Impala Skrevet 26. februar 2007 #2581 Skrevet 26. februar 2007 Håper ikke du er helt innesnødd Jeg har stor sympati med deg altså, men klarte ikke å dy meg når du skulle ha fri
Catus Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #2583 Skrevet 26. februar 2007 Må innrømme jeg ikke misunner deg den måkingen. Har dere lang vei dere må måke selv da? ← Ja, vi har et stort område vi må måke, og har to bratte bakker opp til garasje og hus. Så det har blitt MANGE tunge timer med måking denne helga.. Heldiger dere som har snø da.. vi har bare vind!! masse vind... æsj ← Jeg kan gjerne bytte med deg, altså.. ← Næmen! Hvor er |H| blitt av? Borte? Går det bra? ← Nja.. Vet ikke helt hva det gjorde da du spurte. Lå utslitt på sofaen i går kveld, med vanvittig vondt i magen. Tror jeg hadde overanstrengt meg med all måkingen, gitt.. Tror kanskje jeg har forklaringa.. Strømløs? ← Neida, vi hadde strøm vi. Men jeg var opptatt med måking. Kjempegøy.. Håper ikke du er helt innesnødd Jeg har stor sympati med deg altså, men klarte ikke å dy meg når du skulle ha fri ← Ikke helt innesnødd, men det er ikke så langt unna. Helt i orden med den sympatien altså. Jeg tåler en spøk, vet du! ← Hei snuppa!
Catus Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #2584 Skrevet 26. februar 2007 Akk.. Tilbake på jobb. Her er det vinterferie denne uka, men ingen ferie på Bippe. Gleder meg til påske, for DA - DA blir det ferie! :-D
Catus Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #2586 Skrevet 26. februar 2007 Nei.. Det er ikke forventet at det skal slutte før i kveld en gang.
Petra Prøvedokke Skrevet 26. februar 2007 #2587 Skrevet 26. februar 2007 wild guess, men jeg tipper du er litt lei snø nå?
Gjest vimse Skrevet 26. februar 2007 #2588 Skrevet 26. februar 2007 Her snør det ikke Og så har jeg kjøpt meg ordentlig spade i dag
Gjest uri Skrevet 27. februar 2007 #2591 Skrevet 27. februar 2007 (endret) Åja.. ekko Trodde du hadde skrevet noe annet da... Endret 27. februar 2007 av uri
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå