Gå til innhold

Galehuset

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, gratulerer! :ler:

Håper ellers vi sees på MSN etter hvert. Hadde vært hyggelig å bli bedre kjent med deg. :)

---

Jeg sitter fortsatt med fokosten jeg. Utrolig så lang tid det tar når man sitter på KG. Klarer liksom ikke å løsrive meg, men når jeg fortsatt spiser har jeg en god unnskyldning for å bli sittende litt til! :sjenert::ler:

Skrevet

Det hadde vært kjempekoselig! Men da er jeg redd jeg blir sittende her helt til mannen kommer hjem fra jobb.. :sjenert:

Og NOE må jeg gjøre i huset, for å ikke gi ham inntrykk av at jeg har sittet her HELE dagen og latet meg.. :forvirret:

Så egentlig bør jeg komme i gang nå med en gang, ellers rekker jeg ikke stort. Vi får heller prates neste gang vi er her samtidig. :-D

Skrevet

Helt greit det, vennen :)

Kanskje jeg skulle se om støvsugeren virker enda jeg og :ler:

Ha en strålende kveld.

stor :klem:

Skrevet

Om støvsugere virker ja.. :ler:

Lurer på om min virker, jeg? Hadde nesten vært litt gøy om den streika akkurat i dag, for da hadde jeg hatt en god unnskyldning. Men den måtte ha virka i morra altså, sånn at hybelkaninene ikke fomerer seg mer enn de allerede har gjort.. :sjenert:

Skrevet

Det må jeg si, at her er det noe jeg har gått glipp. Finnes det enda et galehus i mitt distrikt? Og ingen psykolog har fortalt meg det? Norsk helsevesen, ass... :frustrert:

Vel. Hei og hopp! :vinke: Er det åpent for akuttinnleggelser her? :ler:

Skrevet
Min virket veldig fint :tunge1::ler:

Min også.. :sur:

Men det var delig å få det gjort! :tommel:

Det må jeg si, at her er det noe jeg har gått glipp. Finnes det enda et galehus i mitt distrikt? Og ingen psykolog har fortalt meg det? Norsk helsevesen, ass...  :frustrert:

Vel. Hei og hopp!  :vinke: Er det åpent for akuttinnleggelser her?  :ler:

Jeg er ikke så sikker på om helsevesenet har gjort en dårlig jobb i dette tilfellet. Jeg tror kanskje man blir enda galere av å henge her.. :sjenert:

Men velkommen til innleggelse når som helst! Ingen bedring kan imidlertid garanteres! :sjarmor:

Skrevet
Men velkommen til innleggelse når som helst! Ingen bedring kan imidlertid garanteres! :sjarmor:

Næh, det jøkke no. Ingen som kan garantere bedring noe sted uansett. :ler:

Hva blir det til middag i dag, da? Har registrert at du er god til å snakke om mat. ;)

Skrevet

I dag blir det en forenklet utgave av denne.

Du har fått med deg at jeg er god på matprat ja? Skulle bare ønske at jeg var like god på å lage maten, som jeg er til å PRATE om den.. :sjenert::ler:

Skrevet
Skulle bare ønske at jeg var like god på å lage maten, som jeg er til å PRATE om den..  :sjenert:  :ler:

Samme her... :sjenert:

Heia Toro! :ler:

Skrevet

:sur:

Endelig var farvorittstoresøsteren min her, og så har jeg holdt på å male :grine:

Går vel en evighet til du er her igjen!?

:kyss:

Skrevet

Nå sover mannen middagslur. Han skal ut i kveld, så han lader opp vil jeg tro.

Jeg har selv ingen planer for kvelden. Tror jeg bare skal være hjemme og slappe av, vaske litt klær, skifte sengetøy og slappe litt mer av. Blir deilig! :)

Dessuten har jeg en sjokolade i skapet.. :sjarmor:

Skrevet
Skulle bare ønske at jeg var like god på å lage maten, som jeg er til å PRATE om den..  :sjenert:  :ler:

Du kan jo lage mat, hva er det du tøyser med!?!

Dessuten har jeg en sjokolade i skapet.. :sjarmor:

Bombe! :legrine:

Skrevet
Du kan jo lage mat, hva er det du tøyser med!?!

Jo altså; jeg kan jo lage litt mat. Men jeg er ikke LIKE flink til å lage den som jeg er er til å prate om den. Det er forskjell på det, skjønner du! :ler:

Bombe! :legrine:

:sjarmor:

Så har du vel KG?????

Ja, selvsagt! Kommer nok til å sveipe innom en gang eller tre i løpet av kvelden ja. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...