Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Peppa

heia vennen!

Håper du har d kos ikveld på 30 års fest!

ikke en fest som varer i 30 år, eller en 30 års lang fest, men en fest for noen som er 30 år, eller som fyller 30 år idag, mener jeg!!! :)

Så d så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter! Jeg hadde det veldig koselig på fest i går. Jeg drakk ikke så mye, så jeg er ikke fyllesyk i dag. ;)

Jeg orket ikke gå på byen heller. Da de andre tok taxi til byen, kom mannen og hentet meg. Så dro vi hjem sammen.

Nå er mannen på vift. Jeg har planer om å få gjort litt lure ting i huset i dag, men har visst grodd fast i sofaen. Satser på å komme meg opp snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort masse lure ting i dag, ja. Nå skal jeg fylle på litt energi i form av ett eller annet spisende. Må ut på kjøkkenet å se om det finnes noe spennende der..

Jeg har egentlig laget pannekakerøre jeg tenkte å steke til middag. Men mannen blir ganske forsinket, så pannekakene blir middag i morra i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparer den til i morra, for da slipper jeg å tenke på hva vi skal ha til middag. :)

I kveld kokte jeg bare litt makaroni og hadde den oppi resten av salaten fra gårsdagens middag. Ble så godt atte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Peppa
Nå kom mannen hjem!

God natt og sov godt, dere! :sjarmor:  :ler:

skal du gå å legge deg når mannen kommer hjem du da? snakk om å være asosial.....

:sjenert:

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...