Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

:vinke: Bippe!

Godt at du har vært litt fraværende denne uka du også, så slapp jeg å lese så mange sider når jeg ikke har vært innom på over en uke :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nybakt sjokoladekake er fantastisk..... :)

Hmmm... lurer på om jeg skal tine noen boller jeg har i frysen :klø:

Ha en strålende søndagskveld

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kardemomme

Åh, sjokoladekake hørtes godt ut! :sikle:

Jeg skal prøve å trappe ned litt på godte spisinga (spiser sjokolade og lakris HVER dag) siden vi skal på sydenferie. Må jo komme meg inn i bikinen. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt at du har vært litt fraværende denne uka du også, så slapp jeg å lese så mange sider når jeg ikke har vært innom på over en uke :ler:

Godt mitt fravær har vært godt for noe! :ler:

mm....deilig..... :)

Ja, den var faktisk veldig god. Og jeg har masse rester til i dag, som jeg tenkte å spise sammen med is. :sikle:

Nybakt sjokoladekake er fantastisk..... :)

Hmmm... lurer på om jeg skal tine noen boller jeg har i frysen :klø:

Ha en strålende søndagskveld

Boller er også kjempegodt! Selv om jeg ikke er like glad i gjærbakst som i andre typer kaker. Blir nemlig så oppblåst av det.. :sjenert::ler:

:ler: godt å høre at det er flere enn meg som har kost seg med kaker i helgen!!

Ja det er lov det, er det ikke? ;)

Jeg skal prøve å trappe ned litt på godte spisinga (spiser sjokolade og lakris HVER dag) siden vi skal på sydenferie. Må jo komme meg inn i bikinen.  :sjenert:

Kjenner problemstillingen litt for godt. Blir fort sjokolade eller annet godt hver dag her også.. :sjenert:

Jeg spiste OREO-kake i helga. :sikle: Men kaker genrelt er jo knallgodt!!! :enig:

Mulig jeg spør dumt nå, men hva er Oreo-kake?

Sikkert en knallgod kake som jeg har gått glipp av! Skrekk og gru! :hår:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde egentlig tenkt å sitte litt overtid i dag, da jeg skal på kurs i to dager nå. Men selvsagt skulle de fikse noe på datasystemet akkurat i dag, slik at jeg ikke kunne gjøre noen ting. Da dro jeg hjem i stedet. Sitter nå og venter på at ostesmørbrødene skal bli ferdige i ovnen.

Mannen blir sen fra jobb han også, så det ser ut til at jeg blir alene hjemme en liten stund.

Ellers har jeg ikke planer om noe i dag. Håpte å få med meg finalen i Top Model, det er alt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimse

Top model her også i dag, tror jeg, hvis mannen klarer slippe ps2... :ler:

Kurs igjen? SKal si du kurser deg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiste OREO-kake i helga. :sikle: Men kaker genrelt er jo knallgodt!!! :enig:

Åååh det er litt :sikle: da... Har du kjøpt eller har du oppskrift? Jeg har leite hele nettet rundt etter oppskrift uten hell... :tristbla:

Sorry at jeg kupper litt her Bippe :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo !!??!?!?!

Når du legger ut sånne hint i dagboka til Petra Prøvedokke, så forlanger jeg å få en dato!!! :Nikke:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Registrerer kakepratet, men ble så nysgjerrig at jeg løper inn i boka til Petra for å se hva det snakkes om ang. den datoen... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet- jeg vet.... :sjarmor::tunge1: Har den til og med lagra på mobilen, med pip kl 10.. :ler: Kan jo ikke glemme en slik dag.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...