Eeyore Skrevet 4. mars 2007 #2641 Del Skrevet 4. mars 2007 Bippe! Godt at du har vært litt fraværende denne uka du også, så slapp jeg å lese så mange sider når jeg ikke har vært innom på over en uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 4. mars 2007 #2642 Del Skrevet 4. mars 2007 Nå holder jeg faktisk på å bake sjokoladekake. ← mm....deilig..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. mars 2007 #2643 Del Skrevet 4. mars 2007 Nybakt sjokoladekake er fantastisk..... Hmmm... lurer på om jeg skal tine noen boller jeg har i frysen :klø: Ha en strålende søndagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 5. mars 2007 #2644 Del Skrevet 5. mars 2007 God morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 5. mars 2007 #2645 Del Skrevet 5. mars 2007 godt å høre at det er flere enn meg som har kost seg med kaker i helgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 5. mars 2007 #2646 Del Skrevet 5. mars 2007 Åh, sjokoladekake hørtes godt ut! Jeg skal prøve å trappe ned litt på godte spisinga (spiser sjokolade og lakris HVER dag) siden vi skal på sydenferie. Må jo komme meg inn i bikinen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 5. mars 2007 #2647 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg spiste OREO-kake i helga. Men kaker genrelt er jo knallgodt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #2648 Del Skrevet 5. mars 2007 Godt at du har vært litt fraværende denne uka du også, så slapp jeg å lese så mange sider når jeg ikke har vært innom på over en uke ← Godt mitt fravær har vært godt for noe! mm....deilig..... ← Ja, den var faktisk veldig god. Og jeg har masse rester til i dag, som jeg tenkte å spise sammen med is. Nybakt sjokoladekake er fantastisk..... Hmmm... lurer på om jeg skal tine noen boller jeg har i frysen :klø: Ha en strålende søndagskveld ← Boller er også kjempegodt! Selv om jeg ikke er like glad i gjærbakst som i andre typer kaker. Blir nemlig så oppblåst av det.. godt å høre at det er flere enn meg som har kost seg med kaker i helgen!! ← Ja det er lov det, er det ikke? Jeg skal prøve å trappe ned litt på godte spisinga (spiser sjokolade og lakris HVER dag) siden vi skal på sydenferie. Må jo komme meg inn i bikinen. ← Kjenner problemstillingen litt for godt. Blir fort sjokolade eller annet godt hver dag her også.. Jeg spiste OREO-kake i helga. Men kaker genrelt er jo knallgodt!!! ← Mulig jeg spør dumt nå, men hva er Oreo-kake? Sikkert en knallgod kake som jeg har gått glipp av! Skrekk og gru! :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #2649 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg hadde egentlig tenkt å sitte litt overtid i dag, da jeg skal på kurs i to dager nå. Men selvsagt skulle de fikse noe på datasystemet akkurat i dag, slik at jeg ikke kunne gjøre noen ting. Da dro jeg hjem i stedet. Sitter nå og venter på at ostesmørbrødene skal bli ferdige i ovnen. Mannen blir sen fra jobb han også, så det ser ut til at jeg blir alene hjemme en liten stund. Ellers har jeg ikke planer om noe i dag. Håpte å få med meg finalen i Top Model, det er alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 5. mars 2007 #2650 Del Skrevet 5. mars 2007 Hei bippe-guri! Er d noe fart i heimen din idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 5. mars 2007 #2651 Del Skrevet 5. mars 2007 Top model her også i dag, tror jeg, hvis mannen klarer slippe ps2... Kurs igjen? SKal si du kurser deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 5. mars 2007 #2652 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg spiste OREO-kake i helga. Men kaker genrelt er jo knallgodt!!! ← Åååh det er litt da... Har du kjøpt eller har du oppskrift? Jeg har leite hele nettet rundt etter oppskrift uten hell... Sorry at jeg kupper litt her Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 5. mars 2007 #2653 Del Skrevet 5. mars 2007 Hallo !!??!?!?! Når du legger ut sånne hint i dagboka til Petra Prøvedokke, så forlanger jeg å få en dato!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. mars 2007 #2654 Del Skrevet 5. mars 2007 Dato? *løper nysgjerrig inn i Prøvedokke-boka* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 6. mars 2007 #2655 Del Skrevet 6. mars 2007 Vil også vite datoen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 6. mars 2007 #2656 Del Skrevet 6. mars 2007 jeg vil også vite datoen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 6. mars 2007 #2657 Del Skrevet 6. mars 2007 Registrerer kakepratet, men ble så nysgjerrig at jeg løper inn i boka til Petra for å se hva det snakkes om ang. den datoen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 6. mars 2007 #2658 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg vet- jeg vet.... Har den til og med lagra på mobilen, med pip kl 10.. Kan jo ikke glemme en slik dag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turbotøsa Skrevet 6. mars 2007 #2659 Del Skrevet 6. mars 2007 Vet også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 6. mars 2007 #2660 Del Skrevet 6. mars 2007 Dato? Hm.. Må undersøke hva slags dato folk etterlyser... Ha en fin tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå