Gjest vimse Skrevet 21. mars 2007 #2801 Del Skrevet 21. mars 2007 Uff vennen min, er det ikke det ene så er det det andre *satser på frisk bippe i helgen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 21. mars 2007 #2802 Del Skrevet 21. mars 2007 det psykiske styrer det fysiske og omvendt! det var en av tingene vi lærte da vi hadde psykologi på skolen. Husker da tanta mi var gift med en idiot av et mannfolk,Hun turde aldri å si han imot, så istedet for å bli sint og si ifra, så satt hun å klødde seg på hendene, og det utviklet seg tilslutt til bli eksem. Hun såg ikke ut på fingrene. Det rare var at når hun endelig greide og skille seg ifra han og begynte å få det mye bedre, forsvant eksemet også! Du må prøve å ikke la jobben gå inn på deg vennen. Men det skal bli deilig med påskeferie da, lov meg at du legger ifra deg jobben og nyter det fullt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #2803 Del Skrevet 21. mars 2007 Uff vennen min, er det ikke det ene så er det det andre *satser på frisk bippe i helgen* ← Takk for kos og gode ønsker. Du er god du! det psykiske styrer det fysiske og omvendt! det var en av tingene vi lærte da vi hadde psykologi på skolen. Husker da tanta mi var gift med en idiot av et mannfolk,Hun turde aldri å si han imot, så istedet for å bli sint og si ifra, så satt hun å klødde seg på hendene, og det utviklet seg tilslutt til bli eksem. Hun såg ikke ut på fingrene. Det rare var at når hun endelig greide og skille seg ifra han og begynte å få det mye bedre, forsvant eksemet også! Du må prøve å ikke la jobben gå inn på deg vennen. Men det skal bli deilig med påskeferie da, lov meg at du legger ifra deg jobben og nyter det fullt ut! ← Huff, litt av en historie om tanta di. Godt hun har det bedre nå. Jeg vet at psykisk og fysisk går hånd i hånd. Men nå skal det jo sies at det har vært mye sykdom på kontoret for tida, og det skal veø godt gjøres å unngå alle basseluskene. Men likevel pleier jeg ikke å bli smitta sånn flere ganger etter hverandre.. Men jeg lover at jeg skal nyte påskeferien til fulle, og ikke tenke på jobben. Skal tilbringe litt tid hjemme hos mamma, og det pleier som regel å hjelpe litt. til gojenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 21. mars 2007 #2804 Del Skrevet 21. mars 2007 Rart det der med å komme hjem til mamma, det gjør underverker for de fleste tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #2805 Del Skrevet 21. mars 2007 Ja, så sant de ikke nører opp under all elendigheten, så. Min mamma har en tendens til å henge seg litt for mye opp i det negative. Men jeg tror jeg vil ha godt av å få litt stell og selskap likevel. Gleder meg til å komme hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 21. mars 2007 #2806 Del Skrevet 21. mars 2007 Ja, det er helt sikkert!! Håper min datter vil føle det samme om meg en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 21. mars 2007 #2807 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) *Og sender over en varm kopp med varm sjokolade!!! * Endret 21. mars 2007 av smile Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #2808 Del Skrevet 21. mars 2007 Ja, det er helt sikkert!! Håper min datter vil føle det samme om meg en gang! ← Det tror jeg garantert hun vil! Bare ikke regn med at det vil gjelde for tenårene. Da er vel de fleste mammaer rimelig teite uansett hva de gjør.. *Og sender over en varm kopp med varm sjokolade!!! * ← Tusen takk, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 21. mars 2007 #2809 Del Skrevet 21. mars 2007 Bare hyggelig, tror jammen jeg setter meg ned selv og koser meg litt med noe godt. Fysen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 21. mars 2007 #2810 Del Skrevet 21. mars 2007 *spiser påskemarsipan* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 21. mars 2007 #2811 Del Skrevet 21. mars 2007 Det tror jeg garantert hun vil! Bare ikke regn med at det vil gjelde for tenårene. Da er vel de fleste mammaer rimelig teite uansett hva de gjør.. ← Ja, du har helt rett i det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #2812 Del Skrevet 21. mars 2007 Har spist for mye kokesjokolade.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 21. mars 2007 #2813 Del Skrevet 21. mars 2007 Kokesjokolade er jo digg!!! Og litt sunnere enn vanlig så det går nok bra Bippe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 21. mars 2007 #2814 Del Skrevet 21. mars 2007 Fordelen med å spise for mye sjokolade er at man som oftest får tømt tarmen godt i etterkant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #2815 Del Skrevet 21. mars 2007 Kokesjokolade er jo digg!!! Og litt sunnere enn vanlig så det går nok bra Bippe! ← Liker tanken på at det er sunt.. Fordelen med å spise for mye sjokolade er at man som oftest får tømt tarmen godt i etterkant! ← Det fungerer ikke sånn for alle. Da må jeg i tilfelle ha en del kaffe i tillegg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 21. mars 2007 #2816 Del Skrevet 21. mars 2007 Funker ikke for meg heller, men mams "skryter" av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #2817 Del Skrevet 21. mars 2007 Heldig hun er da. Sannelig ikke verst med et avføringsmiddel som smaker så godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 21. mars 2007 #2818 Del Skrevet 21. mars 2007 mamma skryter stadig av Ingers rugbrød hun! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 21. mars 2007 #2819 Del Skrevet 21. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #2820 Del Skrevet 21. mars 2007 *noterer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå