Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Jer merker jeg er litt "tom" her inne for tida. Det vil si; jeg er ofte innom KG og leser og oppdaterer meg litt. Men jeg har ikke så mye energi til å skrive.. :forvirret:

Tror det er sånn for de fleste innimellom.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har ingen god dag i dag, arbeidsdagen har vært helt blæh! Jeg er sliten som bare det, og nå vil jeg hjem. Skal bli godt med stevnemøte med sofaen.

Gårsdagen gikk for øvrig til husarbeid. Skulle ha besøk av arbeidsmannen som pusset opp hos oss i fjor, da han skulle se på den stueveggen som ikke ser ut. Ville at huset ellers skulle se sånn tålig presentabelt ut.

Så nå skal han fikse veggen allerede til helga. Jeg har bursdag da, og hadde egentlig avtalt med mamma og eldste bror at jeg skulle møte dem i byen og tilbringe dagen sammen med dem. Men i og med at det i steden blir oppussing, må jeg være hjemme og sikkert hjelpe til en del. Iallfall være til stede. Ikke helt den måten jeg hadde håpt å feire bursdag på.. :tristbla:

Men det var eneste helga arbeidsmannen hadde mulighet, så det må bare bli sånn. Heldigvis er ikke påska så langt unna nå, og jeg satser på at jeg får reist hjem til mamma en tur da. Kjenner jeg trenger en pause fra alt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimse
..og kanskje treffe vimse og Turbo dersom de er hjemme og ledige i påska? :)

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA! :hoppe:

Jeg har fri hele påskeuken jeg også!!

Turbo har fri fredag og mandag i alle fall ;)

Nå går du hjem og slapper av, tar litt hensyn til deg selv!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Peppa

Hei Bippe!

Håper du har det fint! :klem:

Stikk innom hit på bursdagen din, så skal vi love å gjøre dagen din knall!! ;)

*sender Bippe mange varme klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turbotøsa
..og kanskje treffe vimse og Turbo dersom de er hjemme og ledige i påska? :)

:hoppe:

skal vi si langfredag? :-D

Fikk beskjed i går at jeg måtte male leiligheten til mamma til sommeren.. Vimse sa da, blir mye maling på deg til sommeren, for du skal jo male hos bippe også! :ler: Så da bare venter jeg på når jeg skal begynne ;)

Ta vare på deg selv vettu!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kos deg med (eller i...) sofaen :kose:

Under to uker til påske... :hoppe:

Takk, jeg koste meg veldig med sofaen i går. Mannen ble nok litt snurt på meg for at jeg ikke ville hjelpe ham med ymse ting, men jeg orket rett og slett ikke. Jeg må ta litt vare på meg selv..

Og jog :hoppe: bare med tanken på påskeferien! Jippi!!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA! :hoppe:

Jeg har fri hele påskeuken jeg også!!

Turbo har fri fredag og mandag i alle fall

Nå går du hjem og slapper av, tar litt hensyn til deg selv!!

Så bra! Vet ikke helt hvilken dag jeg kommer og hvor lenge jeg blir, men vi skal nok få sjansen til et treff, ja. Jeg skal prioritere det! :-D

Innom med en stoooor :klem: for å muntre deg opp litt :)

Takk vennen, det gjorde godt. :klem:

Gøy å se deg igjen forresten!

Hei Bippe!

Håper du har det fint!  :klem:

Stikk innom hit på bursdagen din, så skal vi love å gjøre dagen din knall!!  ;)

*sender Bippe mange varme klemmer*

Takk for gode klemmer, snuppa! Jeg har det bedre enn i går, med tanke på jobb. Men i morra mistenker jeg at det kanskje blir en drittdag igjen. Men vi får se, jeg håper jo ikke at det blir det.

Ellers vet jeg nesten ikke om jeg tør å stikke nesa innom her til lørdag, jeg.. :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: 

skal vi si langfredag? :-D

Fikk beskjed i går at jeg måtte male leiligheten til mamma til sommeren.. Vimse sa da, blir mye maling på deg til sommeren, for du skal jo male hos bippe også! :ler:  Så da bare venter jeg på når jeg skal begynne ;)

Ta vare på deg selv vettu!!!!

Ja, nå har du jo lovet å hjelpe oss, så.. :tunge1::ler:

Jeg tør ikke avtale en eksakt dag å treffes enda, da jeg ikke vet når jeg kommer og hvor lenge jeg skal være hjemme. Men dere er de første til å få vite det så snart det er bestemt. Gleder meg! :-D

Dumt at du må feire bursdagen sånn da, men som du sier det er jo ikke lenge til påske :hoppe:

Nei, nå er det jammen ikke lenge til! Hurra!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påska nærmer seg virkelig med stormskritt. Jeg har fått fikset avspasering siste fredagen før ferien, slik at jeg får fri ekstra lenge! :hoppe:

I tillegg skal jeg kanskje på kurs på torsdagen. Da blir det i tilfelle en behagelig slutt på den fra før så korte arbeidsuka. Juhu!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var dagens gladmelding. Så var det det negative. Jeg begynner å bli syk..IGJEN! :sur:

Det er jaggu meg tredje gang på tre måneder jeg blir syk. Og det ligner ikke meg. Mistenker at det kan ha med formen min ellers å gjøre. Man får vel et generelt dårligere immunforsvar når man ikke er helt i form, vil jeg tro.

Hvis jeg først skal bli syk, synes jeg sykdommen kan holde seg til ukedagene, slik at jeg i det minste slipper å gå på jobb.. :sjenert:

Men optimistiske Bippe ser for seg at hun blir liggende rett ut i helga nå.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...