Catus Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #1561 Skrevet 7. januar 2007 Huff, ja.. Menne.. Lurer på hvor fort uka går for vimse, jeg? Ett kjappt svusj, så er den borte?
Catus Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #1564 Skrevet 7. januar 2007 Jeg er visst ikke særlig sosial i dag. Jeg har egentlig vært innom KG mange ganger i løpet av dagen, men jeg har ikke vært så pratsom. Det er visst en sånn dag i dag.. Jaja, jeg regner uansett ikke med at det varer så lenge!
Gjest Turboguri Skrevet 7. januar 2007 #1565 Skrevet 7. januar 2007 Alltid snill jeg,vel! ← Jeg er visst ikke særlig sosial i dag. Jeg har egentlig vært innom KG mange ganger i løpet av dagen, men jeg har ikke vært så pratsom. Det er visst en sånn dag i dag.. Jaja, jeg regner uansett ikke med at det varer så lenge! ← Tror ikke du er alene om det.. Og jeg tror heller ikke at det varer så veldig lenge
Catus Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #1566 Skrevet 7. januar 2007 Godt du har tro på at jeg kommer over det! Akkurat nå sitter jeg mest å sikler på Ikeasiden. Har nesten lyst på alt sammen! Men det tror jeg ærlig talt ikke hadde blitt særlig fint!
Gjest Turboguri Skrevet 7. januar 2007 #1567 Skrevet 7. januar 2007 Sikkert mye fint ja! Bare det ikke bli altfor masse ikea, det er ikke så veldig pent.. Har nemmelig ei venninne som bare har ikea i hele stua, det blir så sterilt.. synes jeg da..
Catus Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #1568 Skrevet 7. januar 2007 Der er jeg enig med deg. Forløpig har vi ikke noe fra Ikea, så det er ingen fare for sterilitet her (var dobbel betydning der, gitt! ). Det hadde evt. bare blitt å "etterfylle" litt med Ikea-ting, og det kan bli fint. Men nå mangler vi en vesentlig ting som heter penger da, så jeg kommer jo ingen vei uansett. *gleder meg til feriepenger om ørten måneder*
Gjest Turboguri Skrevet 7. januar 2007 #1569 Skrevet 7. januar 2007 Må spare litt penger vettu, så ordner det seg nok skal du se Gleder meg også veldig masse! Kanskje vi skulle ha dradd med oss vimse til ikea da Vimse har jo stasjonsvogn og god plass
Catus Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #1570 Skrevet 7. januar 2007 Åja! Det hadde vel vært kjempegøy!!! :-D Da må vi i tilfellet dra vestover, for da kan vi møte Uri der også! *gira*
Gjest Turboguri Skrevet 7. januar 2007 #1571 Skrevet 7. januar 2007 Ja, det hadde det Tror ikke vimse er så vanskelig å overtale heller :-D Så lenge som dere har ventet på å treffe hverandre, så er det jaggu på tide Nå har vi noe å glede oss til
Catus Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #1572 Skrevet 7. januar 2007 Da har vi en deal! Regner forresten ikke med Uri er så vanskelig å overtale heller.
Eeyore Skrevet 7. januar 2007 #1573 Skrevet 7. januar 2007 Jeg var nærmes gift med IKEA-katalogen da jeg pusset opp leiligheten min for noen år siden Det er stilig når alt matcher, men man må passe på å ha noen andre innslag også ja. Håper du har kost deg i helgen Bippe Høres ut som om du har vært effektiv i alle fall
Gjest Turboguri Skrevet 7. januar 2007 #1574 Skrevet 7. januar 2007 Da har vi en deal! Regner forresten ikke med Uri er så vanskelig å overtale heller. ← Jepp Tror ikke jeg heller
Gjest vimse Skrevet 7. januar 2007 #1575 Skrevet 7. januar 2007 Her planlegges det ja *knasker nøtteblanding og har et glass COLA*
Gjest vimse Skrevet 7. januar 2007 #1576 Skrevet 7. januar 2007 De har forresten mange fine ting på IKEA, og vi trenger virkelig et nytt hverdagsservise.
Gjest Turboguri Skrevet 7. januar 2007 #1577 Skrevet 7. januar 2007 (endret) Hun blir med Og ja, dere trenger det I hvertfall et som passer inn i skapet Men 1 glass kola må du unne deg, du har jo vært så flink COLA Endret 7. januar 2007 av Turboguri
Catus Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #1578 Skrevet 7. januar 2007 Håper du har kost deg i helgen Bippe Høres ut som om du har vært effektiv i alle fall ← Hei Eeyore! :-D Joda, jeg har kost meg i helga jeg. Endelig er jeg blitt frisk igjen også, så jeg har fått gjort litt fornuftige ting i tillegg til å bare sitte her. Gjør godt for samvittigheten, om ikke annet!
Catus Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #1579 Skrevet 7. januar 2007 Her planlegges det ja *knasker nøtteblanding og har et glass COLA* ← Ja, vi planlegger over hodet på både deg og Uri. Men vi regnet ikke med at dere har no i mot det! Cola, sa du? Vel, det er viktig å kunne kose seg i blant; ikke bare fokusere blindt på å være sunn konstant. :-D
Gjest vimse Skrevet 7. januar 2007 #1580 Skrevet 7. januar 2007 Selvfølgelig skal man kose seg i blant, og for en som bare har drukket cola de siste xx årene, så er det bra bare å drikke ett max to til dagen Neida, jeg har ikke noe imot å bli planlagt for, så lenge det er noe morsomt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå