Vannmelon Skrevet 27. januar 2007 #2041 Del Skrevet 27. januar 2007 Fælt så effektiv du var, da. Lyst til å komme hit og vaske bad også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #2042 Del Skrevet 27. januar 2007 Effektiv tror jeg virkelig ikke er det rett ordet på meg i kveld.. Jeg har to bad selv som kunne trenge en omgang med kluten, så jeg tror jeg står over å komme å vaske hos deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #2043 Del Skrevet 27. januar 2007 Uh.. Tre krus med kaffe og litt sjokolade tar sannelig stor plass i magen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navnløs Skrevet 27. januar 2007 #2044 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg kommer til å falle av vogna om jeg skal fortsette å lese her... Fristelsene er mange på sjokoladefronten. Men faen så godt det er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #2045 Del Skrevet 27. januar 2007 Beklager om jeg ødelegger vognturen for deg.. Men jeg er en rimelig bedagelig anlagt person. Jeg er veldig glad i god mat og søtsaker, og trening er et fremmedord for meg. Egentlig et mirakel at jeg ikke veier 100 kilo, sånn som jeg lever.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navnløs Skrevet 27. januar 2007 #2046 Del Skrevet 27. januar 2007 Beklager om jeg ødelegger vognturen for deg.. Men jeg er en rimelig bedagelig anlagt person. Jeg er veldig glad i god mat og søtsaker, og trening er et fremmedord for meg. Egentlig et mirakel at jeg ikke veier 100 kilo, sånn som jeg lever.. ← Jeg er helt lik. Hehehe. Genetisk lat faktisk. Men prøver å skjerpe meg. Prøver. 100 kg? Det er jo ikkeno'. Alt under 90 er for pingler. Hilsen pingla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #2047 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg er helt lik. Hehehe. Genetisk lat faktisk. Men prøver å skjerpe meg. Prøver. 100 kg? Det er jo ikkeno'. Alt under 90 er for pingler. Hilsen pingla ← Jeg har vært bedagelig så lenge jeg kan huske. Har prøvd meg på treningsstudio et par ganger, men endte opp med å bli støttemedlem ganske raskt. Var også innom håndball da jeg var 7-8 år, men gikk hjem midt i første trening.. Jeg burde bli mer aktiv enn det jeg er. Har ambisjoner om å spasere eller sykle frem og tilbake til jobb så snart våren kommer. Men vi får se hvordan det går. Jeg kjenner meg selv såpass at jeg ikke kan være sikker på om jeg gjennomfører det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #2048 Del Skrevet 28. januar 2007 Så var denne dagen også over. Det er i dag nøyaktig ett år siden svigerfar døde, og vi har blant annet vært på besøk hos svigermor. Ellers har jeg vært sammen med mannen hele dagen. Han har lagt seg for natta nå, da han ikke er helt i form. Det er litt tidlig for meg å legge meg enda, så jeg tenkte å sitte her littegrann før jeg også hopper i loppekassa. Sov så dårlig i natt, så jeg trenger søvn. *ut i forumet å titte litt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 29. januar 2007 #2049 Del Skrevet 29. januar 2007 det ser ut til at det ikke var så mye liv her i går kveld...?? det er godt det er flere enn meg som er litt bedagelig anlagt. jeg klarer å trene i perioder, men det er unntakene - jeg er mye flinkere til å slappe av ha en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 29. januar 2007 #2050 Del Skrevet 29. januar 2007 Håper du fikk sove bedre i natt. Ha en fin mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turbotøsa Skrevet 29. januar 2007 #2051 Del Skrevet 29. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 29. januar 2007 #2052 Del Skrevet 29. januar 2007 Slappe av er da mye mer behagelig enn å trene... At man får mer energi av å trene enn av å slappe av trenger vi ikke snakke så høyt om, gjør vi vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 30. januar 2007 #2053 Del Skrevet 30. januar 2007 Hei Bippe! Ha en fin tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 30. januar 2007 #2054 Del Skrevet 30. januar 2007 Håper det står bra til med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 30. januar 2007 #2055 Del Skrevet 30. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #2056 Del Skrevet 30. januar 2007 Tusen takk for besøk Petra, Frida, Turbo (tøsa? ), Vannmelon, Gopia, Impala (fint navn du har fått ) og smile! Masse masse til dere alle! Jeg har ikke vært så aktiv her de siste par dagene. Ikke for det jeg ikke har lyst, men det har bare ikke passa sånn. Har en infuensasyk mann som ligger rett ut for tida, så jeg tilbringer mye tid sammen med ham. Må jo utnytte det når han først er hjemme, selv om han er en smule redusert. En redusert mann er tross alt mye bedre enn en fraværende en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turbotøsa Skrevet 30. januar 2007 #2057 Del Skrevet 30. januar 2007 Jeg er jo en , så jeg fant ut tøsa passet bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turbotøsa Skrevet 30. januar 2007 #2058 Del Skrevet 30. januar 2007 Nå skal noen legge seg tidelig! God natt når den tid kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #2059 Del Skrevet 30. januar 2007 Jeg er jo en , så jeg fant ut tøsa passet bedre ← Yeah right! Nå skal noen legge seg tidelig! God natt når den tid kommer! ← Noen skal legge seg tidlig her også. God natt og sov godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 31. januar 2007 #2060 Del Skrevet 31. januar 2007 Må ikke bli smitta nå da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå