Catus Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #2761 Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg skjønner at du gleder deg til ferie nå ja! Har du fri midt i uka også??? Ikke sitt for lenge nå da, ikke du som må ta alt fordi de andre er syke vel! ← Ja, jeg kommer til å ha fri hele uka! :-D Jeg må nok ta litt mer enn jeg pleier når de andre er syke ja. Det er nemlig noen oppgaver som ikke kan vente. Men det går greit, da jeg snart er ferdig. Dessuten har jeg brukt litt tid på å titte litt rundt på KG også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #2762 Del Skrevet 15. mars 2007 Nå drar jeg hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 15. mars 2007 #2763 Del Skrevet 15. mars 2007 Vel fortjent!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 16. mars 2007 #2764 Del Skrevet 16. mars 2007 Håper det har gått fint i dag vennen min, tenker på deg!! Sender deg en sms seinere i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 16. mars 2007 #2765 Del Skrevet 16. mars 2007 Innom med en klem Og hopper litt for fredag samtidig! Håper du har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #2766 Del Skrevet 16. mars 2007 Vel fortjent!!!! ← Takk, det synes jeg også. Håper det har gått fint i dag vennen min, tenker på deg!! Sender deg en sms seinere i dag ← Tusen takk, setter stor pris på det. Skal ha samtale halv ett i dag. Innom med en klem Og hopper litt for fredag samtidig! Håper du har det bra. ← Fredda, ja! Bare 5 timer igjen til helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 16. mars 2007 #2767 Del Skrevet 16. mars 2007 Lykke til med samtalen med jobbmannen! Håper de finner en måte å hjelpe på. Ikke slit deg ut, nå. Snart er det helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 16. mars 2007 #2768 Del Skrevet 16. mars 2007 lykke til med samtalen i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #2769 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Takk takk, dere! Det gikk veldig fint i dag. Men det er jo begrenset hvor mye man får utført på en time. Rakk bare å fortelle litt om meg selv og bakgrunnen min, samt forklart litt om hvordan jeg har det. Men han støttet meg på at jeg kunne trenge flere samtaler med ham, så jeg skal ha en ny i april. Det er litt lenge til, men det kommer en påskeferie midt i, så det skal nok gå veldig greit. Det er iallfall godt å endelig være i gang! :-D Endret 16. mars 2007 av Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #2770 Del Skrevet 16. mars 2007 Nå skal jeg gå å undersøke kjøkkenskapet for å se om vi har noe brukenes til middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 16. mars 2007 #2771 Del Skrevet 16. mars 2007 Ha en fin kveld! Nå er du endelig i gang i allefall!!! Jeg håper det blir til hjelp for deg!!! 10 arbeidsdager igjen til du har ferie, men nå er det FREEEEEEDA!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 16. mars 2007 #2772 Del Skrevet 16. mars 2007 Godt å komme i gang ihvertfall! Nyt helgen og kos deg masse sammen med mannen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 17. mars 2007 #2773 Del Skrevet 17. mars 2007 Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #2774 Del Skrevet 18. mars 2007 Takk for det, jenter. Jeg har hatt en veldig fin helg, ekstremt stille og rolig. Har fått slappet godt av, og det har vært så deilig! Nå tenkte jeg å sitte i sofaen resten av kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #2775 Del Skrevet 18. mars 2007 Jer merker jeg er litt "tom" her inne for tida. Det vil si; jeg er ofte innom KG og leser og oppdaterer meg litt. Men jeg har ikke så mye energi til å skrive.. Det er nok bare en periode, og jeg er nok snart tilbake for fullt igjen. I mellomtida kan dere tenke på at selv om dere ikke ser så mye til meg her, så betyr ikke det at jeg ikke tenker på dere, leser og følger med. Litt oppdatert må man jo helst være, og jeg er for nysgjerrig til å la være.. Ha en fin kveld videre, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 18. mars 2007 #2776 Del Skrevet 18. mars 2007 Jer merker jeg er litt "tom" her inne for tida. Det vil si; jeg er ofte innom KG og leser og oppdaterer meg litt. Men jeg har ikke så mye energi til å skrive.. ← Sånn har jeg det innimellom også, men det bruker å gå over etter en liten stund. Kos deg på sofaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 18. mars 2007 #2777 Del Skrevet 18. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 18. mars 2007 #2778 Del Skrevet 18. mars 2007 Du er ikke den første, og ikke den siste, som har det sånn Men vi er her når du vender skravlesyk tilbake igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 19. mars 2007 #2779 Del Skrevet 19. mars 2007 Det er lov å være litt lei innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 19. mars 2007 #2780 Del Skrevet 19. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå