Gå til innhold

Galehuset

Fremhevede innlegg

Skrevet
Dessuten pleier det jo å være kake på sånne partyer.. :sjarmor:

:ler: Du er med på alt bare du får kake?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, nesten! :sjarmor:

Men så kommer det litt an på kaka, da. Selv om det meste går ned med god appetitt. Er ikke så fryktleig kresen.

Skrevet

Nam. Kake. :sikle:

Kastet ut jula 2. nyttårsdag jeg. Da var det nok for min del. :ler:

Skrevet
Jeg er bare hjemom en liten tur, før jeg skal videre på vift. Skal faktisk på tupperware-party i kveld, hos en kollega. Tviler på at jeg kommer til å kjøpe noe, men det er koselig bare å være med.

Dessuten pleier det jo å være kake på sånne partyer.. :sjarmor:

:hoho: Den beste unnskyldningn jeg har hørt for å gå på tupperwareparty.

Var den noe bra kake da?

Skrevet

Hun var vel så opptatt av å spise kake at hun ikke fikk tid til å shoppe!!! :ler:

:tunge1:

Skrevet

heia vennen!

surfer på nettet mens jeg ammer nå....... :ler:

går det bra med deg?

Skrevet

Jeg tror jeg tar meg en tur bort snart og får satt opp den stasjonære maskinen deres...

Skrevet

Noen må jo få bippe på plass der hun hører hjemme, nemlig hos oss!

*knis*

Skrevet

Det ble kake på meg ja! Sjokoladekake og daim iskake, i tillegg til salat og rundstykker da vi kom. :sikle:

Men det ble minimalt med shopping, jeg brukte i underkant av 150 kroner. Og det er jo ikke så verst, med tanke på at jeg kjøpte noe jeg faktisk hadde bruk for! :ler:

------

Forresten veldig koselig å se deg igjen, H! Godt du har tid til å stikke innom nå og da. :klem:

Skrevet

Synes tupperwareparty er litt gøy jeg da.... Men kaken er en stor del av shoppingen! :ler:

Snart helg :danse:

Skrevet
Jeg tror jeg tar meg en tur bort snart og får satt opp den stasjonære maskinen deres...

Jaaaaa! :hoppe:

Noen må jo få bippe på plass der hun hører hjemme, nemlig hos oss!

*knis*

:ler:

--------

Men jeg håper vi får satt opp den stasjonære innen helga er over. Da skal mannen nemlig på tur med jobben hele uka. Og jeg overlever ikke uten KG en heeeeel uke! :grine:

Jeg tror jeg skal sette meg på mannen og ikke flytte meg før han går ned og ordner med den stasjonære maskinen. :sjarmor:

Skrevet
Synes tupperwareparty er litt gøy jeg da.... Men kaken er en stor del av shoppingen! :ler:

Snart helg :danse:

Ja, bare en dag igjen!

Jippiiiiiii!!!!!!! :hoppe:

Skrevet (endret)
Men jeg håper vi får satt opp den stasjonære innen helga er over. Da skal mannen nemlig på tur med jobben hele uka. Og jeg overlever ikke uten KG en heeeeel uke! :grine:

Da MÅ den opp i løpet av helgen, vi starter underskriftskampanje om nødvendig ;)

Jeg tror jeg skal sette meg på mannen og ikke flytte meg før han går ned og ordner med den stasjonære maskinen. :sjarmor:

:legrine:

Endret av Daria

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...