Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Peppa

åå, he he... har ikke visst d jeg. har liksom tenkt at lillelørdag var på fredag, sånn som at lillejulaften er dagen før julaften....

:ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

onsdag har da alltid vært lillelørdag?  :klø:

Stemmer det :Nikke:

Så dere ikke på "Lillelørdag" med Bård og Harald? Det gikk alltid på onsdag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelørdag var kjempemorsomt syns jeg :ler:

Ingen tegn til mensen enda?? Det er nok som du sier, kroppen min venter nok på deg ja ;)

Ha en strålende torsdag.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle skjønne jentene mine. :)

Jeg er litt fraværende for tida. Jobber mye overtid, og slenger meg i sofaen med en gang jeg kommer hjem. Mannen er mye hjemme på kveldene, og jeg tilbringer tiden sammen med ham.

Men jeg har ikke glemt dere, og så snart jeg blir alene hjemme en kveld, kommer jeg til å sette meg ned for å skravle litt. :)

For å svare på spørsmålene deres Eeyore og Liljen, så var jeg hos legen for en måned siden. Jeg ble henvist til gynekolog for å bl.a ta innvendig ultralyd. Har fått time der 23.april.

Har ikke sett noe til mensen. Hadde nok sagt i fra dersom den hadde dukket opp. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det i morra du skal snakke med han på jobben??? Masse lykke til! Si det som det er og ikke vær snill pike og pakk det inn! :klem:

Ha en fin torsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreli, for en dag! Det er lenge siden jeg har løpt sånn som jeg har gjort i dag. Har flere syke kolleger, så mye faller på meg.

Føles nesten sånn: :trene:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Er det i morra du skal snakke med han på jobben??? Masse lykke til! Si det som det er og ikke vær snill pike og pakk det inn! :klem:

Ha en fin torsdag!

Ja, det er i morra. Tusen takk for lykkeønsking, det trenger jeg. Skal prøve så godt jeg kan å si ting som de er. Ellers er det ikke så lett å hjelpe meg, tror jeg..

:klem: tilbake til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føles nesten sånn: :trene:

:ler:

Ja, inni hodet mitt altså. Jeg beveger meg jo ikke så mye på jobben, men de små grå får kjørt seg og stressnivået er ikke så lavt..

Sliten.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt på jobb, gitt. Stønn og sukk! :sur:

Heldigvis er det snart helg, og påskeferien er enda en uke nærmere. Bare to uker igjen! Gleder meg noe helt vannvittig!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at du gleder deg til ferie nå ja! Har du fri midt i uka også???

Ikke sitt for lenge nå da, ikke du som må ta alt fordi de andre er syke vel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...