Eeyore Skrevet 20. januar 2007 #1921 Skrevet 20. januar 2007 Fortjener og fortjener... Jeg var jo på ferie i oktober også jeg da... Men når du sier det så Hva driver du med i helgen siden du ikke er her?
Catus Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #1923 Skrevet 21. januar 2007 Koffert-folk asså! I går var jeg sammen med mannen på dagen. Vi var i byen en tur, pluss et besøk hos svigermor. Deretter spiste vi pizza hjemme mens vi så film. En skikkelig kosedag! :-D På kvelden var jeg sammen med to venninner jeg ikke har truffet på lenge. Vi var sammen i fire timer og bare skravla og koste oss. Det er DET jeg har bedrevet, vimse!
Catus Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #1924 Skrevet 21. januar 2007 Nå har jeg og mannen rydda litt i garasjen. Neste prosjekt for dagen er å rydde i den superrotete matboden. Men først skal jeg spise frokost og drikke kaffe.
Catus Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #1925 Skrevet 21. januar 2007 (endret) Og forresten: Det snør noe så j*vlig! Endret 21. januar 2007 av Bippe
Gjest vimse Skrevet 21. januar 2007 #1926 Skrevet 21. januar 2007 Jeg sa det til søs i natt, da vi la merke til at du ikke hadde vært innom om kvelden: hun sosialiserer med mannen Koselig å treffe venninner man ikke ser så ofte, når jeg tenker meg om så er det egentlig noen venninner jeg kunne tenke meg å se snart... Hmmm *tenke*
Gjest vimse Skrevet 21. januar 2007 #1927 Skrevet 21. januar 2007 Og forresten: Det snør noe så j*vlig! ← JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Eller, det har sluttet å snø her da, men det ligger litt snø i alle fall Ser du frem til en vals eller to med snøspaden?
Catus Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #1928 Skrevet 21. januar 2007 Jeg sa det til søs i natt, da vi la merke til at du ikke hadde vært innom om kvelden: hun sosialiserer med mannen ← Dere kjenner meg godt nå! Ser du frem til en vals eller to med snøspaden? ← Ehh... NEI!!! Men forhåpentligvis slutter det her også snart, sånn at jeg slipper..
Gjest vimse Skrevet 21. januar 2007 #1929 Skrevet 21. januar 2007 Et par dager til så er det borte igjen, det er jeg overbevist om. Kan ikke si jeg liker det
Catus Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #1930 Skrevet 21. januar 2007 Men det gjør jeg.. Det har forresten stoppa her nå. Og ikke ligger det noe noe særlig på bakken heller!
Gjest vimse Skrevet 21. januar 2007 #1931 Skrevet 21. januar 2007 Her snør det litt innimellom-det er så KOOOOOOOOOOOOOOSELI Og gjett om jentene koste seg i sta, var ute og hentet ved og vannet hos guttene, og jentene hoppet og spratt og angrep snøballer og bare tøyset
Gjest uri Skrevet 21. januar 2007 #1932 Skrevet 21. januar 2007 Vil og ha snø Men mannen ber til høyere makter om at der IKKE skal komme.. Han skal legge takpanner neste uke.. hrmf. Som om DE ikke kan vente en stund, da.. Gudd murning, by the way
Catus Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #1933 Skrevet 21. januar 2007 (endret) Det er jo gøy at dyra koser seg i snøen da. Mine to krek er ikke like glad i det. Jeg kasta dem ut i stad, og jeg mistenker at den svarte og hvite ble dødelig fornærma på meg. Alt hun ville var jo å leke med tauset sitt. Jeg er visst slem.. --- God morgen Uri! Du er oppegående, ja? Endret 21. januar 2007 av Bippe
Gjest vimse Skrevet 21. januar 2007 #1934 Skrevet 21. januar 2007 Du kunne jo tatt med tauet og gått ut?
Catus Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #1936 Skrevet 21. januar 2007 Du kunne jo tatt med tauet og gått ut? ← Ja, det kunne jeg nesten ha gjort. Gått en lang tur med henne. Jeg er oppe hvertfall ← Jaja, det er godt nok det.
Vannmelon Skrevet 21. januar 2007 #1938 Skrevet 21. januar 2007 Snømåking sender man da mannen ut for å gjøre? Evt kan du kjøpe en sånn snøfresertraktor, så har dere noe å leke med
Catus Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #1939 Skrevet 21. januar 2007 Ja, det hadde sikkert vært veldig koselig. Hadde nok sett litt rart ut, men morsomt. Nå har jeg og mannen stressa med å montere et gammelt skap i matboden. At det kan være så forbaska vanskelig å få opp et skap kan jeg ikke skjønne. Jeg var skikkelig flere ganger, og mannen ble irritert på meg som ikke klarte å holde ordentlig. Fysisk styrke har aldri vært min sterkeste siden, kan man si.. Men vi fikk det opp til slutt. Nå gjenstår å rydde ting og tang INN i skapet. Men jeg må ha en pause nå, og kose meg her litt.
Catus Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #1940 Skrevet 21. januar 2007 Snømåking sender man da mannen ut for å gjøre? Evt kan du kjøpe en sånn snøfresertraktor, så har dere noe å leke med ← Måkinga blir nok ofte min jobb, da jeg kommer først hjem fra jobb. Må gjøre plass slik at mannen kommer inn med bilen. Men heldigvis har det ikke blitt noe mer snø, og det som kom har forsvunnet fra bakken. Og en snøfresetraktor hadde vært fint. Mangler bare pengene til å kjøpe en..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå