var det iallfall.. :forvirret:

Nå skal jeg prøve å få i meg litt mat. Har tatt frem et knekkebrød med ost på. Skal også ha en kopp te og en appelsin. C-vitamin er visst bra for en skranten kropp, selv om det kanskje er en smule for sent nå.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utrolig gøy å få prate en stund med deg.. Håper ikke det blir lenge til neste gang ;)

:kyss:

Setter uansett pris på at du kommer innom hjemmesiden og chaten og er litt glup der :ler:

Det trenger ikke bli lenge til neste gang. Regner med at jeg kommer til å være her en del i dag, i og med at jeg ikke er på jobb.

Noe må man jo finne på når man ikke orker så mye annet.. ;)

ha en fin kveld vennen!

Kos deg!  :klem:

Takk, snuppa. Jeg hadde en helt grei kveld, selv om jeg var rimelig redusert. Prata med mamma på telefonen, og det er jo alltid koselig. :)

:vinke:

Du er jo som vanlig forsvunnet når jeg kommer... :ler:

Jeg er her nå. Men det hjelper ikke, da du ikke er her..

Vi får avtale en date med klokkeslett snart! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, vennen. :klem:

Nå skal jeg forflytte mitt slitne legeme opp i stua, pakke meg inn i et pledd og legge meg nedpå litt. Kjenner jeg trenger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det, jenter! :klem:

Og ja vimse, du har helt rett i det. Jeg lå på sofaen resten av dagen og kvelden i går. Hadde i grunnen ikke krefter til noe annet.

I dag har feberen sluppet taket, men hodepinen har samtidig gjort sitt innntog. Så jeg er fortsatt ganske redusert.

Har ikke planer om å gjøre så mye mer enn å slappe av i dag. Kanskje jeg kan få vasket litt klær, for det trengs.

Ellers kommer mamma på besøk i dag. Hun skal være et par dager. I morgen skal svigermor lage middag til oss alle sammen. Jeg håper bare at jeg er bedre til i morra, ellers kan det bli et tungt middagsselskap for min del.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg få i meg en kopp te og litt frokost. Spiste ikke så mye i går, så jeg tror jeg trenger å få i meg litt energi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usj, ikke noe særlig å være så syk. Sambo var det i forrige uke, men forløpig ser det ut til at jeg slipper unna med en lett forkjølelse *krysser fingrene*

God bedring Bippe :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peppa

*sender masse appelsin, kvikk lunsj og nyeste se og hør*

I håp om at du setter deg ned, nyter godteriet og leser se og hør i fred og ro, og blir frisk igjen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle innom for å :danse: og :hoppe: for fredda men så er du jo syk igjen!!! :troest:

Så da sender jeg en varm brownies med vaniljesaus og en god kopp :kaffe: istedet med mange ønsker om god bedring!!!! :kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...