Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå er vi ganske unisont enige om at datoen må legges på bordet :Nikke:

Ellers skal jeg nok få Uri eller Turbo til å sladre :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ingen som vet eksakt dato. Bare Bippe og et par utvalgte. Vi andre vil gjerne vite den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet jeg leste en dato her for ikke så lenge siden.. og jeg tror ganske sikkert jeg vet hvor jeg skal finne den også :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

For et oppstyr rundt den datoen!

Men det slo dere ikke at dere kunne gå inn å se på profilen min, da? Det står nemlig der.

Det var egentlig ikke intensjonen å holde det så voldsomt hemmelig, men dette ble unektelig litt morsomt da.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For at dere skal slippe å gå inn på profilen min, kan jeg jo forsiktig røpe at det er den 24. det skjer.. ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Puh, jeg er veldig sliten i dag. Har jobbet overtid, men jeg får liksom ikke gjort så mye. Og det sliter så på meg, for jeg gruer meg til å gå på jobb i morra. Vet jeg har sååå mye jeg må gjøre og alt for liten tid til å få det gjort. Jeg har det IKKE bra på jobb for tida, nei.. :tristbla:

Jeg har kanskje ikke opplyst om resultatet av medarbeidersamtalen jeg hadde? Kort sagt skal jeg ha samtaler med en veileder. Han er egentlig psykolog og vi har brukt ham en del tidligere, så jeg vet han er dyktig. Jeg gru-gleder meg til jeg skal prate med ham, men jeg tror det kommer til å bli nyttig og bra for meg. Første samtale skal skje neste fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er datoen notert :sjarmor:

Så dumt at du sliter så mye på jobb, men veldig bra at du til slutt fikk tatt det opp. Lykke til videre, håper det ordner seg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peppa

:klem:

Ikke godt å høre at d er litt kjipt på jobb...Kan du ikke snakke med sjefen om alt abeidet ditt da? fortelle h*n som d er at du føler d blir for mye på deg?

Men får du ikke ting gjort, så får du d ikke gjort, så enkelt er d, ingen kan forlange at du MÅ gjøre det.

Stå opp i morgen, ta deg god tid, dra på jobben og ta en ting om gangen. ikke tenk på alt du skal gjøre, bare ta deg av en ting og blir du ikke ferdig med alt du skal, så tenk at d kommer flere dager!

Ikke la jobben ta over dagene dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den jobben din altså!!!! Men jeg tipper det blir bedre etter at du har snakket med han mannen, det er jo godt å få det luftet så kan han bringe saken videre! Jeg gruer meg ofte unødvendig mye til sånt på forhånd.

Ønsker deg en så fin dag som mulig i morra og snik deg inn på kg og ras ut til oss om du føler for det! :kys_2:

Endret av smile
Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, det er kjedelig når ting ikke er bra på jobb. håper ting kan bli bedre etter at du har snakket med denne veilederen!

datoen er notert :sjarmor:

mye bra folk som er født i mars, gitt :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode ord og klemmer, jenter. Dere er gode, altså! :kyss:

Jaggu sitter jeg ikke overtid igjen.. Men jeg har ingen planer om å sitte like lenge som i går. Det orker jeg rett og slett ikke.

Dagen i dag ble ikke like fæl som jeg hadde sett for meg, men jeg fikk uansett ikke tid til å gjøre halvparten av det jeg hadde tenkt. :forvirret:

Men nå skal jeg bare overleve frem til jeg skal prate med veilederen neste uke. Blir spennende å se hva som kommer ut av det. Jeg gru-gleder meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...