Catus Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #2821 Skrevet 21. mars 2007 Gosh! Som jeg så ofte gjør, sitter jeg og følger med på FINN. Kom over denne boligen i et av Kristiansands bedre strøk. De skal ha 7,5 mill for et hus som trenger nokså mye oppussing. Dessuten tror jeg vedkommende som bor der i dag er en smule glad i rosa.. Men flott utsikt, da! Dog ikke så fin som denne. *drømme seg bort*
Gjest uri Skrevet 21. mars 2007 #2822 Skrevet 21. mars 2007 åååh... Har forelska meg helt i finn og biligmarkedet.. Er jo sååååå mye fint... Som jeg vil haaaaa.... Men den første du la ut her.... Fin utsikt og fint ute... Men jammen mye å fikse opp innomhus!!
Gjest Peppa Skrevet 21. mars 2007 #2823 Skrevet 21. mars 2007 he he.... ser ut som om d skulle vært ei gammel dame med en stor prinsessedrøm som bor inni der...
Catus Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #2824 Skrevet 21. mars 2007 Ja, ikke sant? Jeg liker å følge med i boligmarkedet, da vi ikke er sikre på hvor lenge vi har lyst å bo her vi bor. Kommer ikke til å selge med det første (må gjøres en del her først), men jeg liker å følge med på utvikling og prisnivå. Dessuten er jeg nysgjerrig på hvordan folk har det inne. Mye fint, og mye som ikke er fullt så fint..
Gjest Peppa Skrevet 21. mars 2007 #2825 Skrevet 21. mars 2007 Flotte hus, men noe å gjøre inni hver av dem ser jeg.... Men det første huset var jo fint<inni, på sin egen måte. det er nok en prippen by-frue som bor der ja!
Gjest uri Skrevet 21. mars 2007 #2826 Skrevet 21. mars 2007 he he.... ser ut som om d skulle vært ei gammel dame med en stor prinsessedrøm som bor inni der... ← mhm... Smak og behag sier nå jeg... Kan godt gå for litt gammeldags og sånt, men det der ble for..... lyseblå og lyserosa og blondete for min del...
Gjest uri Skrevet 21. mars 2007 #2827 Skrevet 21. mars 2007 Ja, ikke sant? Jeg liker å følge med i boligmarkedet, da vi ikke er sikre på hvor lenge vi har lyst å bo her vi bor. Kommer ikke til å selge med det første (må gjøres en del her først), men jeg liker å følge med på utvikling og prisnivå. Dessuten er jeg nysgjerrig på hvordan folk har det inne. Mye fint, og mye som ikke er fullt så fint.. ← Mye som er veldig rart!!! Jeg har ikke så lyst å bo her vi bor lengre.. Vil jo helst bygge nytt!!! Vi har såå mange planer, og vi er enige om alt!! Bare så dumt vi må ut med over mill for bare tomta
Gjest uri Skrevet 21. mars 2007 #2829 Skrevet 21. mars 2007 Møkka penger!! Hvorfor kan det ikke være slik at alle får 5 mill (minst) når de flytter hjemmefra!?!?
Catus Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #2831 Skrevet 21. mars 2007 Møkka penger!! Hvorfor kan det ikke være slik at alle får 5 mill (minst) når de flytter hjemmefra!?!? ← Ja, det hadde jaggu gjort susen, gitt! Men jeg tror kanskje at det for mange ville vært litt for tidlig å disopnere 5 mill allerede når de flytter hjemmefra. Tror ikke det er mange 18-19 åringer som hade takla det på en fornuftig måte.. Morsom e-post Bippe!!!! ← Ja, flott vårtegn?
Catus Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #2833 Skrevet 21. mars 2007 Men du har sett den allerede du, Uri. Den der jentene viser navlen om våren, vet du!
Gjest uri Skrevet 21. mars 2007 #2835 Skrevet 21. mars 2007 Er kristiansand i sorg nå som Sven O er død?? (måtte han hvile i fred)
Catus Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #2836 Skrevet 21. mars 2007 Er kristiansand i sorg nå som Sven O er død?? (måtte han hvile i fred) ← Nja.. Vet ikke helt hva jeg skal si. Jeg har ikke fått med meg så mange reaksjoner på det enda, men han var jo en byoriginal som sikkert vil bli dypt savnet i visse kretser. Jeg traff ham aldri, så jeg har ikke noe forhold til det, utover at jeg selvsagt føler med Mette-Marit og familien hennes. Det er alltid sårt og spesielt å miste et familiemedlem uansett hvordan forholdet har vært dem i mellom.
Catus Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #2837 Skrevet 21. mars 2007 Men nå tror jeg at jeg skal forflytte meg opp i stua. Har begynt å fryse her nede i arbeidsrommet (er litt kaldt her), og det er ikke så bra for meg med tanke på at jeg ikke er helt i slaget. Tror jeg skal se på Ugly Betty, og pakke meg inn i pleddet.
Gjest uri Skrevet 21. mars 2007 #2838 Skrevet 21. mars 2007 Nja.. Vet ikke helt hva jeg skal si. Jeg har ikke fått med meg så mange reaksjoner på det enda, men han var jo en byoriginal som sikkert vil bli dypt savnet i visse kretser. Jeg traff ham aldri, så jeg har ikke noe forhold til det, utover at jeg selvsagt føler med Mette-Marit og familien hennes. Det er alltid sårt og spesielt å miste et familiemedlem uansett hvordan forholdet har vært dem i mellom. ← Ok.. Så liksom for meg at han var kongen av sørlandet.. Men nå tror jeg at jeg skal forflytte meg opp i stua. Har begynt å fryse her nede i arbeidsrommet (er litt kaldt her), og det er ikke så bra for meg med tanke på at jeg ikke er helt i slaget. Tror jeg skal se på Ugly Betty, og pakke meg inn i pleddet. ← ahh... Takk for påminnelsen... Digger Betty.. :-D Utrolig gøy å få prate en stund med deg.. Håper ikke det blir lenge til neste gang Setter uansett pris på at du kommer innom hjemmesiden og chaten og er litt glup der
Eeyore Skrevet 21. mars 2007 #2840 Skrevet 21. mars 2007 Du er jo som vanlig forsvunnet når jeg kommer...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå