Gå til innhold

Galehuset

Fremhevede innlegg

Skrevet

Uh, kjenner det ikke er helt godt for ryggen min å sitte ved den stasjonære PC'n. Bruker bare et provisorisk skrivebord, og det passer ikke for min kropp. Kunne selvsagt ha funnet frem laptopen, men jeg gidder ikke akkurat nå.

Og da kan jeg vel egentlig ha det så godt.. :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da tviler jeg på at noen gidder å synes synd på deg :ler:

Skrevet

Jeg regner med jeg skal bruke litt tid sammen med mannen i kveld. Han reiser i morra, og blir borte noen dager. Så da er det litt koselig å være sammen nå.

I skrivende stund sover han, det er derfor jeg sitter her. Men tenkte snart jeg skal lette på liket for å finne frem rester etter riskremen fra i går. :sikle:

Skrevet

Riskrem sa du??? :sikle: Det er godt det!!!

Da synes jeg du skal poeie mannen ja så regner jeg med å se deg her disse dagene han er borte da??!!!

Skrevet

Ja, jeg regner vel med jeg stikker innom både en og to ganger..

:ler:

Skrevet

Innom for å ønske deg en fin søndag. :)

Skrevet

Ikke stille nå lenger. ;)

Men jeg er bare innom en kjapp tur mens mannen sover. Han har vært våken altså, og vi har spist frokost sammen. Men han var så trøtt at han gikk og la seg igjen.

Jeg har ryddet etter frokosten og satt på en oppvaskmaskin. Nå sitter jeg i sofaen med laptopen på fanget. Slappe av litt. :)

Skrevet

Hei Daria!

Nei, jeg har ikke så store planer. Tenkte å sosialisere med mannen frem til han drar i kveld. Så tenkte jeg å jobbe litt rundt i huset. Med innbakte KG-pauser selvsagt. :)

Skrevet

Hvor lenge blir han borte egentlig?

*nysgjerrig som vanlig* :sjenert:

Skrevet
Med innbakte KG-pauser selvsagt. :)

*uthever det viktigste punktet* :sjarmor:

Skrevet

Foløpig til onsdag. Da kommer han hjem for å være med på noe som skjer på jobben her. Da blir det også avgjort om han skal reise videre eller ikke. Da blir han i tilfelle borte til søndag. Og jeg blir kanskje med. :)

Skrevet
*uthever det viktigste punktet*  :sjarmor:

:ler:

Selvsagt er dere viktigst! :Nikke:

Skrevet

Hadde vel vært deilig å komme seg bort litt for din del også, håper det blir noe av :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...